Recensie Bia/Marcela, Doetinchem (voorheen Zwolle, Amersfoort, Nijmegen, Hedel)

Juan Carlos Esposito

Vaste klant
15 sep 2021
169
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8217093-bia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar dagen terug bij deze Latina geweest.
Die borsten zijn echt huge (voor mij dan), geweldig gewoon hoe ze in je gezicht bungelen.

halfuurtje afgesproken, ze ontvangt niet in DEN BOSCH, maar in de buurt. Nml in HEDEL.

appartement in een woonwijk, dus niet echt superdiscreet. Ik ben doordeweeks gegaan overdag, mijn inziens discreter dan na 17uur en in het weekend.
Het is de dame op de foto, nogmaals heerlijk borsten om mee te spelen, kleine Juan ook er tussen gezeten.
Ze kan helaas niet goed Engels, alleen Portugees.

Als het aan haar lag hoefde ik mij eigenlijk niet te wassen, maar dat doe ik graag uit mezelf. Ik kreeg helaas een natte handdoek aangeboden, doe maar niet dacht ik.

Pijpen zc prima.
Neuken prima.
Tongzoenen alleen met puntje tong, dus afknapper.

Met tittyfuck haar ondergekliedert uiteindelijk.
Door taalbarrierre niet echt een klik, maar goed voor alleen neuken zonder gesprek op hoog niveau.

• Leuk
Waarderingen: Gameb0y

Sluiper

Newbie
16 apr 2022
9
3
De vraag van mrRaccoon, beetje discrete plek in Zwolle? Iemand die dat kan vertellen? Zelf vind ik het ook heel belangrijk of t een fijne plek is of alleen een klein bovenkamertje met een bed. We horen het graag want afgaand op de foto's (niet altijd juist) zou ik deze dame graag bezoeken.

• Leuk
Waarderingen: William11

Obly

Wandelaar
9 jan 2022
67
26
Ze ontvangt in het centrum. Niet in een drukbezochte winkelstraat, maar er liepen wel wat mensen voorbij. Maar ja, schijt, die lui weten toch niet wat je gaat doen of bij wie je op bezoek gaat.
Heb alleen maar de slaapkamer en douche gezien, maar was ok. Duurde alleen een paar minuten voordat ze de deur open deed, dat was wel minder.