WHEM Bianca, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GuntherF

Stamgast
Forumpionier
652
03/07/21
1.067
42
Als anaal liefhebber heb ik belangstelling in een bezoekje aan Bianca uit Amstelveen. Ik vind haar op sommige foto's mannelijke trekjes hebben....iemand ervaring met haar? Ik ben namelijk geen liefhebber van transseksuelen.

Graag reactie van mannen met ervaring die er dus daadwerkelijk geweest zijn.

 
Laatst bewerkt:
als vrouwen enige mannelijke trekken hebben , dan hebben ze gewoon iets meer testosteron
en dat is super voor de sexdrive
dus ik zou niet aarzelen
 
Ik heb haar ondertussen bezocht en ik moet zeggen dat ze een prachtige kont heeft en anaal is ze geweldig. Ik heb haar keihard in dr kont geneukt en ze schreeuwde om meer! Zal er binnenkort een recensie over plaatsen. Maar kontneukers: allen daarheen!
 
Ik skip eigenlijk standaard dit soort advertenties omdat ik op basis van de afbeeldingen (die zo uit een glossy lijken te komen) denk met fake te maken te hebben. Misschien moet ik maar iets minder wantrouwend zijn :D
 
Vandaag met Bianca afgesproken om 12:00.. eenmaal aangekomen niks meer vernomen. Heb van 11:45 tot en met 13:30 gewacht op een antwoord/uitleg, enige wat ze zei is '' im bussy sorry, come at 15 ''. Terwijl ik dik 1.5 uur heb gereden.. ben eerder bij haar geweest en het was echt een feest maar vandaag een grote teleurstelling. Ze is super lekker.. maar ben wel zwaar geirriteerd.
 
Vandaag met Bianca afgesproken om 12:00.. eenmaal aangekomen niks meer vernomen. Heb van 11:45 tot en met 13:30 gewacht op een antwoord/uitleg, enige wat ze zei is '' im bussy sorry, come at 15 ''. Terwijl ik dik 1.5 uur heb gereden.. ben eerder bij haar geweest en het was echt een feest maar vandaag een grote teleurstelling. Ze is super lekker.. maar ben wel zwaar geirriteerd.
Kan ik me goed voorstellen, afspraak is tenslotte afspraak. Natuurlijk kan er iets tussenkomen, maar wist ze van jouw (best wel pittige) reistijd?
 
Jep.. ze wist dat ik minimaal een uur moet reizen en heb haar ruim van te voren laten weten.. het meest vervelende is dat ze tussendoor steeds wel online was maar mijn berichten werden niet gelezen. Heel vaak gebeld, geen gehoor.. en daarna '' sorry ''.. maar goed, jammer voor mij. Blijft een topper. Ik zal het weer proberen, ze is te lekker.
 
Apart.
Mijn eerste contact met haar vandaag en ook de allereerste contact was om 14.55
Een uurtje later heb ik laten weten dat ik er om 16.30 kon zijn.
Intussen had ze me lekker gemaakt met een korte video.
Ze vroeg na dat eerste contact ook al gelijk hoe laat ik er kon zijn.
Samen met de opties en de prijzen.
Stipt 16.30 was ik er.
Was overigens bijna misgegaan.
Onderweg deed ze een videocheck maar ik was aan het rijden op gps en airco vol open in onbekend gebied.
Kon daarom niet concentreren en horen wat ze zei.
Kort erna appte ze dat het niet kon doorgaan want ik was niet alleen zei ze.
Ben doorgereden want was amper nog vijf minuten.
Ter plekke geappt dat ik alleen ben en dat ze de gps hoorde.
Moest even een 360 graden rondje draaien tijdens videocheck en mocht binnenkomen.
Gooi alles maar overboord heb niets anders meer nodig dan deze schoonheid.
Voor mij trouwens ook ruim een uur rijden.
 
Als aanvulling op wat al beschreven is:
Hartelijke ontvangst.
Ze begint gelijk bij binnenkomst al te teasen waarbij je eigenlijk niet eens weet welke kant ze opgaat.
Ze gaat op haar knieën terwijl je amper je broek uit hebt.
Tongzoenen bouwt ze langzaam op.
Had eerst voor een half uur geboekt maar had al snel door dat ik een uur ook wel vol zou houden dus maar een uur van gemaakt.
Gebruinde huid van zonnebank.
Gladgeschoren en fris.
Pzc, anaal, rimmen vice versa. Doet ze met overgave.
Afgemaakt met een facial zoals je dat ziet in films. Ze lachte er zelfs mee en leek het leuk te vinden.
Heel haar gezicht ondergespoten het droop in haar hals en maakte niets uit.
Daarna samen gedoucht en ook dat was sensueel en met aandacht, het zoenen ging daar nog even door.
Heb ik althans nooit eerder meegemaakt.
Uurtje was nog niet om en ze probeert je niet buiten te werken.
Even gemasseerd tot ik zei het is wel goed zo kom er lekker even bijliggen. Ik hou van knuffelen namelijk.
Wat gekletst met behulp van de vertaalapp.
Het was wel duidelijk en gaf ze ook aan dat de plezier beleefd van mensen het naar hun zin te maken.
Als je daar dan ook nog eens voor betaald krijgt tja.
Ze doet gewoon alles wat ze zegt dat ze doet en lijkt het ook nog met veel plezier te doen.
Geen gemopper. Geen tijd rekken. Telefoon heb ik niet gehoord. Volle aandacht voor de klant.
 
Die vallen niet binnen de standaard prijs en dat maakt haar wat duurder.
Ik vond het nochtans de moeite waard en je hoeft natuurlijk niet alles af te nemen.
Trouwens ik vind ze er in het echt beter uitzien.
Of zoals William beschrijft de foto's lijken uit een glossyblad te komen en skip ze meestal ook.
Natuurlijke schoonheid gaat boven professionele fotografie.
 
Vertel gerust eens over die prijzen.
Toen ik vroeg of PZC en anaal incl. is kreeg ik geen reactie.
Inmiddels zijn we 2 weken verder.
Heb Bianca ook benadert een aantal dagen terug. qua prijzen stuurde ze mij dit;

1h-150
30 - 100
Service: all positions, blow job, kissing, massage, 69,
Anal +50
Cim cif +50

Ik ben er verder niet op ingegaan.
 
Nee gewoon gedaan.
Haar achterover gezet met haar heupen helemaal omhoog.
Ik erachter zodat ze zeg maar tegen mijn borst aanlag.
Hoe noem je dat?
En vwb de prijzen je hebt ze toch wat wil je nog meer weten dan?
 
advertentie is weer online.


krijg de indruk als ik zie wanneer ze aankomen / online komen en van plaats wisselen, Bianca misschien samen met Valery ontvangt.

 
Bianca is wel een lekkere dame.
Ik heb haar aan het begin toen ze werkte genoeg gehad.
Toen waren de prijzen 150 per uur met alles erin.
Nu zoals jullie zien 200 per uur en dan nog zonder de extra s.
Haar telefoon gedrag is ook ver achteruit gegaan in ieder geval zoals de meeste hier wel merken.
Als ze denkt dat ze een godin is heeft ze het wel mis haha.
Misschien beter om haar te negeren en wachten tot ze weer normale prijzen hanteert?
 
Bianca is wel een lekkere dame.
Ik heb haar aan het begin toen ze werkte genoeg gehad.
Toen waren de prijzen 150 per uur met alles erin.
Nu zoals jullie zien 200 per uur en dan nog zonder de extra s.
Haar telefoon gedrag is ook ver achteruit gegaan in ieder geval zoals de meeste hier wel merken.
Als ze denkt dat ze een godin is heeft ze het wel mis haha.
Misschien beter om haar te negeren en wachten tot ze weer normale prijzen hanteert?
Telefoongedrag achteruit gegaan? Kon dat nog slechter dan?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan