Recensie Bianca, Den Haag, Doubletstraat 29 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Clitlover666

Wandelaar
33
10/04/24
19
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zondagavond liep ik door de Doublet te wachten tot Crystal vrij was.
Toen ik langs pand 29 liep viel mijn oog plots op een jong ogende dame die ik nog nooit gezien had.
Ik dacht fuck Crystal (volgende keer weer bedoel ik daarmee :D) ik ga deze nieuwe testen.
Naar haar raam en ze stak 5 vingers op om aan te geven dat het €50 was.
Ik ging akkoord en naar binnen. Een kleine meid type girl next door stelde zich voor als Bianca.
Ze gaf aan hier een maand te werken maar wel al een paar jaar eerder hier gewerkt.
We gingen naar boven naar haar kamer en we kleden ons uit. Ze hield haar topje aan.
Condoom erom en ze begon mij te pijpen. Helaas zo liggend dat ik nergens echt bij kon.
Daarna girl on top en ik trok haar topje omhoog, ik had de indruk dat ze zich een beetje schaamde voor haar borsten en ze een beetje verborgen wilde houden. Helemaal nergens voor nodig! het zijn mooie A cubjes die niet super stevig zijn maar dat zie ik toch een stuk liever dan van die opgepompte nep jeters. Helaas hield ze tijdens het neuken wel haar hand op de condoom omdat ze bang was dat hij af zou glijden. Ook vond ze mijn penis wat te groot en had ook moeite met doggy. Ik denk zelf dat dit niet echt door de grote komt maar meer door de schuin omhoog hoek van mijn lul.
Ik dan die avond wat moeite met klaarkomen dus na een tijdje begon ze een sexy dans showtje te geven naast het bed terwijl ik er zelf een rukje aan gaf.
Spuitend kwam ik klaar en bleef even voor dood op bed liggen en had nog een leuk gesprekje met haar.
Ik vond het een prima bezoekje met een leuke meid. Ik vind haar erg knap en ze heeft een super lekkere kont en hele mooie benen.
De kans dat ik haar nog eens ga bezoeken is zeker aanwezig.
 
is dit niet dezelfde als de dame van onderstaande link?

 
is dit niet dezelfde als de dame van onderstaande link?

volgens mij niet broeder @Rony80 de Bianca die ik had bezocht had wel mooie tietjes en niet slap zoals bovenstaande broeder heeft genoteerd maar ik zal deze week mijn blik werpen op de Bianca die jullie beschrijven bij 29k2 dat is geen probleem graag zelfs
 
is dit niet dezelfde als de dame van onderstaande link?

Nee zij heb ik heel lang niet meer gezien. Dus is haar niet maar gewoon een nieuwe Bianca.
 
Terug
Bovenaan Onderaan