WHEM Bianca, (Ebony) Budel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
670
11/08/21
559
47
Iemand ervaring met deze dame?
 
Iemand ervaring met deze dame?
Ik heb haar vorig jaar in juli Maasmechelen bezocht.
Had een afspraak gemaakt voor 14:00, echter toen ik haar rond 13:45 een bericht stuurde dat ze moest laten weten als ik kon komen (had wel het adres al) kreeg ik geen reactie.
Ik ben toen gaan zoeken naar een alternatief, maar heb niet echt wat kunnen vinden. Na ongeveer 30 minuten stuurde ze een bericht dat ze de telefoon niet gezien had??? vaag verhaal blabla. Ik heb toen getwijfeld om weg te gaan, maar was inmiddels zo geil dat ik toch maar heb besloten haar te bezoeken.
Ik heb toen 150 betaald voor een uur en PZC was inbegrepen.
Dame spreekt Spaans en (bijna) geen engels waardoor de communicatie nogal lastig was.
Er was ook een man aanwezig in de woning, waarvan ik het idee had dat deze de afspraken regelde.
Tongzoenen deed ze niet, wel gewoon zoenen maar dat had van mij meer mogen zijn. Pijpen was goed diep, en de seks was verder prima.
Kan me er verder niet heel veel meer van herinneren, dat wil meestal wel wat zeggen...
Afgezien van de tijd dat ik heb staan wachten, was het zeker geen slechte ervaring maar ook zeker geen uitblinker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan