Recensie Bianca, Lounge, Erpe Mere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fantast

Wandelaar
80
10/05/23
40
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame is fysiek aantrekkelijk, erg slank (50 kilo, zei ze) maar toch met behoorlijke borsten (natuur) met grote tepels.
Helaas was de ontvangst nogal stuurs en afstandelijk, geen kusjes. Ze liet zich omhelzen maar ging daar niet echt in mee.
Rugmassage bestond uit snel inwrijven en ondermaats, irritant drukpunten in de nek.
Pijpen gebeurde zonder (extra 30 €) maar kon mij niet boeien: geen oogcontact, geen geleidelijke opbouw, niet passioneel, eentonig.
Bij cowgirl leek het aanvankelijk goed te gaan: ze vloog er direct in, heel pittig en intens, maar opnieuw miste ik een geleidelijke opbouw naar een hoogtepunt.
Ze bood zich dan aan in doggy positie, maar dat 'klikte' niet goed tussen ons en mijn stijve lul floepte er telkens uit. Ook in dit standje wou ze meteen volle gas geven.
Ik mag dus niet klagen over gebrek aan bereidheid of inspanning van haar kant, maar het leek er toch op alsof ze mij snel wou doen klaarkomen.
Dacht dat het wel zou lukken boven op haar in missionaris maar dat zag zij dan weer niet zitten (mss too close, face to face ? ) en daarom kwam ze met het tegenvoorstel om mij af te trekken.
Daarbij stak ze een vinger met glijmiddel in mijn kont maar een prostaatmassage kon je dat geduw echt niet noemen. En tegelijk aftrekken is ook geen goed idee, hoeveel moeite zij daar ook voor deed. Na 30 minuten (in totaal) hield ze het voor bekeken en zei dat ik het zelf maar moest doen. Nog voor ik daar mee klaar was verdween ze al uit het zicht hoewel de zaadlozing er juist zat aan te komen en ik nog genoeg van de afgesproken minuten over had.
Ze was veel te gehaast, paste geen variatie toe en ik voelde geen betrokkenheid van haar kant, ook geen verbale aanmoediging.
Nochtans werd ik voluit 'bediend', maar dan zoals een knappe serveerster die snel het bord en het eetgerei voor uw neus op de tafel kwakt en vergeet om 'smakelijk' te zeggen.
Ik had beter verwacht.
 
I know, Lowie…ik had vooraf eerst moeten checken hier. Ik was er echter tamelijk gerust in omdat ze daar al een zekere tijd werkt.
Er is ook nog een andere negatieve recensie over haar, zie ik nu.
Bij mij lag ze er echter niet bij 'als een matras, integendeel zelfs !
Het is iets anders: haar houding in het algemeen. Voorbeeldje: voor ze begon aan pzc zei ze "Mais ne pas jouir dans ma bouche!", niet als een vriendelijk verzoek maar als een voorwaarde, een bevel (verbod eigenlijk).
En zo ging het de hele tijd door: alles moest gebeuren op háár manier. Ik mocht ook niet mijn hand op haar hoofd leggen bij het pijpen. En voor dat gesukkel bij doggy legde ze de schuld bij mij ! Ook niet wat men noemt 'een man verwennen'.
Ze zou beter een andere job zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan