Recensie Bianca, Lounge, Erpe Mere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fantast

Wandelaar
75
10/05/23
42
3
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Deze dame is fysiek aantrekkelijk, erg slank (50 kilo, zei ze) maar toch met behoorlijke borsten (natuur) met grote tepels.
Helaas was de ontvangst nogal stuurs en afstandelijk, geen kusjes. Ze liet zich omhelzen maar ging daar niet echt in mee.
Rugmassage bestond uit snel inwrijven en ondermaats, irritant drukpunten in de nek.
Pijpen gebeurde zonder (extra 30 €) maar kon mij niet boeien: geen oogcontact, geen geleidelijke opbouw, niet passioneel, eentonig.
Bij cowgirl leek het aanvankelijk goed te gaan: ze vloog er direct in, heel pittig en intens, maar opnieuw miste ik een geleidelijke opbouw naar een hoogtepunt.
Ze bood zich dan aan in doggy positie, maar dat 'klikte' niet goed tussen ons en mijn stijve lul floepte er telkens uit. Ook in dit standje wou ze meteen volle gas geven.
Ik mag dus niet klagen over gebrek aan bereidheid of inspanning van haar kant, maar het leek er toch op alsof ze mij snel wou doen klaarkomen.
Dacht dat het wel zou lukken boven op haar in missionaris maar dat zag zij dan weer niet zitten (mss too close, face to face ? ) en daarom kwam ze met het tegenvoorstel om mij af te trekken.
Daarbij stak ze een vinger met glijmiddel in mijn kont maar een prostaatmassage kon je dat geduw echt niet noemen. En tegelijk aftrekken is ook geen goed idee, hoeveel moeite zij daar ook voor deed. Na 30 minuten (in totaal) hield ze het voor bekeken en zei dat ik het zelf maar moest doen. Nog voor ik daar mee klaar was verdween ze al uit het zicht hoewel de zaadlozing er juist zat aan te komen en ik nog genoeg van de afgesproken minuten over had.
Ze was veel te gehaast, paste geen variatie toe en ik voelde geen betrokkenheid van haar kant, ook geen verbale aanmoediging.
Nochtans werd ik voluit 'bediend', maar dan zoals een knappe serveerster die snel het bord en het eetgerei voor uw neus op de tafel kwakt en vergeet om 'smakelijk' te zeggen.
Ik had beter verwacht.

I know, Lowie…ik had vooraf eerst moeten checken hier. Ik was er echter tamelijk gerust in omdat ze daar al een zekere tijd werkt.
Er is ook nog een andere negatieve recensie over haar, zie ik nu.
Bij mij lag ze er echter niet bij 'als een matras, integendeel zelfs !
Het is iets anders: haar houding in het algemeen. Voorbeeldje: voor ze begon aan pzc zei ze "Mais ne pas jouir dans ma bouche!", niet als een vriendelijk verzoek maar als een voorwaarde, een bevel (verbod eigenlijk).
En zo ging het de hele tijd door: alles moest gebeuren op háár manier. Ik mocht ook niet mijn hand op haar hoofd leggen bij het pijpen. En voor dat gesukkel bij doggy legde ze de schuld bij mij ! Ook niet wat men noemt 'een man verwennen'.
Ze zou beter een andere job zoeken.

Ben er een dik jaar geleden langs gegaan. Hieronder mijn uitgebreide ervaring:

Eerste (en voorlopig nog steeds enige) keer in The Lounge daar in Erpe Mere. Aanvankelijk wou ik Melanie als ik het me goed herinner. Die staat nu niet meer op de website, maar toen was dat dus mijn eerste keuze. Ze zou er ook zijn die dag, maar bij aankomst wist de vrouw aan de balie mij te zeggen dat Melanie er niet was vandaag.

Ik had dan als tweede keuze Bianca opgegeven, afgaande op de fotos op de website. Die was nog onderweg en had vertraging opgelopen in het verkeer. Ik besloot in de auto te wachten. 45 minuten later ging ik terug. Zo lang zou het duren voor Bianca er immers was. Alleen, ze was er nog steeds niet. Nu goed, dat kan gebeuren. Ik had ook geen afspraak gemaakt, dus geen probleem. Het was voor mij wel al heel lang geleden dat ik nog een keer het bed had gedeeld met iemand, dus ik vond het best wel spannend en het langer wachten maakte het nog spannender.

Ik mocht plaatsnemen in een kleine wachtruimte. Gordijn dicht, voor privacy. Ik hoorde wel andere klanten binnen komen en ook wachten elders. Na tien minuten kwam de dame van de balie me zeggen dat Bianca onderweg is, nog even geduld. Terwijl ik nog wat langer zat te wachten hoorde ik plots de baliedame zeggen "DAAAMEEESSSSSsss!!" en hoorde hakken de trappen af komen. Het was de line-up waarbij de aanwezige meiden zich voorstellen aan een klant die nog geen keuze heeft gemaakt. Daarbij hoorde ik wonderwel de naam "Melanie" vallen!!!! WHAT THE .....??? eeeh, ze zou er niet zijn vandaag.. en ineens was ze daar toch? Vreemd.

Ik bleef maar wachten op Bianca, in totaal heb ik er 35 minuten gezeten in dat wachtkamertje. Toen ze er eindelijk was en me goeiedag kwam zeggen gingen we vervolgens naar een kamer op zoek. Dit is niet goed geregeld. Ze klopte aan, deed een deur open en daar zat al een dame. Ik heb niet zitten staren, maar ik vermoed dat ze er met een klant was. We gingen in de kamer ernaast.

Ik had vooraf aangekondigd en gevraagd of dit ok was dat ik in dameskledij langs kwam. Dat ging geen probleem zijn. Bianca heeft er ook geen probleem van gemaakt, maar zei wel dat het voor haar ook een eerste keer is met iemand zoals mij.

Ik had 100eu betaald en ze vroeg wat ik wou doen. Een massage, dat hoefde voor mij niet meteen. Ze ging dan over tot pijpen met condoom. Ik vroeg of ik haar mocht beffen en dat vond ze ok. Daarna in missionaris geneukt en toch behoorlijk lang men orgasme kunnen uitstellen. Ze sloot haar ogen en er was weinig interactie.

Toen ik uiteindelijk klaarkwam en we op bed lagen zei ik dat ik nog een tweede keer kon, maar even 5 minuten pauze nodig had. Ze stelde voor een massage te geven. Ik ging akkoord. Terwijl ik op men buik lag en men ogen dicht deed masseerde ze mijn rug. Dat was niet slecht. Ik ben geen expert in massages, maar het was nu niet dat ik pijn kreeg van haar werk. Enkel toen ik een keer men ogen open deed, zag ik dat ze met één hand op haar GSM aan het tokkelen was. :s Dat vond ik wel heel ongepast. Mocht het nu zijn om even de muziek aan te passen, maar ze was duidelijk aan het sturen met iemand. Dat kan toch echt niet. Ik voelde me als klant niet echt belangrijk genoeg om haar volle aandacht te krijgen.

Ik had genoeg van de massage en vroeg om een nieuw condoom zodat ik de tijd die er nog restte, en dat was toch nog wel een 20 minuten, vol te krijgen met nog wat fun. Ik kon zien dat het niet meteen haar grootste wens was. Blijkbaar is één keer zo snel mogelijk je laten komen en dan afwimpelen toch wel de tactiek hier. Voor mij geldt echter niet het klaarkomen op zich als belangrijkste punt, maar wel het plezier en genot daar naartoe.

Ze stelde voor om op zijn hondjes te doen. Ze ging er in mee. Op dat moment had een tweede orgasme leuk geweest (maar geen noodzaak), en zou er zeker toe gekomen zijn, mits voldoende tijd, maar na een tijdje legde ze het zelf stil. Ze zei dat twee keer komen met condoom moeilijk is. :s Ze stelde voor wat handwerk te verrichten. Ik wist op dat moment dat het niet meer zou lukken en heb het dan zelf stil gelegd. Er restte nog wat tijd op de klok en die hebben we besteed aan wat praten al liggend op het bed.

Nadien de douche in en dan naar buiten begeleid. Ik vroeg of ik ze nog een knuffel mocht geven en dat was ok.

Gemengde gevoelens over Bianca dus. Als ik nog een keer ga zou ik toch de line-up vragen.

Terug
Bovenaan Onderaan