- 155
- 27/07/21
- 143
- Shift
- Middag
Vorige week donderdag was ik voorafgaand aan mijn bezoekje aan Juliana in de middag bij Bianca een mooi blond Roemeens meisje. Vorig jaar begin 2020 was ik ook al 2 keer bij haar. Toen ik haar vorig jaar voor het eerst zag dacht ik meteen wouw lekker dingetje, mooi gezicht, perfect figuurtje, slanke taille, mooi kontje her en der wat tatoeages helemaal mijn type.
Ergens doet zij mij denken aan Raluca (RuRu tegenwoordig) maar dan 10 jaar jonger.

Als ik Bianca zie laat ik mijn blik meteen afdwalen naar haar mooie kontje en daarna kijk ik haar pas aan, vind ze leuk.
Praatje gemaakt, afgesproken voor 50 Euro voor een beetje beffen in standje 69 en het standaard verhaal met 3 standjes. Trap op, zij voorop natuurlijk, kontje kussen en betasten.
Bianca is een heel schoon meisje zij wast zich zowel vooraf als achteraf, dat vooraf wassen hoeft van mij eigenlijk niet. Dan gaat die bikkelharde kleine Gaastra na dat traplopen achter dat mooie kontje weer in de slaapstand,
Op bed met een spiegel rechts (altijd geredeneerd vanuit standje 69)
en aan de hoofdzijde en dat perfecte lijfje van Bianca: hemel op aarde! Ongeveer 10/15 minuten later beetje napraten over van alles en nog wat, het valt mij altijd op hoe relaxt dit meisje is, dus niet van opschieten aankleden opr**tten, wat je bij sommige dames ook wel eens meemaakt. De afgelopen 5 weken heb ik haar zelden gezien, ik ben kennelijk niet haar enige vriendje.
Toen ik 5 weken geleden om ca.16.00u voor het eerst sinds lange tijd de Schippersstraat inliep zat haar werkdag erop en was zij de vloer aan het vegen, ik dacht meteen: veelzijdig meisje.
Als ik Bianca zie laat ik mijn blik meteen afdwalen naar haar mooie kontje en daarna kijk ik haar pas aan, vind ze leuk.
Bianca is een heel schoon meisje zij wast zich zowel vooraf als achteraf, dat vooraf wassen hoeft van mij eigenlijk niet. Dan gaat die bikkelharde kleine Gaastra na dat traplopen achter dat mooie kontje weer in de slaapstand,
Laatst bewerkt door een moderator: