Recensie Bianca (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 36/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gaastra 1968

Vaste klant
Forumpionier
141
27/07/21
137
Shift
Middag
Vorige week donderdag was ik voorafgaand aan mijn bezoekje aan Juliana in de middag bij Bianca een mooi blond Roemeens meisje. Vorig jaar begin 2020 was ik ook al 2 keer bij haar. Toen ik haar vorig jaar voor het eerst zag dacht ik meteen wouw lekker dingetje, mooi gezicht, perfect figuurtje, slanke taille, mooi kontje her en der wat tatoeages helemaal mijn type.:) Ergens doet zij mij denken aan Raluca (RuRu tegenwoordig) maar dan 10 jaar jonger.:):)

Als ik Bianca zie laat ik mijn blik meteen afdwalen naar haar mooie kontje en daarna kijk ik haar pas aan, vind ze leuk.:) Praatje gemaakt, afgesproken voor 50 Euro voor een beetje beffen in standje 69 en het standaard verhaal met 3 standjes. Trap op, zij voorop natuurlijk, kontje kussen en betasten.;)

Bianca is een heel schoon meisje zij wast zich zowel vooraf als achteraf, dat vooraf wassen hoeft van mij eigenlijk niet. Dan gaat die bikkelharde kleine Gaastra na dat traplopen achter dat mooie kontje weer in de slaapstand,:( Op bed met een spiegel rechts (altijd geredeneerd vanuit standje 69):LOL: en aan de hoofdzijde en dat perfecte lijfje van Bianca: hemel op aarde! Ongeveer 10/15 minuten later beetje napraten over van alles en nog wat, het valt mij altijd op hoe relaxt dit meisje is, dus niet van opschieten aankleden opr**tten, wat je bij sommige dames ook wel eens meemaakt. De afgelopen 5 weken heb ik haar zelden gezien, ik ben kennelijk niet haar enige vriendje.:( Toen ik 5 weken geleden om ca.16.00u voor het eerst sinds lange tijd de Schippersstraat inliep zat haar werkdag erop en was zij de vloer aan het vegen, ik dacht meteen: veelzijdig meisje.:LOL:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, wat een schoonheid en ze kan goed flirten vanuit het raam, ze is wat korter, maar ze doet mij erg denken aan Jutta Leerdam (Wereld kampioene schaatsen uit NL) qua uiterlijk.

Top lijf en straalt klasse uit. Jammer dat ze wat aan haar lippen het laten doen, echt zo zonde.
 
deze ook gespot, viel op dat ze erg bezig was met opruimen en vegen wat hier eerder is genoemd.
inderdaad jammer van die lippen. ze staat op de shortlist.
 
Ze was inderdaad aan het vegen, misschien heel proper of een manier om met de stress om te gaan, ik vond het wel charmant en ze keek mij ook guitig aan al schoonmakend, het is een echte verleidster en dat mag ik graag beleven.
 
leuke dame deze bianca. ze is ook nog grappig.
net niet meteen condoom erover gelukkig. eerst beestje rommelen. daarna prima pijpbeurt gekregen. neuken was ook prima. beffen mocht ook bij deze blonde dame. ze voelt lekker strak.
als ik weer in de buurt ben kom ik nog wel een x langs.
 
Ik heb dit meisje al een tijdje niet meer gezien, zit toch naast Diana hè ? Ben ook 2x bij geweest was heel aangenaam, petite dametje met lekker kontje
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja heb haar vandaag gespot, kon tijdje niet terugkeren naar België, was leuk terugzien, ze heeft precies de lipjes wel wat laten opspuiten.
heeft een prachtig liefdes grotje met klein uitstekende schaamlipjes, die ik met plezier heb onder handen (tong) heb genomen
Hoogtepunt was doggy.
Aangenaam meisje in de omgang ook, geen pretentie & geen tijdsdruk. Ondanks lichte tongkusjes gedeeld wel geen GFE , maar toch aangenaam.
 
Beste medewandelaars, weten jullie wat de werktijden zijn van Bianca? Heb haar toch gemist, moet weer eens langs skw. Ik zal het zeer waarderen aangezien ik van zuidholland moet rijden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij dit popje geweest, ik zag haar zitten & kon niet weerstaan, ze is sinds 2 weken terug uit verlof
Terug top service als vanouds, heel aangenaam meisje , die weet hoe ze klant moet behandelen mits wederzijds respect .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan