Recensie Elisa (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 22/2 (dag) 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GirlLover_Ant

Vaste klant
Forumpionier
177
07/07/21
187
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week zaterdag deze schoonheid bezocht na de 3x3 basket. Ik twijfelde eerst om binnen te gaan omdat ik het gevoel had dat het te mooi om waar te zijn was. Ze had nogal een stoïcijnse uitstraling. Het was echter een geslaagde date. Het bleek een vriendelijk meisje te zijn en ze is 25 jaar. Ik dacht eerst dat dat weer zo een ging zijn die weet dat ze mooi is en dat ook laat merken maar neen het is een zacht meisje (in al haar betekenissen). Ik vond dat tof snoetje van haar in combinatie met het perfecte lichaam en de borstvergroting maakt het af voor mij zeer geslaagd en haar tattoos passen goed bij haar.
Ik heb voor het eerst sinds lang eens gewoon €50 betaalt. De service die ik kreeg was zeker goed voor dat bedrag. Ik zou het in de toekomst toch beter op deze manier doen want anders wordt deze hobby onbetaalbaar.
Ze streelde mijn ballen en ook streelde ze over mijn lichaam en tepels. Dat vind ik echt de MAX als dames dat doen!!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze prachtige dame binnen geweest en wauw!
Haar naam ben ik al vergeten, maar wat wij op haar kamer hebben gedaan zal ik niet snel vergeten.( Misschien is haar naam Lissa of Elissa of...)
Zelden bij een eerste kennismaking zo'n goeie ervaring mogen meemaken.
Alle standjes zijn de revue gepasseerd en dit geil poppetje heeft mij volledig kunnen temmen.
Ze neemt alle initiatief en man, man, man, ze weet al te goed hoe ze naar een hoogtepunt moet werken.
Heel aangenaam karakter en een knaller van een body.
Als fan van grote borsten en perfecte billen heb ik hier 100% m'n goesting gevonden.
Als ik het goed begrepen heb, zou ze hier in de dag en de nacht werken, tot Claudia terugkomt.
Wat info om haar te herkennen.
Middelste raam, zwart haar, grote borsten, prachtige billen, niet al te groot qua lengte ,een prachtig gezichtje met een uitdagende glimlach , heeft verschillende tattoos op haar arm en dijbeen, vandaag had ze een uitdagende zwarte sexy body aan.

Herhalingsgevaar is uiteraard 2000% !!!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik was vorig jaar ook bij Elisa geweest en ze zat toen inderdaad op schipperstraat 22/3 , daarna verdween ze voor een lange tijd. Gisteren zag ik ze dus weer staan op schipperstraat 22/2 , ze herkende me dadelijk en begon me weer te teasen bij iedere passage voor haar raam...heb aan haar lokroep niet kunnen weerstaan.
Persoonlijk vind ik haar heel knap , je kan er een goed gesprek mee hebben en ze heeft een ferme dosis humor.
Wat de sex betreft is ze ook voor mij één van de beste in de straat , veel is mogelijk van gewone sex tot de hardere genre (waar ikzelf geen interesse voor heb).
Ze heeft me een lange PZC gegeven terwijl ik haar ondertussen zat te vingeren...
Variatie aan posities tot aan een hoogtepunt
Ze zit dus momenteel op de plaats van Claudia , binnenkort gaat ze op verlof en ze weet nog niet op welk adres ze zal staan bij haar terugkomst...ze combineert zowel de dag- als de nachtshift
Hopelijk zie ik haar deze keer sneller terug voor een nieuwe hete sessie
 
Het was daar gisterenavond blijkbaar een leuke bedoening. Volop luide muziek en gierende dames, venster was open dus was alles duidelijk hoorbaar. Plots een man door het raam met ontblote borstkas. Deze man heeft blijkbaar niet op een euro gekeken want blijkbaar zat hij daar met meer dan één dame. Misschien had hij iets te vieren en bouwde hij daar een feestje.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
te veel
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag deze Elisa bezocht. Enorm veel keuze was er niet deze namiddag. Had deze zwart langharige deerne nog niet eerder gezien in het SKW en de koplampen spraken me wel aan, dus hier maar binnen geweest.

Ze stond op SS22/3 vandaag. Voor de geïnteresseerden, ze vertrekt midden komende week terug naar Roemenië, dus jullie zullen zich moeten haasten.
Is ze een spoedprocedure waard ? Voor mij niet onmiddellijk. Het is een joviale vriendelijke verstandige en eerlijke meid maar ik verkies de arrogante vulgaire sletterige act in het SKW.

Neuken was ok, pijpen ok maar teveel gebruik van het handje, en bij de handjob liet ze het condoom zitten. Het is echt geen pro.
Ze is dan ook maar sporadisch werkzaam in het SKW. Ook zij zal ik me niet lang herinneren. Gewoon voldoende voor mij.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik vond mijn bezoek aan haar toch wel boven het gemiddelde . Bij het pijpen keek ze me regelmatig aan en ze ging met haar benen open liggen zo kon ik goed aan haar muis .Het pijpen zelf was gevarieerd en best lang .In doggy kreeg ik ze niet echt mee .ik heb graag dat ze zelf ook hen en weer gaan maar zij deed dit niet .

Wat ik wel minder vond aan haar en dit zal wel persoonlijk zijn is dat ze een grote tatoeage heeft van een mannen gezicht op haar rechter bil . Ik vind als je dit beroep doet heb je geen tatoeage van mannen namen en zeker al niet van een mannen gezichten ergens op hun lichaam?
 
Ik vond mijn bezoek aan haar toch wel boven het gemiddelde . Bij het pijpen keek ze me regelmatig aan en ze ging met haar benen open liggen zo kon ik goed aan haar muis .Het pijpen zelf was gevarieerd en best lang .In doggy kreeg ik ze niet echt mee .ik heb graag dat ze zelf ook hen en weer gaan maar zij deed dit niet .

Wat ik wel minder vond aan haar en dit zal wel persoonlijk zijn is dat ze een grote tatoeage heeft van een mannen gezicht op haar rechter bil . Ik vind als je dit beroep doet heb je geen tatoeage van mannen namen en zeker al niet van een mannen gezichten ergens op hun lichaam?
tatoeage is de foto van haar vader als hij jong was
 
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was het echt kutweer, regen, regen, regen... ... en plots zag ik dit zonnetje eindelijk terug schitteren achter haar raam.
Zonder aarzelen direct naar binnen en weer heerlijk ontvangen geweest!
Het was al van april geleden dat ze nog hier was en blijft nu helaas maar twee weken.
Maar man, man, man, deze knappe beauty had er echt zin in op haar eerste dag.
In alle opzichten is dit een ware topper!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer schoon meiske is dat toch!!! Benadert de perfectie voor mij. Wees snel heren want ze blijft hier nooit lang. En alles wat ze doet doet ze met passie. Ik vind haar pijpskills heel goed met die volle lippen van haar. Ze doet het opbouwend en wat zachter maar zeer sensueel en ze raakt je ballen aan met haar handen wat ook een plus is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Haar vandaag ook bezocht wat een geil wijf... ze viel direct op met haar lekker lichaam en haar borsten in dat latex pakje.
Pijpen was goed maar kon iets langer voor mij,de sex was zeer goed afgerond in doggy... spijtig dat ze op het einde van de week vertrekt wil haar zeker nog eens bezoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan