Recensie Bianca, Verversrui 28 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrsympatico

Wandelaar
41
02/02/23
19
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame vanmiddag bezocht. Zou 1 maand in het vak zijn.
Pijpen deed ze ok, sfeer was er wel niet. Misschien was er geen klik tussen ons.
 
Heeft hier voor de corona ook al gewerkt op hetzelfde adres. Heb haar toen een paar keer bezocht en het was niet top maar ze deed wel haar best. Nu staat ze echt apatisch in haar raam en het weerhoudt mij ervan om naar binnen te gaan. En bovenstaande recensie wekt ook geen vertrouwen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heeft hier voor de corona ook al gewerkt op hetzelfde adres. Heb haar toen een paar keer bezocht en het was niet top maar ze deed wel haar best. Nu staat ze echt apatisch in haar raam en het weerhoudt mij ervan om naar binnen te gaan. En bovenstaande recensie wekt ook geen vertrouwen.
Inderdaad, ze is zeker niet nieuw hier, heb haar destijds ook eens bezocht en nu tijdens de kerst ook nog eens, maar bij deze koelbloedige meid zal er zeker geen derde herhalingsbeurt komen. Ik heb ze nu toch al enkele keren met haar vriendje zien toekomen, dus, soms zegt dat ook al genoeg en is het misschien begrijpelijk waarom ze zo apathisch in haar raam staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan