Recensie Ella, Antwerpen, Schippersstraat 40/3 (nacht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vannacht bij deze prachtige Ella geweest. Soms heb je zo'n seksuele klik met een meid dat je er rondje na rondje achter komt dat je alleen daar naar binnen wil. Deze nacht was dat bij mij deze voluptueuze, lief kijkende Ella. Een jonge Roemeense die hier nu zo'n drie maanden verblijft. Weinig tatoeages, enkel hier en daar een heel klein, fijntje. Oef, eens niet zo'n overschilderd geval zoals steeds vaker gebeurt.

Ze heeft lang zwart haar, volle tieten. C-cupje en helemaal echt. Ella heeft een prachtige, volle kont met goed wat pak aan. Ik was niet zo stoutmoedig om ze te laten twerken maar ik had het moeten doen.

Pijpen deed ze kort maar op de vraag om nog wat door te doen, deed ze dat ook. Ik heb haar dan even gebeft. Jammer wel dat ze zich op voorhand niet wast. Ik smaakte ook heel wat glijmiddel. Hygiëne: voldoende maar. (Het valt me tegen dat steeds meer meiden zich niet op voorhand wassen, zelfs als je hebt afgesproken om te beffen. Het is een kleine moeite en het zou de hygiëne enorm ten goede komen.)

Neuken kon gerust en zonder tijdsdruk in drie standjes. Ella is niet zo'n meid die er het handje tussen houdt. Nee, ze laat lekker doen. Anderzijds is het geen vamp die je bespringt. De rollen bij haar zijn duidelijk verdeeld: zij de schoonheid die genomen wordt, jij de viezerd die haar neemt.

Ik vind ze ook vriendelijk en goedlachs. Het babbeltje was fijn, geen nare stiltes of zo. Dit is dan ook een meisje dat ik nog vaker ga bezoeken.

Ze vertelde me dat ze af en toe weleens van raam verandert. We volgen dus best op waar ze in het vervolg staat. Ze zou ook elke nacht aanwezig zijn.

Antwerpen heeft er alleszins een lekkker avondfoefje bij!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laat ik dan maar gelijk mijn recensie van de mooie Ella er bij zetten. Zo heb je er geen , en dan twee. Veel wat de topicstarter schrijft komt overeen met mijn ervaringen , al was het voor mij de tweede keer bij Ella Het kan aan het humeur gelegen hebben van ons beiden maar het was nu duidelijk beter dan toen in Villa Tinto.
Grappig dat ze mij zei niet van pussy likken te houden , dat doe ik zelf zeer zelden bij DVP .En ook pijpen was de aan korte kant . Intiem deed ze duidelijk met veel plezier, al was ze kwistig met glijmiddel ook weer.
Kortom een leuke , knappe meid . Verleidelijk met een eenvoudig praktisch zwart sexy hemdje in het raam.
Zo zie en heb ik ze graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan