Recensie Carolina (Roe), Antwerpen, Verversrui 5/5 (nacht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze prachtige, zwartharige meid staat op Verversrui 5/5. Als ik haar naam goed heb begrepen, heet ze Carolina (of misschien Caroline).

Ze heeft drie getatoeëerde pootjes op haar rechterbil en op haar bovenbeen een kleine tekst. Lang, zwart haar tot de onderrug, en momenteel staat ze er in een blauw tenuetje. Ik schat ze op 1.65m, slank maar met toch volle, prachtige billen. Kleine tietjes (A-cupje), maar heel mooi en met fijne tepeltjes die de hele tijd hard stonden.

In het bad waste ze zich uitgebreid, zowel vooraf als achteraf. Ze smaakte ook heel fris tijdens het beffen.

Caroline kan héérlijk pijpen! Ze doet het met kracht, rukte mijn pik in allerlei richtingen af, ging af en toe eens wat dieper ... Kortom: ik heb er erg van genoten. Ze deed het ook vrij lang, wat ik zeer apprecieer. Het rukken was met stevige hand en lekker veel over de eikel.

Tijdens het neuken deed ze haar best maar dat vond ik niet van het niveau van het pijpen. Oké wel, maar niet wauw. Ik neukte haar in missionaris en cowgirl.

Ik vond ze vriendelijk en spontaan. Mooi meisje ook. Geen enkele keer deed ze aan upselling, dus daar krijgt ze al helemaal extra punten voor. Ik ga er zeker nog terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan