Valeria, Antwerpen, Verversrui 6/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phil.

Newbie
23
27/01/22
49
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een lachwekkende slechte ervaring met Jasmine(VT) was mijn goesting om te knallen nog altijd aanwezig.
Dus stapte ik de VT uit en ging richting de pisbakken in de Verversrui opzoek om een nieuw poppetje te bezoeken. Ver heb ik niet moeten stappen, want toen dit mooi poppetje mij teken deed om eens tot haar raam te komen. Heb ik niet lang geaarzeld.
Ze had een wit doorschijnende body aan, waardoor je haar speelse borsten en donkere tepeltjes goed kon zien, ook haar prachtige billen kon ik een oogwenk al bewonderen.
Op haar vraag of ik een trio wou met haar buurvrouw heb ik beleefd geweigerd.
Op haar kamer kreeg ik drie zoenen en stelde zich voor als Valeria ,afkomstig uit Bulgarije.
Eens op bed heb ik van een waanzinnige naturelle blowjob kunnen genieten, en met haar knap engelengezichtje met zaadvragende oogjes die continue oogcontact hielden, was dit gewoon beestig heerlijk!
Ze geeft je dan de mogelijkheid om haar in verschillende posities te nemen, en dit zonder glijmiddel, zodat je toch met veel gevoel haar sappig en strak kutje heerlijk kan neuken.
Ze oefende geen druk op mij om snel te komen en was heel de tijd zeer relax.
Dus over het algemeen best aardig poppetje en goede service ,heerlijke kneedbare borsten en billen en buitengewoon knap gezichtje!
Top!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan