Recensie Patricia, Antwerpen, Verversrui 7/4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dan

Newbie
12
10/01/22
39
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze superknappe ebony trok mij aan met haar zachtmoedige voorkomen en aardige looks, welke geheel in overeenstemming bleken te zijn met haar vriendelijke aard.
Tijdens het ontkleden kwam Patricia wat stilletjes over, maar op belangstellende vragen antwoordde ze ruimhartig. Ze vertelde dat ze voordien hier in de nacht werkte.
Na het uitdoen van de kleertjes en wasje nam ze zittend op de knieën dwars op bed plaats, waarna ik me even later op dezelfde wijze tegenover haar positioneerde voor wat inleidend streelwerk.
Een fluwelen huid heeft ze, heerlijk om te strelen. Ook is ze een oprechte meid die bij een respectvolle benadering al verkennend het beste ervan probeert te maken.
Haar grote zachte borsten zijn prachtig en passen fraai bij haar perfecte figuur. De mooie donkere tepels zijn nogal gevoelig en bij de orale benadering vroeg ze daarom de nodige voorzichtigheid in acht te nemen.
Voor het pijpen positioneerde ze zich langszij voorovergebogen, waarbij haar borsten leuk uitkwamen.
Pijpen deed ze bijzonder aangenaam. Rustig, afwisselend en enkele malen tegen het deepthroat aan.
Daarna was ze akkoord om te beginnen met standje boven. En ik moet toegeven dat het zicht op haar op en neergaande borsten en haar knap gezichtje gewoon prachtig was. Dan draaide Patricia zich op eigen initiatief om en kreeg ik zicht op haar perfecte billen! Ik kreeg het al moeilijk om mij nog in te houden om niet te schieten. Maar lang had zij niet meer nodig, want de manier hoe ze met haar billen bewoog en de techniek om haar kutspieren aan te spannen en te lossen, werkten zo geil dat ik het hoogtepunt niet langer kon bedwingen.
Wasje en aankleden gebeurde in alle gemoedelijkheid, ondertussen nog wat kletsend.
Dat ik haar snel terug ga bezoeken is gewoon een feit!

Ter herkenning: De knapste ebony van heel het skw
 
Deze superknappe ebony trok mij aan met haar zachtmoedige voorkomen en aardige looks, welke geheel in overeenstemming bleken te zijn met haar vriendelijke aard.
Tijdens het ontkleden kwam Patricia wat stilletjes over, maar op belangstellende vragen antwoordde ze ruimhartig. Ze vertelde dat ze voordien hier in de nacht werkte.
Na het uitdoen van de kleertjes en wasje nam ze zittend op de knieën dwars op bed plaats, waarna ik me even later op dezelfde wijze tegenover haar positioneerde voor wat inleidend streelwerk.
Een fluwelen huid heeft ze, heerlijk om te strelen. Ook is ze een oprechte meid die bij een respectvolle benadering al verkennend het beste ervan probeert te maken.
Haar grote zachte borsten zijn prachtig en passen fraai bij haar perfecte figuur. De mooie donkere tepels zijn nogal gevoelig en bij de orale benadering vroeg ze daarom de nodige voorzichtigheid in acht te nemen.
Voor het pijpen positioneerde ze zich langszij voorovergebogen, waarbij haar borsten leuk uitkwamen.
Pijpen deed ze bijzonder aangenaam. Rustig, afwisselend en enkele malen tegen het deepthroat aan.
Daarna was ze akkoord om te beginnen met standje boven. En ik moet toegeven dat het zicht op haar op en neergaande borsten en haar knap gezichtje gewoon prachtig was. Dan draaide Patricia zich op eigen initiatief om en kreeg ik zicht op haar perfecte billen! Ik kreeg het al moeilijk om mij nog in te houden om niet te schieten. Maar lang had zij niet meer nodig, want de manier hoe ze met haar billen bewoog en de techniek om haar kutspieren aan te spannen en te lossen, werkten zo geil dat ik het hoogtepunt niet langer kon bedwingen.
Wasje en aankleden gebeurde in alle gemoedelijkheid, ondertussen nog wat kletsend.
Dat ik haar snel terug ga bezoeken is gewoon een feit!

Ter herkenning: De knapste ebony van heel het skw
Leuk verslag! Ik zag ze ook daarnet, is ze echt niet Zuid Amerikaans ipv Afrikaans?
Ik meen haar te herkennen van inderdaad de nachtshift, ik dacht zelfs hetzelfde pand.
 
Inderdaad @Hollebolleke ik had het verkeerd aangevinkt en heb het te laat gezien om het nog te veranderen.
Haar exacte nationaliteit heb ik haar niet gevraagd, want persoonlijk vindt ik dat totaal niet relevant.
Moar t'is echt een schoon maske die weet hoe ze een man moet plezieren en dat vindt ik wel relevant.
Maar als iemand nationaliteit kan veranderen in mijn review, graag.
 
Geen idee hoe dit moet..
Zelf ben ik door werkomstandigheden nooit overdag in skw. Door verlofperiode had ik eindelijk eens de kans uitgebreid de dagshift te verkennen. Ze viel me meteen op aangezien ik ze meende te herkennen van de avondshift. Inderdaad 'schuun madam'!!
 
Zeer slechte service. Condoom over slappe lul, trekt daarna als een bezetene. Een blowjob van een halve minuut, dan begint ze eraan. Als je de eerste keer van standje wil wisselen, zegt ze "this is the last one". Dan is je goesting snel over. Heeft mooie borsten als ze aan het raam staat, maar eens de kleren uit zijn oogt het heel wat minder fraai. Te mijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan