Recensie Malika, Leeuwarden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pervertje

Newbie
1
20/04/24
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3919048-malika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Schattige fee😍😍😍

Ik kom net terug van Malika. Heb met haar in Leeuwarden afgesproken. Dat was mijn eerste date met haar. En wat ben ik toch blij dat ik die poging ging wagen want zij is maar af en toe werkzaam.

Malika bleek een aardige dame van een buitenlandse afkomst (ik denk ergens Midden-Oosten) te zijn die gewoon ABN spreekt. Geen Google translate dus of enkele gecompliceerde communicatie. De meid is best klein (daar val ik persoonlijk wel op) een heel schattig, heeft mooie ogen en prachtige glimlach. Haar lichaam is ook een toppertje. Lekker billen met een paar siliconen borsten op haar zandloper lijf maken het plaatje compleet.

Na het afhandelen van financiële gedeelte mocht het feestje beginnen. Alle eerst tongzoende ze mij met haar volle lippen en dat deed ze heel sensueel. Tegelijkertijd ging ze mijn jongeheer strelen met haar handen waardoor die meteen werd wakker. Vervolgens mocht ze mij pijpen (zonder condoom). En wat doet ze dat toch lekker. Ze begon met een zachte pijpbeurt die langzamerhand overging naar een deepthroat. Ook hield ze tussendoor een oogcontact met mij. De geile blik in combinatie met haar schattige ogen maakte me nog extra opgewonden. Wat betreft sex is deze dame best actief en participerend. Waarschijnlijk geniet ze zelf er van want haar strakke kutje was lekker nat. Dat kom ik bij DVP's niet zo vaak tegen. Ik heb haar in drie standjes mogen neuken o.a. cowgirl, miso en doggie. Na sex hebben we nog lekker gebabbeld en kon ik rustig zonder gehaast aankleden.

Samengevat heeft Malika een perfecte GFE aan mij kunnen bezorgen. Zij is een lekkere DVP met uitstekende service die oprecht de tijd en moeite voor je neemt. En dat allemaal voor €150 p/u wat tegenwoordig ligt zo'n beetje onder de gemiddelde marktprijs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan