WHEM Bianca Winschoten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel ervaring met haar. Al was die wel negatief.


Dame is niet mijn type, en is ook wel minst knappe dame waar ik ooit mee gedate heb. Kwam weinig initiatief vanuit haarzelf.

Heb nog wel eens weer appje gehad of ik wilde afspreken, maar heb daarvoor bedankt, en de redenen, geen klik vermeld.

Voor mij geen herhaling
 
wie heeft ervaring met bianca winschoten


Heb deze dame ooit eens thuis uitgenodigd. V was niet voor herhaling vatbaar... Ze laat zich recht voor de voordeur afzetten en weer ophalen, wat nou niet bepaald discreet is. Verder was ze niet opgemaakt, niet leuk aangekleed en was er voor mij dus ook totaal geen sfeer. Ding gedaan, en gauw eruit gezet.
 
Na alle positieve reacties was ik toch wel nieuwsgierig naar deze dame op kinky.
Maar wat zal ik zeggen het was niet best en daar wil ik het ook bij laten.
Voor mij geen herhaling.
 
Theo333 deze dame spoort niet, als je leest dat ze zich direct voor de deur laat afzetten en ophalen, in dat geval ga je niet goed met de privacy om van de klant ik verzameld ze gegevens van je als je haar belt via je mobiele nummer voor mij reden om deze dame te vermijden.
 
Zij doet dit werk echt al heel veel jaren en haar leeftijd blijft al bijna 10 jaar ongewijzigd......hoe doet ze dat? 😎😜. Heb haar een keer op een vakantiepark gedate, daar ontving ze. Kwam haar vriend thuis die weet ervan. Heel raar. Alleen laten pijpen, niet bijzonder. Later nog een keer in Assen een cardate gehad als herkansing en naar recreatiegebied gereden. Ze heeft me toen zc gepijpt, weer niet bijzonder. Smaken verschillen maar zij is niet mijn type, persoonlijk vond ik haar gewoon niet sexy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Och die reviews zijn sowieso al niet betrouwbaar als je het mij vraagt.
2x een review van ene "smoky39" die in totaal ook 2 keer een review op kinky heeft geschreven.
En precies hetzelfde verhaal met ene "strater"...
En ook precies hetzelfde verhaal met ene "hendrik18cmwilnaaien"
Beetje vreemd...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan