Recensie Bibi bij Katy Thai Den Haag 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Skirtlover

Newbie
7
21/05/22
7
3
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Laatst voor het eerst een bezoek gedaan bij deze massagestoel in Den Haag. Alleen Bibi was blijkbaar beschikbaar want er was geen gelegenheid om een keuze te maken. Ik had toch wel veel zin, dus ben met haar naar de kamer gegaan. De dame is al wat ouder , zeker 2e helft 50, maar als ze maar goed en lekker haar ding doet is dat voor mij niet zo'n probleem. Maar wat viel dit tegen! Geen body to body, ik mocht haar niet aanraken, geen enkele uitstraling, snel omdraaien, met de hand en wegwezen. Voor een uur betaald maar ruim binnen de tijd was het klaar. Ze wilde wel door masseren, maar ik was er echt klaar mee. Zeker nooit meer naar deze salon.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag een bezoek gebracht aan Bibi. Bij binnenkomst koffie aangeboden gekregen. Er waren op het moment een drietal dames aanwezig. Gekozen voor Bibi, vanwege haar stevige armen. Eenmaal aangekomen in de massage ruimte, viel al snel op de hoeveelheid thaise beelden. Prachtige thaise beeldjes en waaiers. Eenmaal plaatsgenomen op de massage stoel, genoten van een twee uur durende massage. Er was een douche gelegenheid, en een schone handdoek. Vriendelijke dame, die zich volop inzette om een massage op maat te geven. Aanrader.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/3968203-beebee
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij BeeBee geweest. Massage is wat strijken over rug en benen met af en toe wat speelse aanrakingen. Omdraaien en pijpen dan maar. Geen gevoel, en alleen het topje mocht in haar mond (met CD) . Al gauw over tot 'intiem' . Hier deed ze wel haar best, doch ik had er geen gevoel bij. (al lang geleden dat ik intiem was gegaan). Afgemaakt met aftrekken wat toch lukte. Vooraf en achteraf gedouched (met een beetje hulp)
Kom ik terug? Niet voor haar. Totaal prijs vond ik dit bezoekje niet waard. Binnen een uur stond ik weer buiten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan