Recensie Bibi, Merksem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

copkiller

Stamgast
344
15/08/21
307
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/beste-heer.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze jonge dame op redlights zien staan,had eerst mijn twijfels of foto's wel echt konden zijn van deze Thaise,toch maar een afspraakje gemaakt op goed geluk,adres goed te vinden op de bredabaan
voldoende parkeermogelijkheid, ontvangt in een appartement op gelijkvloers, bij openen deur echt een aangename verrassing 😋 foto's zijn echt super mooie thaise dame
die ook nog eens vloeiend vlaams spreekt👍 afgesproken voor een uurtje incl intiem, douche vooraf, op de slaapbank waarvan ze zich van haar kleding ondeed😋 zag er goed uit
alles nog lekker strak en een paar lekkere borsten C of D cup die natuurlijk aanvoelde, eerst massage gehad op de rug, overgegaan in body to body, omdraaien en de voorkant :p
waarbij ze haar borsten lekker aanbied om op te sabbelen waarbij ze met haar kutje op je komt zitten, condoom erover en een lekkere pijp beurt gehad waarbij ze zo ging zitten dat ik haar kutje kon aanraken, daarna nog in 3 standjes diep geneukt en rubberke weer gevuld😋, tijd netjes vol gemaakt met nog een after massage daarna nog een douche en tevreden buiten gegaan, vertelde dat ze in het verleden in wat thaise salons gewerkt had vermoed ergens in het Limburgse,super meid een aanrader (y)
 
Bizar. 'k Had ze vorige week een sms gestuurd in het Nederlands en ze antwoordde in het Engels. Uiteindelijk niet afgesproken omdat ze enkel zou pijpen met condoom en daar heb ik dus totaal niks aan.
 
De reactie in het Engels hoeft niet verdacht of bizar te zijn, er is echt wel een serieus verschil tussen Nederlands praten en het schrijven. Mondeling kan je je soms wel redelijk uit de slag trekken maar het ook nog eens neerschrijven is toch wel een ander verhaal. Gewoon mijn eigen ondervinding.

Ze ziet er inderdaad wel heel leuk uit :)
 
Ik ben vandaag (afgaande op de review van copkiller) richting Bibi gegaan, vriendelijke ontvangst, goedlachs, ga niet zeggen dat ze atletisch gebouwd is, soit het gaat om de diensten en qua lichaam mag ze er wezen. Lichtere versie van de Thai massage gevraagd die opgevolgd werd door body body. Pijpen, gezien de dame dit nog niet lang doet, doet ze dit belange na niet slecht. Ook intiem was ze om van te smullen. Dame doet evenwel géén pzc, je mag ze aanraken en voor de rest houd ze het koosjer. Zou ik ze aanraden?, jazeker. Gewoon al voor haar professionaliteit in de massage en de sfeer. Wassen voor en achteraf mogelijk. Borstjes daar dient een correctie zich aan, die zijn B cup en verleidelijk. Gemoedelijke sfeer, kijkt niet op de klok. :giggle:

Nieuwe link naar Bibi

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bibi-960/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een zéér lieve meid. Erg beleefd, perfect Nederlandstalig en zeer begaan met je.
De massage zelf was voor mij persoonlijk erg goed. Stevig en professioneel. Niet gewoon wat wrijven maar effectief probleemzones los masseren. Moest haar niets zeggen, ze voelde zelf waar het vast zat. In al mijn jaren bij salons was het nog niet zo goed. Let wel op, ik spreek vanuit persoonlijke voorkeur.
Na een klein half uurtje werd het erotischer. Meer b2b en strelen op de gevoelige plekjes. Wanneer ik me mocht omdraaien kwam ze erg sensueel over me kronkelen en bood ze heel gewillig haar lichaam aan. Na wat teasen en het betere handwerk bood ze aan om me te berijden. Ik verkies liever om zelf bovenaan te zijn en dat vond ze ook helemaal prima. Ze geniet er zelf ook echt van en staat voor zo goed als alle standjes open.
Kussen doet ze liever niet maar dat is dan ook het enige 'gemis' dat je hebt.

Samengevat: Ik ga zeker en vast terug voor zowel de massage als de extra's
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Bibi binnengeraakt. Ik ging vooral voor de massage. Afgaande op wat er hier al geschreven is zou deze merkelijk veel beter zijn dan een doorsnee massage elders.

En effectief, echt goede massage. Ik ga niet zeggen dat ze expert is, maar ze doet niet 'zomaar wat'.

Geen gebruik gemaakt van haar 'sex optie', maar dat is ook niet nodig.

Binnenkort zeker nog eens bezoeken.
 
Ik kan het mede beamen....goede tot zeer goede massage. Ook niet voor de sex optie gegaan omdat pijpen ook met cd is.
Je kan haar overal goed aanraken tot zelfs vinger in haar kutje.
Leuke meid...mij ziet ze zeker terug
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij een geniale ingeving van het moment met Bibi afgesproken. Ik had ze al met stip genoteerd in mijn whatsapp. Het was vlakbij, ik kon er met de fiets naar toe. Leuke gezellige meid. Ik heb gekozen bij wijze van kennismaking een tradionele massage met handafwerking.
De massage was magisch en professioneel zoals je alleen van een Thaise dame kan verwachten. Bij het erotische gedeelte kreeg ik veelvuldig de gelegenheid om haar borsten te betasten en op haar tepels te zuigen. Ze teasde mijn penis heel dicht bij haar vagina, ik kreeg de gelegenheid om haar kortstondig te vingeren. Bij de aftrekken liet ze mijn eikel tegen haar tepel aanwrijven. Het hoogtepunt was fantastisch. 100 % herhalingsvatbaar met waarschijnlijk ietsje meer. TOPPER.
 
Ik denk dat ze veel werk heeft of in vakantie is , heb ze vandaag drie maal geprobeerd te bellen telkens voice mail , en geen antwoord op berichten :cry: ik was nu vandaag eens aan de kant waar ze werkt ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bibi-960/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben vandaag kunnen gaan bij Bibi :)
Deze dame werk iedere dag van 10.00 uur tot 16.00 uur (dan komt vriendje thuis) zegde ze mij en dan moet ze stoppen .
Ze heeft vroeger in een salon gewerkt in het Brusselse en woonde dan in de Limburg ,is nu sinds begin april verhuisd naar Merksem en zelfstandig geworden .
De massage was zeker goed , weet dit op te bouwen, en weet met wat ze bezig is , begint met de voetjes en gaat dan langzaam naar het hoofd toe.
Bij het omdraaien begint ze met body to body massage , spijtig genoeg pijpt ze enkel met condoom ,maar niet echt slecht ,er zijn wel betere ,,
u kunt dan de dame ook overal aanraken , beffen ,vingeren geen probleem , drie standjes gedaan , en laten afwerken op haar buik en borstjes .
Haar borstjes zijn zeker geen C eerder een B met lekkere tepeltjes ,nadien een douche kunnen nemen en terug naar het werk .
Het pand is wel niet zo proper vond ik , zeker in de gang ,binnen lagen overal kleren en was het wel rommelig . Dame is wel heel proper !
Conclusie misschien wel voor herhaling vatbaar .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160 (denk ik)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heel vlotte en vriendelijke dame. Zeer netjes en de massage was echt uitstekend. Intiem op het einde was OK, maar ga ik volgende keer skippen.

De kamer en badkamer was proper, maar de keuken was rommelig (weinig problemen mee). Grootste issue voor mij was dat er een zeer sterke rookgeur was dat in mijn haar en kleren trok. Zo kan ik geen bezoekjes meer plannen tenzij mijn vrouw weg is voor een weekend ofzo.

Iets klein: vind wel dat ze een kleine moeite kan doen om een abonnement te nemen op YouTube. Reclame dat tussen de muziek springt tijdens de massage verbreekt de sfeer echt.
 
Laatst bewerkt:
Met Bibi afgesproken. Vriendelijke dame en komt afspraken na. Had ze op fotos eigelijk wat smaller verwacht maar ok. Voor Thaise massage zonder intiem gekozen. Massage op zich was goed maar duurde te lang voor het teasing gedeelte. Voelde 2 dagen nog van. Erna nog gedoucht en afscheid genomen. Deze is zonder recensie omdat ik het intieme gedeelte niet kan verwijderen. Deze komt er automatisch op. Iemand nog last of hoe ik deze moet aanpassen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bibi-960/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Vandaag weer eens langs Bibi geweest ,was weeral een tijdje geleden , ze woont nog steeds in Merksem parkeren daar geen probleem , trouwens is ook zeer afgelegen waar ze ontvangt geen pottenkijkers . Is terug een tijdje alleen geen vriendje voorlopig meld ze . Dus kan ze nu iets meer ontvangen zegt ze , want als hij vriendje thuis was ,was er geen mogelijkheid om te ontvangen , daar ze vooraan (slaapkamer eigenlijk een slaapstoel) ontvangt en je een douche wenste te nemen heel de kamers door moest lopen .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/beste-heer.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al meerdere keren bij haar geweest, ik ben een tevreden klant. De massage is wat harder, maar ze weet wat ze doet en doet het goed. Spijtig van de rommel in haar appartement.
 
Mijn favoriete dame als ik daar in de buurt moet zijn. Ze bouwt de massage altijd goed op en je merkt dat ze wel weet hoe je moet masseren. De erotische gedeelte is ook altijd genieten en ze brengt me altijd heel sensueel naar een hoogtepunt.

Heeft als een goed nu ook een kleine pup, was ze namelijk helemaal enthousiast over 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan