Bij exclusieve seksclub van Karin (63) in Herten gingen er meer dan 100 flessen champagne per week doorheen: ‘Werden Yab Yum van het zuiden genoemd'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mooi artikel ik ken de club en Karin, Johan is overleden.
Johan heeft het nog gerund als parenclub toen de relatie eindigde.
Het was een andere tijd, dames werkten in de clubs, tegenwoordig sluiten clubs en werken dames thuis.
Toen het nog gedoogd werd vond ik het anders dan nu.
Ik.mis de tijd van toen soms.

Leuk om hier nog iets over te lezen, ben hier ongeveer 25 jaar geleden door een aantal vermogende zakenrelaties meegenomen als verassing en als broekie was het mijn eerste bezoek aan een club , maar dan ook een hele sjieke club, heb die avond mijn ogen uitgekeken en een 2 uur mogen genieten van een hele mooie wat jongere blonde dame (waar ik spontaan verliefd op werd) in het binnen zwembad en suite. Flessen champagne gingen er die avond ook veel doorheen, volgens mij is die club kort daarna gesloten. Helaas nooit meer terug kunnen gaan om de dame nogmaals te bezoeken en haar naam te vragen.

Een andere voormalige eigenaar heeft een boekje geschreven over die jaren in zijn zaak aan die Rijksweg.

De Rijksweg ken ik wel
Zijn nu niet meer zoveel clubs over (Fazenda, De Limburgse Wallen, Sanne Prive). En natuurlijk Postillion.
Zelf alleen (nog maar) ervaring met Fazenda.
Leo is helaas 3 jaar geleden overleden

Terug
Bovenaan Onderaan