Bij welk bedrag wordt het uur meestal afgemaakt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bij welk bedrag wordt het uur meestal afgemaakt.

• Bij 150 euro per uur

Stemmen: 13 39,4%
  • Bij 200 euro per uur

Stemmen: 11 33,3%
  • Bij 250 euro per uur

Stemmen: 8 24,2%
  • Bij 300 of meer.

Stemmen: 1 3,0%

• Totaal aantal stemmers
    33
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Hebben jullie de dvp's van 150 per uur gezien dan daar kun je als klant een uur niet mee afmaken. En tussen de 200 per uur dvp's zitten veel fake tussen die niet op de foto's lijken zeker bij de latina's. Beter de 250 per uur dvp's nemen en dan die mooie oost europese dames die ver boven de rest zitten qua schoonheid kwaliteit en betrouwbaarheid.
Als ze knap zijn , lief ,goed en sociaal dan kom ik al in 10 minuten klaar beste Rimon . Wat moet ik dan de rest van de tijd doen ?

Ik heb sterk het gevoel dat bij lagere prijzen het uur niet wordt afgemaakt althans gemiddeld niet vaak als bij hogere prijzen.
Die ervaring heb ik helemaal niet.
Sterker nog: ik zie echt geen enkele correlatie tussen prijs en kwaliteit.
Ik ben er bij een 'high class dame' (wat met haar sterke Rotterdamse accent bijzonder lachwekkend was) wel eens na 40 minuten uitgeflikkerd en met dames van 150 euro per uur het uur meer dan volgemaakt.

Ik ben er bij een 'high class dame' (wat met haar sterke Rotterdamse accent bijzonder lachwekkend was) wel eens na 40 minuten uitgeflikkerd en met dames van 150 euro per uur het uur meer dan volgemaakt.
Waarom zou Rotterdam niet High Class kunnen zijn .

Dit is een enquete die zinloos is.
Er zijn namelijk véél meer stemmers die 150 euro vermelden, aangezien dat de 'normale' prijs is. Hoe hoger het bedrag hoe minder stemmers, gewoon omdat het aantal bezoekers lager is.

Ik heb niet gestemd omdat de privéhuizen waar ik kom de prijs 130 euro is. Maar los van de prijs ........

Ik lees regelmatig in reviews dat de vrouw geen klokkijkster is. Als klant adviseer ik, wees als man ook geen klokkijker. Wees duidelijk wat je wil en niet hoelang je iets wil. Door zelf relaxt met tijd om te gaan is de kans dat je het uur vol maakt alleen maar groter.

De recensies hier op het forum liegen niet. Je ziet duidelijk dat bij de goedkopere dvps de service vaak minder is tegenover de dvp's die meer vragen. En dan heb ik het hier alleen over de service niet eens over de dames die goedkoop adverteren maar niet op de foto's lijken.

Wat voor jou schoonheid is is voor een ander misschien niks , en dat heeft niks met € te maken , de belevenis is voor iedereen anders , mijn voorkeur gaat uit naar Nederlandse dvp, om dat tot nu toe ze allen mooi en lief vond , en ze mij het altijd naar de zin maken , dus blijf genieten en niet te veel zeuren over € .

De recensies hier op het forum liegen niet. Je ziet duidelijk dat bij de goedkopere dvps de service vaak minder is tegenover de dvp's die meer vragen. En dan heb ik het hier alleen over de service niet eens over de dames die goedkoop adverteren maar niet op de foto's lijken.
Ik heb dus andere ervaringen en ben het niet met je eens. En nu?

Vroeger 200 maar nu 250 wil je een mooie oost europese griet hebben die kwaliteit levert. Voor 200 nu krijg je vooral de oudere mindere dames of die slechte latina's maar die skippen we over.
'Dat is veel te duur! Zolang mannen zoveel blijven betalen zullen de prijzen nooit zakken. Dvp's weten dat ze zulke absurde prijzen kunnen vragen omdat mannen het toch wel betalen. Zo houden wandelaars zelf de veel te hoge prijzen in stand.' (aldus Rimon, tot pakweg 2 weken geleden)

En een verruiming van gedachte zou ik op zichzelf wel toejuichen, maar helaas heeft Rimon de ene absolutistische zwart-wit gedachte verruild voor de andere. Wederom is alleen zijn visie 'feit'... 🙄

Terug
Bovenaan Onderaan