Bij eros26 vind ik de dames meer arrogant niet allemaal maar een aantal dames, in H17-19 vind ik het wel mee vallen qua arrogantie. Maar dat is gewoon de tijd waarin we nu leven, mensen hadden toen gewoon meer respect voor elkaar, tegenwoordig heeft iedereen grote bek en zijn onbeleefd, geen zelfbeheersing enz. De wereld is echt flink achteruit gegaan.
In 2019 net voor de corona uitbraak en lockdown heb ik Duisburg voor het laatst op zijn best gezien, na die 2 jaar lockdown is het daar begonnen met achteruit gaan en elk jaar steeds slechter. Ze hebben natuurlijk 2 jaar grote inkomsten gemist door die lockdown en hebben toegangspoorten ingevoerd en de prijzen verhoogd naar 50. De dames zijn er zelf ook niet blij mee dat hebben ze mij zelf gezegd, maar ze zeggen dan wij hebben dit niet verzonnen.
Ja ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam, en ik heb die tijden ook nog meegemaakt dat het nog €50 voor toppers dat waren echt mooie tijden, er is ook een gedeelte helemaal afgesloten en verkocht bij de Wallen.
Ik was denk ik na 2013 4 jaar niet meer geweest toen had ik nog wel een dame voor 50 gepakt en daarna 3/4 jaar niet meer geweest en toen schrok ik dat alles opeens na 100/150 was geworden, nu zijn de prijzen helemaal belachelijk hoog. Heb wel eens 500 en 1000 naar mij toe gekregen, niet normaal.