Bij welke DVP’s in Den Haag kan ik terecht voor Tongzoen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dames waar ik mee zoen daar vraag ik altijd aan of ze dat met alle klanten doen en ze geven allemaal aan dat ze het zeker niet met alle klanten doen dus het is geen garantie voor een ander
 
@indomen schat het toch wat lager in... Ken maar heel weinig dames die het bij bijna alle klanten aanbieden en ook bij hen werd het onder voorbehoud aangeboden de eerste keer. Denk dat het zeer persoonsafhankelijk is of een dame het aanbiedt bij 10, 30 Of b.v. 90% van de klanten. Als ik meer dan 20€ moet bijbetalen of zoenen duurt 2 min op een date van een uur dan is de lol er ook wel vanaf.

Ze kijken toch liever hoe je bent en of de hygiene op orde is en dan mag het bijna altijd. Krijg het ook vaak bij dames doe het normaliter afwijzen. Je hoeft echt niet de knapste of jong te zijn, dan zat ik wel Tinder, maar beleefd en schoon is een must en natuurlijk een beetje een klik. Tong is intiemer dan de kut lijkt het en dat is soms kut.

We hebben dames op het forum, dus misschien aanvulling op de speculaties?
 
@indomen heb het over dames waar medewandelaars die ik goed ken op forums zeggen dat een dame niet zoent, maar als ik weet dat toch iemand het onving dan is mijn interesse gewekt ;)

Heb het altijd ontvangen bij dames waarvan het algemeen bekend is dat ze zoenen. Bij een dame die het alleen in haar eerste weken deed lukte het na een jaar niet meer toen ik haar eindelijk zag, maar het werd toen bij iedereen geweigerd wist ik uit betrouwbare bron. Heb 50 euro extra geboden maar no way!

Geinige ervaring was op het eind van de eerste lockdown in NRW. Dame die ik al 2x niet geboekt had omdat zoenen niet kon in het loophuis bleek haar woonruimte ook beschikbaar te stellen aan een favoriet van mij. Vond het zielig als zij moederziel alleen in haar eigen appartementje in de keuken moest zitten terwijl ik haar vriendin 3-weg benutte. Had voor 250€ een trio geboek, incl. anaal met mijn favoriet. Financieel was dat best een slechte tijd en voor 50€ extra wilde die vriendin wel zoenen. Ze had net daarvoor uitgelegd dat ze het heel intiem vond en nog nooit een serieuze relatie had en het bewaarde voor iemand die bijzonder was. Geen ervaring etc. Grappige was dat ik zelden zo intensief, harstochtelijk en langdurig gezoend heb als met haar. Was niet echt mijn type die meid, maar zoenen als geen ander. Denk dat ze stiekem zelf hunkerde naar zoenen... 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan