Recensie Bilinda, Amersfoort (voorheen Utrecht, Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B-59

Wandelaar
75
23/09/21
105
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9599246-bilinda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Foto's bij deze dame behoorlijk opgepoetst, maar op zich een redelijk leuke dame. PZC kostte inderdaad 50 extra. In haar advertentie zegt ze dat ze Engels praat, dit beperkt zich tot 2 of 3 woorden voor de rest praat ze alleen Russisch. Na de financiën en douchen zijn we op bed goed begonnen.
PZC neuken volop (tong)zoenen alles voldoende lekker klaar gekomen en toen? Toen was er niks meer mevrouw was er klaar mee en ging douchen nadat ze terug was probeerde ik nog of ze me kon masseren, maar ze was er klaar mee. Ik was er ook klaar mee en ben me gaan douchen en ben daarna weg gegaan. Begin was redlijk einde erg slecht stond na een half uur weer buiten en was er ook wel klaar mee. Kortom voor mij een TMM, afwerksex.
 
Foto's bij deze dame behoorlijk opgepoetst, maar op zich een redelijk leuke dame. PZC kostte inderdaad 50 extra. In haar advertentie zegt ze dat ze Engels praat, dit beperkt zich tot 2 of 3 woorden voor de rest praat ze alleen Russisch. Na de financiën en douchen zijn we op bed goed begonnen.
PZC neuken volop (tong)zoenen alles voldoende lekker klaar gekomen en toen? Toen was er niks meer mevrouw was er klaar mee en ging douchen nadat ze terug was probeerde ik nog of ze me kon masseren, maar ze was er klaar mee. Ik was er ook klaar mee en ben me gaan douchen en ben daarna weg gegaan. Begin was redlijk einde erg slecht stond na een half uur weer buiten en was er ook wel klaar mee. Kortom voor mij een TMM, afwerksex.
Volgende keer een half uurtje boeken dus, sex was oke maar geen nazorg.
 
Deze dame is populair omdat het nzcforum er over heen is gegaan. Het zijn meestal niet de prachtige jonge meiden die dat aanbieden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9599246-bilinda
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke meid die ik al zeker 5 maal (ook recent nog) in Amersfoort heb bezocht. Engels 0 dat klopt, afspraak via WA in het Engels verloopt via een derde persoon. Voor PZC heb ik nog nooit extra betaald. Tongzoenen doet ze met overgave, heerlijk.

Een dame waar je een echte GFE mee kunt beleven, zonder CD neuken en in haar kutje klaarkomen zonder dat ze zich meteen terug trekt. Mijn laatste date was voor een uur, dat was na een halfuurtje wel wat minder omdat ze het een beetje genoeg vond. Maar voor een halfuurtje GFE ga ik haar zeker nog vaker bezoeken.

Voor details zie ook mijn eerdere bericht hierboven. Samengevat; Voor GFE met TZ en NZC kun je hier prima terecht voor een halfuurtje als je niet komt voor een gesprek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan