Billen of borsten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een flinke kont / brede heupen en dan van die dunne beentjes eronder vind echt geen gezicht.
Ik vind wel dat een vrouw flinke dijen moet hebben, maar een beetje strak, niet dat cellulitis geblubber. Wat dat betreft vind ik die fitgirls met heel gespierde benen die je op Tiktok ziet ook erg mooi. Maar dan weer niet als ze maar 1m60 zijn.
Ideale vrouw voor mij: minstens 1m80 (maar mag ook tot 1m95, ben zelf 1m90), met stevige, lange, zware voor mijn part gespierde dijen, brede heupen, smallere taille. Als ze dat heeft vind ik borsten niet meer zo belangrijk.
 
Een flinke kont / brede heupen en dan van die dunne beentjes eronder vind echt geen gezicht.
Ik vind wel dat een vrouw flinke dijen moet hebben, maar een beetje strak, niet dat cellulitis geblubber. Wat dat betreft vind ik die fitgirls met heel gespierde benen die je op Tiktok ziet ook erg mooi. Maar dan weer niet als ze maar 1m60 zijn.
Ideale vrouw voor mij: minstens 1m80 (maar mag ook tot 1m95, ben zelf 1m90), met stevige, lange, zware voor mijn part gespierde dijen, brede heupen, smallere taille. Als ze dat heeft vind ik borsten niet meer zo belangrijk.
Ongeveer mijn smaak....de fitgirls sla ik wel over. De groete billen moeten wel zacht zijn geen keiharde (vaak negerinnen) kont
 
Een dame net Dua Lipa..
Dat is voor mij toch wel het ideaalbeeld..
Of Jennifer Connelly, de jaren 80 versie.. Al had die toen best een voorgevel.. Maar alles tussen die 2..
Oh jazeker..
 
Altijd interessant dat de keuze ofwel borsten of billen zijn.
Waarschijnlijk is voor 95% van de mannen ook een van de twee het aantrekkelijkste deel van een vrouw.
Maar ik ben zelf een buikjesman: niets boven een slank, afgetraind buikje :love:
 
Vrouwen die hun hoofd naar achteren houden en dan met de handen door hun haar strijken om het in model te brengen. Mond een beetje open, nek blook en borstjes die vooruit priemen. Echt zó erotisch om te zien. Veeg mij maar op.🤩🥳

Edit: borsten dus.
 
Vallen dijen eigenlijk onder billen? Omdat ik er eigenlijk nauwelijks iemand over hoor. Vrouwen op straat proberen altijd zoveel mogelijk dij te laten zien, en ze lopen ook naadloos over in de billen, zijn eigenlijk een verlengstuk ervan. Het mooist vind ik dijen als de vrouw op een fiets zit, dan lijken ze nog imposanter. Het is het eerste waar ik bij een vrouw naar kijk, daarna gezicht.
 
Ik ben erg gecharmeerd van borsten. Kleine cup of of grote cup maakt niet uit. Lingerie doet een hoop. Of borsten achter een blouse zonder bh waardoor de decolleté zichtbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.977
Berichten
738.865
Leden
34.005
Nieuwste lid
Pakmanny
Terug
Bovenaan Onderaan