Billen of borsten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga voor de algehele verschijning, uitstraling.
Daar kan de ene keer het een en de andere keer het ander de uitslag geven.
Net als een leuk gezicht bv.
Een te grote, te brede kont is aan mij eerder niet besteed. Eerder lekker rond en stevig, waar je een bil goed met de hand kunt pakken.
Borsten ook graag natuurlijk en wat vaster, niet te slap. En, natuurlijk, graag harde tepels!
 
Bij een vrouw kijk ik altijd als eerste naar de dijen, daarna naar het gezicht. Doe ik al sinds ik me kan herinneren, vanaf mijn tiende ofzo. Als borsten groot of uitdagend zijn vallen ze natuurlijk ook op, je kunt er niet omheen zeg maar. Billen moeten wel bijzonder zijn wil ik ze echt geweldig vinden.
 
Ik ben een echte borstenman, en dan heb ik juist het liefst een A-cupje - of kleiner. Met borsten kun je heerlijk spelen; ik kan er lang zoet mee zijn, met ze te strelen, te zoenen, likken etc, als ze naar mijn smaak zijn. Met billen heb ik daarentegen weinig. Ze mogen niet te groot zijn (ook hier geldt: hoe kleiner, hoe beter) maar verder maakt het me niet veel uit.
 
Billen heb ik niks mee, kijk er vaak amper naar. Gezicht en met name ogen, hals, borsten en poesje. Borsten liefst C of D cup, ben ik helemaal verkocht. Dus borstenman, geen billenman.
 
Ik heb een vrouw zich weleens horen afvragen wat mannen eigenlijk hebben met borsten. Ik kan me voorstellen dat borsten voor een hetero vrouw zelf niks betekenen, en dat ze eigenlijk alleen maar onhandig in de weg zitten. Vooral als ze flink aan de maat zijn.
Inderdaad, evolutionair gezien hebben vrouwen dit alleen maar omdat wij, mannen, ze mooi vinden. Met een A- cup kun je net zo goed kinderen voeden als met een H-cup (als dat al bestaat).

Overigens moet ik wel zeggen dat veel DVP's hun cupmaat schromelijk overdrijven.
 
Als alles proportioneel is, is dat voor mij vaak het mooiste. Een klein kontje met kleine borsten, het lolita tye. Grote billen met grote borsten. Een lekkere kont (niet te klein, maar ook niet te groot) met een mooie C-cup. Als het met elkaar in verhouding is, is het voor mij in het merendeel van de gevallen het mooiste. Een klein kontje met een slank lijf en dan mega grote borsten, vind ik minder mooi. Net zoals een grote kont en dan een a-cup.

Maar zoals @Motormaf aangeeft, it`s all in the mind. Ben verrast door vele dames die niet aan mijn "ideaalbeeld" voldeden en nog altijd met veel plezier in mijn geheugen voorbij komen. Er zijn ook dames die wel voldeden aan het ideealbeeld, maar ik alweer lang vergeten ben. Het is altijd een combinatie van uitstraling, gezicht, borsten, buik, kutje, billen, benen, het hele plaatje. En nog belangrijker: de passie op de kamer, de geilheid, haar sexuele kwaliteiten, weet ze mijn favoriete plekjes te beroeren, speelt ze het spel dat ik zo graag wil ondergaan. De mooiste vrouw kan als een zak aardappelen op bed liggen, waardoor de lovemachine dienst weigert te doen.

Uitstraling en dienstverlening zijn voor mij mogelijk veel belangrijker dan de borsten of de kont.
 
Echte billenman ben ik, lekker rond en vol 😜
Borsten ook belangrijk, liefst puur natuur en minimaal B-cup, van dames zonder borsten moet ik niks hebben, van die erwtjes kan ik niet opgewonden worden.
Misschien een afwijking maar van die hele kleine borstjes , daar kan ik zo geil van worden .. Of dat voor alle kleinborstige dames is weet ik niet maar een friend with benefits toen we nog 20 waren had echt aa of mss minder.. Maar die waren super super gevoelig en met wat tepelplay kon die halfweg tot orgasme komen als in klein beetje likken nog en poef ..
 
100 % Billen en ogen, zijn die 2 niet oké, is de rest dat vanzelf ook niet meer voor mij.
Wanneer dan de borsten niet bij het lichaam passen, duidelijke fake zijn of als het echt slappe theezakjes zijn kan dat een afknapper voor me zijn.
 
Ben altijd al een borsten man geweest dan wel een cup F en naturel
Nu vind ik om te zien siliconen ook geil maar om te voelen niet zo.
Als ik achter een dame aan naar boven loop kijk ook echt wel graag naar een paar lekkere billen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.977
Berichten
738.864
Leden
34.005
Nieuwste lid
Pakmanny
Terug
Bovenaan Onderaan