Recensie Blacknoir.me 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dvplover

Newbie
1
29/10/23
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.zeelandnet.nl/prikbord/relax-dame/a/5598567
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik lees gemengde reacties over Ekene maar over het algemeen vind ik haar een leuke, sociale, mooie vrouw en zeker toen ze jonger en slanker was een enorme spetter en met recht een schitterend fotomodel.
Ze heeft haar prioriteiten een beetje door elkaar maar dat maakt mij verder niet uit want ook al is het vaak lastig afspreken maar als ze er is dan geniet ik met volle teugen van haar.
Ze is heel gezellig en als je haar een beetje paait wordt ze lekker geil en is er heel veel mogelijk.
Deze keer is ze ruim anderhalf uur gebleven deze keer en het was feest!
Alles wat ik lekker vind mogen doen, twee keer klaargekomen en ook haar een hoogtepunt bezorgd.
Ja ze appt af en toe om een tikkie maar als je dat gewoon negeert is er niks aan de hand.
Ik vind het een prachtige vrouw, heel schoon en goed verzorgd en een tikkeltje vreemd maar wel heel lekker.
 
Ik lees gemengde reacties over Ekene maar over het algemeen vind ik haar een leuke, sociale, mooie vrouw en zeker toen ze jonger en slanker was een enorme spetter en met recht een schitterend fotomodel.
Ze heeft haar prioriteiten een beetje door elkaar maar dat maakt mij verder niet uit want ook al is het vaak lastig afspreken maar als ze er is dan geniet ik met volle teugen van haar.
Ze is heel gezellig en als je haar een beetje paait wordt ze lekker geil en is er heel veel mogelijk.
Deze keer is ze ruim anderhalf uur gebleven deze keer en het was feest!
Alles wat ik lekker vind mogen doen, twee keer klaargekomen en ook haar een hoogtepunt bezorgd.
Ja ze appt af en toe om een tikkie maar als je dat gewoon negeert is er niks aan de hand.
Ik vind het een prachtige vrouw, heel schoon en goed verzorgd en een tikkeltje vreemd maar wel heel lekker.
90min-60€,2x klaarkomen,dat is bijna te mooi om waar te zijn🤫🤣🤣🤣
 
Ik lees gemengde reacties over Ekene maar over het algemeen vind ik haar een leuke, sociale, mooie vrouw en zeker toen ze jonger en slanker was een enorme spetter en met recht een schitterend fotomodel.
Ze heeft haar prioriteiten een beetje door elkaar maar dat maakt mij verder niet uit want ook al is het vaak lastig afspreken maar als ze er is dan geniet ik met volle teugen van haar.
Ze is heel gezellig en als je haar een beetje paait wordt ze lekker geil en is er heel veel mogelijk.
Deze keer is ze ruim anderhalf uur gebleven deze keer en het was feest!
Alles wat ik lekker vind mogen doen, twee keer klaargekomen en ook haar een hoogtepunt bezorgd.
Ja ze appt af en toe om een tikkie maar als je dat gewoon negeert is er niks aan de hand.
Ik vind het een prachtige vrouw, heel schoon en goed verzorgd en een tikkeltje vreemd maar wel heel lekker.
neppert!!
 
Model, schoonmaakster, visagiste,lerares Nederlands enz enz.🤣🤣🤣
entrepreneur, vastgoedmagnaat, model agency. Ja lol, komt niet zuiver over, maar misschien ook rookgordijnen voor wat ze echt doet. Al vind ik een newbie reviewer, met 1 review wel heel verdacht.


Volgens mij al heel erg lang online aan het adverteren deze mevrouw. @Pietje de zeeuw is een naam die ik al lang zie ook op voorgaande fora, meestal wel op de hoogte van oudgediendes en of het legitiem is of niet.
 
entrepreneur, vastgoedmagnaat, model agency. Ja lol, komt niet zuiver over, maar misschien ook rookgordijnen voor wat ze echt doet. Al vind ik een newbie reviewer, met 1 review wel heel verdacht.


Volgens mij al heel erg lang online aan het adverteren deze mevrouw. @Pietje de zeeuw is een naam die ik al lang zie ook op voorgaande fora, meestal wel op de hoogte van oudgediendes en of het legitiem is of niet.
Ik kan het je ook wel vertellen ,links laten liggen.De massage was de eerste keer slecht en de tweede keer nog slechter,dus nooit meer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan