Blijft je privacy bij een prive ontvangst dame gewaarborgd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat ik alleen snachts wandel zijn de privehuizen en ramen al gesloten. Ik doe dus alleen priveontvangst maar ik heb me vaak hetzelfde afgevraagd. Ik ga nooit naar nieuwe dames die net een maand adverteren, zoek goed of ze al recenties hebben en wat de ervaringen waren... En de paar die dat niet hadden en ik het toch gedaan heb, schrijf ik natuurlijk zelf recenties (dat was tdt op hookers). Voor de rest auto wat verder weg, pasjes en horloge in de auto laten :)

Tot nu toe altijd goed gegaan!

Is een prive ontvangst dame wel discreet genoeg en blijft je privacy gespaard? Ik merk dat als je een prive dame bezoekt er best vaak mensen in het huis zitten, soms andere dvp's die je soms in de gang ziet lopen maar ook andere bewoners die in dat huis wonen. Ook bij het aanbellen heb ik het idee dat mensen je van achter een luxaflex gewoon kunnen zien. Je weet niet wie die mensen zijn en of ze überhaupt te vertrouwen zijn en wat er allemaal kan gebeuren. Plus je hoort ook verhalen dat er verborgen camera's gebruikt kunnen worden om daarmee een klant te chanteren. Het zet je toch aan het denken mede omdat sommige van ons hier in een relatie zitten, het laatste wat je wilt is dat je vrouw erachter komt dat je een prostituee hebt bezocht.
Elke illegaal gelegenheid houd een zekere risico in wil je die100%vermijden blijf thuis ! Er gebeuren zeker wel eens dingen die niet zuiver zijn zeker die dvp in een achterbuurtje. En ontvangen in een flatgebouw tja dan word het al een ander verhaaltje maar een dvp die voor haar job op komt probeert zoveel mogelijk discreet te zijn !maar het hoeft zelfs niet aan de dvp te liggen hoor stel je loopt een verkeers boete op waar je nooit komt hoe leg je dat thuis uit???of u krijgt een ongeval gaat het maar uitleggen thuis wat je daar deet. ..

Vrijwel logisch dat er altijd wel een extra iemand aanwezig is bij een privé ontvangst, lijkt me ook verstandig van de dame als ze dat ook doen. Tot nu toe nooit last gehad en ik loop al heel wat jaartjes mee. Zelfs dames meegemaakt waarvan de partner in een ander kamer zat te wachten tot we klaar waren, voor sommigen ongemakkelijk maar ik had er geen moeite mee. Wel een keer bij een dame in Delft geweest die ook een camera in de kamer had (merkte ik nadat we klaar waren). Ze excuseerde daarvoor en gaf aan dat het voor haar veiligheid was als ze SM deed en uit de hand zou lopen (ze was dus onderdanig).
Verder zelf een paar keer meegemaakt dat de kamergenoot er bij kwam en voor een leuk prijsje een trio gehad, wat altijd wel lekker was.
Ook ik doe alleen ander 06 en altijd cash.

Sinds de grote opkuis waarbij het SKW old style omgetoverd werd in wat het nu is. Dikke 20 jaar inderdaad.

Brouwersvliet

Ik kan best begrijpen dat dit een traumatische ervaring was en dat je nadien dubbel voorzichtig wordt en inderdaad al eens omkijkt of je niet gevolgd wordt.
Het is toen inderdaad auto arm gemaakt..
Balletje balletje ploegen weggejaagd.. Bestrating vernieuwd, pisbakken.. Het is er sowieso beter op geworden..
En verder.. Traumatisch?..
Ben je gek.. Ik zit al meer dan 30 jaar in de bouw.. Met van allerlei halve zolen.. Heb alles wel gezien en gedaan.. Ook wel eens tussen 2 of 3 man moeten springen..
Van zo'n ventje die komt schooien word ik niet warm of koud.. Natuurlijk schrik je even.. Maar ik ben zo weer bij de les..

Hij had waarschijnlijk eerst nog gekeken wat voor kenteken op mijn bus zat..
Er vanuitgaand dat een Hollander niet weet hoe het werkt in België.. Bang om herkend te worden.. Noem maar op..
Het zij zo, ben volgens mij de week erop weer gewoon geweest.. Trek ik me niks van aan..
Sterker nog.. Was ik hem toen nog maar eens tegen gekomen.. Een goed gesprek is nooit weg..

Het zij zo, ben volgens mij de week erop weer gewoon geweest.. Trek ik me niks van aan..
Sterker nog.. Was ik hem toen nog maar eens tegen gekomen.. Een goed gesprek is nooit weg..
Dat is dan ook de enige goede manier waarop je met dit soort volk kan omgaan. Laat je niet uit je lood slaan. Het SKW is veiliger dan veel andere buurten in Antwerpen en andere steden.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan