Blocken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blokkeren kan volgens mij niet : berichten van de bedoelde persoon kan je wel negeren d.m.v. op zijn naam te blijven drukken : je krijgt dan een schermpje te zien waar je o.a. negeren ziet staan. Klik dan op negeren en je ziet de berichten niet meer.

Bij 'jouw account' kan je vervolgens bij onderwep 'negeren' zien wie jij genegeerd hebt.

Als het om berichten aan jou (pm) gaat en het daar ook werkt , dat weet ik niet .Indien niet dan moet je volgens mij de @admin. Inschakelen , maar als iemand je lastig zou vallen moet je dit sowieso met de admin. opnemen lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Blokkeren kan volgens mij niet : berichten van de bedoelde persoon kan je wel negeren d.m.v. op zijn naam te blijven drukken : je krijgt dan een schermpje te zien waar je o.a. negeren ziet staan. Klik dan op negeren en je ziet de berichten niet meer.

Bij 'jouw account' kan je vervolgens bij onderwep 'negeren' zien wie jij genegeerd hebt.

Als het om berichten aan jou (pm) gaat en het daar werkt , dat weet ik niet .Indien niet dan moet je volgens mij de @admin. Inschakelen .
Als je iemand negeert, zie je ook zijn privé-berichten niet meer.
 
Enige mogelijkheid is volgens mij om de 'tegenpartij' te vragen of hij jou letterlijk en figuurlijk wilt negeren , maar daar weet jezelf al het antwoord op.

Het komt er op neer dat Jij wilt bepalen wie jouw berichten wel en niet mogen lezen : dat zou voor jou wel wenselijk zijn , maar lijkt mij godsonmogelijk.

Nogmaals als het om "iets" naars gaat moet je de admin. inschakelen.

Succes verder
 
Enige mogelijkheid is volgens mij om de 'tegenpartij' te vragen of hij jou letterlijk en figuurlijk wilt negeren , maar daar weet jezelf al het antwoord op.

Het komt er op neer dat Jij wilt bepalen wie jouw berichten wel en niet mogen lezen : dat zou voor jou wel wenselijk zijn , maar lijkt mij godsonmogelijk.

Nogmaals als het om "iets" naars gaat moet je de admin. inschakelen.

Succes verder
Naars is veel gezegd. Ik heb het gewoon gehad dat een bepaald iemand op elke reactie die ik geef ook reageert in net dezelfde vorm. Copy cat behavior...... Jammer
 
@admin Waarom is de optie 'wederzijds negeren' weggehaald? Ik vond het wel zo prettig dat, als ik een lid negeerde, ik wist dat hij niet alsnog mijn berichten kon lezen en daarmee aan de haal kon gaan, zonder dat ik ervan wist en me dus niet kon verdedigen.
 
Het is heel eenvoudig om iemand te negeren , gewoon niet reageren op die persoon
Daar heb je helemaal geen knop voor nodig en als je niet wilt dat anderen je stukjes lezen moet je ze niet op een openbaar forum zetten
De negeerknop is handig want er lopen hier forumleden rond die op de man spelen en als ze een discussie niet kunnen winnen alleen maar kunnen beledigen.
 
Ik hoor iedereen praten over Cumcum en heb die nooit gezien. Wat moet die persoon toch interessant geweest zijn om jullie allemaal zo te doen denken aan hem. 🤭
Als je nieuwsgierig bent naar Cumcum moet je de off topic lounge maar even doorspitten daar staan ongeveer een dozijn topics in die hij gestart heeft en waar hij nogal zijn stempel opgedrukt heeft om het zachtjes uit te drukken
Hij is nog gewoon lid , want er staat nergens dat hij voormalig lid nr zoveel zou zijn maar sinds de Russische invasie in Oekraïne heeft hij niet of in ieder geval weinig meer gepost , vermoedelijk omdat hij daar nogal dominant een mening verkondigde die achteraf niet uitkwam
Ik zou zeggen kijk zelf en vorm je eigen mening
 
Als je nieuwsgierig bent naar Cumcum moet je de off topic lounge maar even doorspitten daar staan ongeveer een dozijn topics in die hij gestart heeft en waar hij nogal zijn stempel opgedrukt heeft om het zachtjes uit te drukken
Hij is nog gewoon lid , want er staat nergens dat hij voormalig lid nr zoveel zou zijn maar sinds de Russische invasie in Oekraïne heeft hij niet of in ieder geval weinig meer gepost , vermoedelijk omdat hij daar nogal dominant een mening verkondigde die achteraf niet uitkwam
Ik zou zeggen kijk zelf en vorm je eigen mening
Ik had net als hem ook niet gedacht dat er oorlog zou komen.
Had ook discussies met hem op het scherp van de snede. Maar in een persoonlijk bericht konden we het best goed vinden. En zo kan het ook.
Zou zomaar kunnen dat hij richting de Oekranie is afgereisd en als dat zo is koop ik een petje en neem dat voor hem af..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan