Blocken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had net als hem ook niet gedacht dat er oorlog zou komen.
Had ook discussies met hem op het scherp van de snede. Maar in een persoonlijk bericht konden we het best goed vinden. En zo kan het ook.
Zou zomaar kunnen dat hij richting de Oekranie is afgereisd en als dat zo is koop ik een petje en neem dat voor hem af..
Ik dacht ook dat dat hele Oekraïne gebeuren wel over zou waaien en met een diplomatieke sisser af zou lopen
Meestal was ik het oneens met hem en ook vond ik dat hij altijd veel te lang bleef doordrammen , maar hij had toch wel een bepaald gevoel voor humor wat ik wel waardeerde af en toe
Maar we praten nu een beetje over hem alsof hij overleden is of zo , hij is nog gewoon lid zo te zien en zal best wel een keer weer opduiken
Het schijnt geloof ik dat ik ook net als tientallen anderen op zijn negeerlijstje stond ,dus de paar warme gevoelens die ik voor hem heb zullen wel niet wederzijds zijn geweest
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo hier en daar nog al eens gepleit voor fatsoen. Wat betreft bewoordingen. En zeker wat betreft het debat zelf: nooit ad hominem. Maar er is geen wet die fatsoen afdwingt.

De kern is: het uiten van een mening is absoluut vrij, maar de wijze waarop niet. Zo is bedreigende taal bij de wet verboden. En vind ik zelf dat men zich aan de fatsoensregels dient te houden.

Wie welk hier geschrevene dan ook van wie dan ook negeert, "kijkt er a priori van weg" en ontzegt zich de mogelijkheid tot reactie. Dat is "gemakkelijk" (wat niet weet wat niet deert) maar - en hier mag men met mij zeer van mening verschillen - ook enigszins "laf".

Aan de andere kant: debatteren of ingaan op bepaalde stellingen en visies is nooit verplicht. Echter, men kan die ook tot zich nemen, eens diep zuchten en dan "links laten liggen".

Persoonlijk wil ik zelfs kennis nemen van wat ik de grootste onzin vind. Ik negeer niets of niemand. Zodat ik weet wat er speelt. Er zijn al mensen met oogkleppen genoeg in het huidige tijdsgewricht.

En soms lees ik iets van iemand van wie ik doorgaans de opinies niet deel (of wiens wijze van die ventileren mij zeer tegenstaat) waarvan ik denk: ja, dat zou ook kunnen. Nooit aan gedacht of nooit zo gezien.

Negeren màg. Maar je ontzegt je steeds een van de in de maatschappij "levende" visies. Hoe ook gebracht. Het heeft iets "struisvogelachtigs". En je ontzegt je de mogelijkheid om er iets tegenin te brengen.

En apert schofterige opmerkingen - ook ooit aangetroffen aan mijn adres ? Fel doch fatsoenlijk erop reageren.

Of stante pede laten verwijderen als ze ècht niet door de beugel kunnen (dat laatste is zeer legitiem, maar zelfs dàt heb ik destijds niet gedaan: zelfs schofterigheid "verdient" een weerwoord).

Ik ben bang voor niemand, voor geen enkele visie en raak nooit geïntimideerd door in mijn optiek onaangenaam overkomende uitingswijzen.

Negeren ? Die - terecht aangeboden - mogelijkheid negeer ik …
 
Ik begin niet aan blocken en of negeren. De kleuterklas waar we dit ook niet deden ligt verder achter ons. Ook bannen vind ik onzin en zeker zeggen waarom iemand verbannen is en waarom.
Dit soort discussies heb je het meeste hier. Je zou je kunnen afvragen waarom je die off topics hier hebt. Dat doe ik want ik zit er ook op.
 
Het schijnt geloof ik dat ik ook net als tientallen anderen op zijn negeerlijstje stond ,dus de paar warme gevoelens die ik voor hem heb zullen wel niet wederzijds zijn geweest
Volgens mij had Cumcum iedereen van zijn negeerlijst gehaald (Mede doordat er inmiddels zoveel mensen op zijn negeerlijst stonden, dat er niet veel meer te lezen viel voor hem)
 
Het is heel eenvoudig om iemand te negeren , gewoon niet reageren op die persoon
Daar heb je helemaal geen knop voor nodig en als je niet wilt dat anderen je stukjes lezen moet je ze niet op een openbaar forum zetten
Dit werkt niet altijd, want je hebt ook personen die, omdat jij een andere mening hebt dan jij, jou blijven stalken in privéberichten en je bedreigende en beledigende teksten blijven sturen. Of die je hele profiel obsessief blijven volgen om op iedere comment van jou een negatieve reactie te plaatsen. Je hebt er nu eenmaal echt leden mannen bij die proberen je forumervaring te verpesten.

Daarom nogmaals de vraag aan @admin om 'wederzijds negeren' opnieuw in te stellen. Want anders kan men onweersproken blijven doorgaan met bijv het uiten van valse beschuldigingen of proberen je zwart te maken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een forum als dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit werkt niet altijd, want je hebt ook personen die, omdat jij een andere mening hebt dan jij, jou blijven stalken in privéberichten en je bedreigende en beledigende teksten blijven sturen. Of die je hele profiel obsessief blijven volgen om op iedere comment van jou een negatieve reactie te plaatsen. Je hebt er nu eenmaal echt geestelijk gestoorde mannen bij die proberen je forumervaring te verpesten.

Daarom nogmaals de vraag aan @admin om 'wederzijds negeren' opnieuw in te stellen. Want anders kan zo'n labiel figuur onweersproken blijven doorgaan met bijv het uiten van valse beschuldigingen of proberen je zwart te maken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een forum als dit?
Ik heb dit echt niet dat stalken en ik heb ook een mening.
Heb Cumcum na een paar meningsverschillen een bericht gestuurd. Vond ie positief. Maar stalken gaat ver. Je kan dat overigens ook melden. Ook vervelende of stalk priveberichten.
 
Ik heb dit echt niet dat stalken en ik heb ook een mening.
Heb Cumcum na een paar meningsverschillen een bericht gestuurd. Vond ie positief. Maar stalken gaat ver. Je kan dat overigens ook melden. Ook vervelende of stalk priveberichten.
Dat doe ik ook zeker. Ik heb er wel vertrouwen in dat er ook iets mee gedaan wordt.
 
Waarom zou je een "negeer-knop" nodig hebben?

Iedereen gaat hier verscholen achter een nickname, dus als er al discussies naar en om een persoon of jezelf zijn is het heel idioot en absurd dat persoonlijk te nemen.
In't ergste geval valt men jouw nickname aan of is men niet eens met wat je onder je nickname hebt geschreven.

Kan je die of deze persoon/nickname niet uitstaan of krijg je het op je heupen van zijn posts te lezen, dan lees je die toch gewoon niet.
Als je in't echte leven iemand niet wil zien, horen of spreken, dan heb je daar toch ook geen knop voor nodig?

Much a do about nothing...
 
De negeren knop zorgt voor geen agitatie. Sommige leden dagen met opzet uit (of misschien ben jij gewoon zelf te rap uitgedaagt). Als men komt op dit forum om info alleen of om de gezelligheid dan is die knop een leuke buffer tussen jou en een troll of rage poster.

In het echte leven kun je toch ook nummers blokken op je gsm. Of social media.

Maar niet op de straat. Verschil ligt wel daarin dat je op de straat ook real life gevolgen hebt. Als een mep op je bakkes. 😂 Dus beetje meer sociale controle. 😎👍
 
Volgens mij kan het wel soms tot misverstanden leiden, of heb ik het mis.
Als er iemand reageert op iemand die jij negeert, zou jij misschien kunnen denken dat hij reageert op een eerder bericht?
 
Volgens mij kan het wel soms tot misverstanden leiden, of heb ik het mis.
Als er iemand reageert op iemand die jij negeert, zou jij misschien kunnen denken dat hij reageert op een eerder bericht?
dit, heb ik ook al gezegd toen cumcum z'n negeerlijstje postte, sommige topics worden echt compleet onleesbaar omdat volstrekt onduidelijk wordt welke posters nou waarop reageren met al die negeerders
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan