WHEM Bloedstraat 7 Amsterdam , de Wallen shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Superskyer10

Newbie
5
19/09/24
4
Vandaag dus even Amsterdam wallen weer bezocht. Liep in de bloedstraat en stond op nummer 7 een hot TS. Uiteindelijk gegaan maar ze bleek achteraf wat ouder te zijn vanaf dichtbij. Brazilliaanse afkomst met donker zwart haar, grote titss en ass. Bij binnenkomst zei ze meteen 100. Vervolgens zei ik heb niet zoveel cash bij. Ze vroeg hoeveel heb je? Ik zei 50, toen zei ze vervolgens 50 to suck. Ik gaf aan nee dats niks voor mij en wou naar buiten stappen. Ze hield em tegen en zei okee tm50 good to fuck. Uiteindelijk gaf ik haar het geld en begon ze te dansen etc. Ze begon me te succes maar daar bleef het bij.. ze veranderde ineens van gedachten toen ze al begon. Ik had toen helemaal geen zin meer. En ze deed ook helemaal geen moeite. Heel de tijd op haar muziek app terwijl ik me moest afrukken lol. Ik had natuurlijk geen zin om ruzie te maken dus ik bedankte haar en ging weg. Ik had gelukkig wel een ander TS daarvoor gebeukt voor 50 in het zijstraatje van de Bloedstraat genaamd Paula. En achteraf bleek ik 40 euro te hebben gegeven inplaats van 50. De wallen is niks meer voor mij. Ik zal me nu maar meer gaan focussen op echt daten, cafés bezoeken, milkshake festival, feestjes gewoon naar buiten gaan. Want dit? Is echt niks.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan