Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hij zal vast een goede reden hebben, want blijf nog steeds het goede in personen zien.. maar het wordt wel steeds moeilijker! Ga in iig niet meer mijn vrije dagen er voor opofferen.

Morgen is ook mijn vrije dag en dan heb ik ook een uitzondering voor iemand gemaakt, aangezien Cor moet werken. Kijken hoe dat verloopt...
Een halfuurtje van te voren afzeggen, echt waardeloos. En dan ook nog niet eens netjes schrijven waarom je niet kan.
Ik heb het zelf een keer andersom meegemaakt en zo ga je gewoon niet met elkaar om. Je maakt er tijd voor vrij, je huis en jezelf netjes en dan krijg heel kort van tevoren een appje van een paar woorden (en daarna worden je berichten een hele tijd niet beantwoord)

Balen voor je! Hopelijk heb je morgen meer succes 🙏
 
Die oude auto's waren zeker overzichtelijk, daar kan ik zelfs aan sleutelen.
Vorig jaar een nieuw Ford gereden waarvan de 12Voltsaansluiting geen prik had.
Zelfs daar is een diagnoseapparaat voor nodig om de storing te traceren.

Bakelieten diagnoseapparaat?

 
Een halfuurtje van te voren afzeggen, echt waardeloos. En dan ook nog niet eens netjes schrijven waarom je niet kan.
Ik heb het zelf een keer andersom meegemaakt en zo ga je gewoon niet met elkaar om. Je maakt er tijd voor vrij, je huis en jezelf netjes en dan krijg heel kort van tevoren een appje van een paar woorden (en daarna worden je berichten een hele tijd niet beantwoord)

Balen voor je! Hopelijk heb je morgen meer succes 🙏

Zo kort voor tijd is idd mega k.u.t. En hij zal heus een goede reden hebben, maar die is mij onbekend. Kans dat meneer nogmaals met mij kan afspreken is erg klein als je geen reden geeft. Vervelende is dat hij wel adres gegevens heeft 😳

Maar wie weet hoor ik de reden nog wel. Met die dure stroom tegenwoordig is het natuurlijk niet zo fijn dat je een uur een elektrische kachel voor Jan L*l hebt aangehad 😡
 
Niet zo bescheiden Joke, je mag best voor je zelf opkomen.

Dat is niet mijn sterkste kant helaas. Nooit geweest.

Ben zelfs behoorlijk belazerd door een heel stelletje clienten. Wel seks, geen poen.

Denk dat ik ruim 1500 euro ben misgelopen met 'gratis' dates in al mijn jaren als sekswerker 🤔
En dan nog bijna 3000 uitgeleend aan mevrouw Lovers en dat nooit meer teruggezien incl zijzelf.
 
Soms ervoor, soms erna.. hangt vd situatie af.

Maar in al deze gevallen waren het cliënten die ik al vaker had gezien.

De 1 gaf als smoes dat hij serieus dacht geld bij zich te hebben. Dus gaf ik de optie, breng het dan straks even? Nooit meer teruggezien.. ging om een bedrag v 75 euro.

Voor een ander was het te laat om nog te gaan bijpinnen, dus zou hij het storten op mijn bankrekening.. nooit gedaan en nooit meer gezien daarna. Dat ging om 1000 euro. En dat was mijn beste cliënt toenertijd en had dat al eens eerder zo gedaan.

En zo waren er nog meer redenen om niet te betalen.
 
Ik hanteer de stelling dat iedereen te vertrouwen is. Het probleem is dat je gewoon niet weet wat er met de beste man gebeurd is. Wie weet heeft hij het volgende uur niet "gehaald". Feit blijft dat dit heel vervelend voor je is.
 
Dat is niet mijn sterkste kant helaas. Nooit geweest.

Ben zelfs behoorlijk belazerd door een heel stelletje clienten. Wel seks, geen poen.

Denk dat ik ruim 1500 euro ben misgelopen met 'gratis' dates in al mijn jaren als sekswerker 🤔
En dan nog bijna 3000 uitgeleend aan mevrouw Lovers en dat nooit meer teruggezien incl zijzelf.
Komt goed Joke, dat was toen.. te goed van vertrouwen. Je hebt goede boekhouder.. en de dame van toen is nu nog niets verandert. Nog steeds de hart op de goede plaats. En Cor was ook komen aanwaaien;)
 
Ik hanteer de stelling dat iedereen te vertrouwen is. Het probleem is dat je gewoon niet weet wat er met de beste man gebeurd is. Wie weet heeft hij het volgende uur niet "gehaald". Feit blijft dat dit heel vervelend voor je is.
Ik hanteer de stelling: boter bij de vis. Zodra een dame bij mij op de bank zit neem ik zelf het initiatief om de financiën in orde te maken. Zo vind ik het horen, dan hebben we dat gehad en dan kunnen we ons ook helemaal focussen op een gezellige avond.
 
Dat doen we ook niet meer 😖

Van de week werd ik gebeld door iemand die graag op vrijdag wilde afspreken, welke officieel mijn vrije dag is.

Wil wel eens een uitzondering maken, maar dan meestal voor personen die mij bekend zijn en voor lange dates gaan. Anders wil ik gewoon niet al die moeite doen op mijn vrije dag 🤷‍♀️

Maar ach.. net in het nieuwe jaar, laten we die meneer een lol doen 🙂

Dus afgesproken voor 13.30u voor slechts 45 minuten. Ga je een dik uur van te voren je kamer warm stoken, lichtjes aan, muziek al aan. Badkamer in: haar doen, douchen, omkleden, make up doen..

En dan dit:

Bekijk bijlage 155947

En dat lees je dan terwijl je mascara nog aan het drogen is. Met nog geen 20 minuten te gaan..

Geen reden.. alleen maar wat er in die regeltjes staat. Dus klaar.. ik spreek NIET meer af met onbekenden op dagen dat ik officieel vrij ben. Ik doe mijn best, laat een uur mijn elektrische kachel blazen voor niets... h e l e m a a l niets. Het lulligste is dat ik op dezelfde tijd een vaste cliënt had kunnen hebben, want die stuurde een bericht rond 12.30u. Maar je hebt al een afspraak staan dus moet je hem afwijzen.

Dus had vanmiddag zwaar de pest in. De afspraak vd afzegger zou €110 bruto opleveren, mijn gemiste vaste cliënt €140 bruto en een geweldige befbeurt!!
En we eindigen met 0,0. Niet eens meegenomen dat ik hele andere dingen had kunnen doen op mijn vrije dag.

Dus mij nie meer bellen voor een afspraak die niet op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 11u en 17u valt.
Waarom stuur je hem niet gewoon een rekening of tikkie? Doet o.a. de tandarts ook als je binnen 24 uur afzegt.
 
Soms ervoor, soms erna.. hangt vd situatie af.

Maar in al deze gevallen waren het cliënten die ik al vaker had gezien.

De 1 gaf als smoes dat hij serieus dacht geld bij zich te hebben. Dus gaf ik de optie, breng het dan straks even? Nooit meer teruggezien.. ging om een bedrag v 75 euro.

Voor een ander was het te laat om nog te gaan bijpinnen, dus zou hij het storten op mijn bankrekening.. nooit gedaan en nooit meer gezien daarna. Dat ging om 1000 euro. En dat was mijn beste cliënt toenertijd en had dat al eens eerder zo gedaan.

En zo waren er nog meer redenen om niet te betalen.
Vaste klanten zijn vaak het minst te vertrouwen. Ze kennen de gaten en mazen.
In mijn lange carrière is dat keer op keer gebleken. Gelukkig werd ik er niet in privé slechter van, maar wel de bedrijven waar ik voor werkte.
Later als eigen ondernemer was er altijd 'voorschot bij order' en 'vooraf rest betalen vóór aflevering'. Heeft me toch al een paar keer behoed voor een debacle (plots faillissement van afnemer of overrulede beslisbevoegdheid e.d). Geen product de deur uit voordat betaald is. Nooit.
En bij het andere bedrijf (diensten) idem dito. Bij aanname werk eerste betaling en die betalingen lopen voorop de werkzaamheden. Maximaal 10% orderwaarde mag open staan, hetgeen meestal pas van toepassing is bij einde werkzaamheden. Dus mijn max risico is 10% van de dienst waarde. No exceptions.
Helaas moet het zo tegenwoordig, alhoewel het in >95% van de gevallen goed zou verlopen. Maar die resterende 5 % is mij te kostbaar om op in te teren.
 
Niet altijd! Als je geen tandartsverzekering hebt ( zoals ik ) dan valt de rekening op de mat.

Note- Voor mij is het goedkoper om zelf de tandarts te betalen dan iedere maand extra premie betalen voor een gaatje vullen. Alleen.. toen mijn kies er uit moest.. toen was ik wel ff een paar centen kwijt 🫣
Lol, een paar keer op je knieën zitten en dat is ook weer betaald 🤣

@665
 
Als zou je wel een tikkie kunnen sturen, als die kerel denkt: "f*ck it, ik ga haar toch nooit meer zien", dan heb je als dame alsnog geen enkele poot om op te staan. Dus tsja, wil je je al die sores op je hals halen of gebruik je je energie voor iets beters?
Het gaat er niet perse om of ze een poot heeft om op te staan, maar of je als man uit normaal fatsoen een vergoeding aan de dame zou aanbieden. En nogmaals: daar zou ze zelf niet om moeten vragen, maar dat moet haar gewoon netjes aangeboden worden. Of de man moet het de volgende keer bij een nieuwe date op een nette manier goedmaken (als die date er komt...)
 
Voor mij is het goedkoper om zelf de tandarts te betalen dan iedere maand extra premie betalen voor een gaatje vullen. ...
Lol, een paar keer op je knieën zitten en dat is ook weer betaald 🤣
Oftewel: je laat je gaatjes vullen om je gaatjes te kunnen vullen. Is dat nu de circulaire economie waar ik zo vaak over hoor?
 
Het gaat er niet perse om of ze een poot heeft om op te staan, maar of je als man uit normaal fatsoen een vergoeding aan de dame zou aanbieden.
Daar ging het in dit geval wel om, omdat de kerels in kwestie niet betaalden. En ja, normaal zou zijn om (een deel) van de vergoeding alsnog te betalen als je zo kort voor een date afzegt. Als je geen geld bij hebt tijdens de date en Joke je op je blauwe ogen vertrouwd, hoor je gewoon alles over te maken.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.730
Berichten
732.639
Leden
33.725
Nieuwste lid
Kwintsmax
Terug
Bovenaan Onderaan