Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En Joke, wat is voor jou het belangrijkste in je leven?

"SEKS!"

Niet je veiligheid?

"Nee, SEKS!"

Je gezondheid?

"Neeeeheee, SEEEEKKKSSS!!!"

🤣

Ook!! 😋

Maar het is meer: afspraak is afspraak, loyaliteit, niemand willen teleurstellen, mijn been werkt niet mee.. maar de rest wel.

De enige keer dat ik afhaakte, maar de gb wel doorging met andere dames, alleen dan zonder mij, was vanwege een familie sterfgeval.
 
Nou vooruit... mijn auto ongeluk

Geen idee meer wanneer dat was, maar het was iig nog in de periode dat Bananas in Den Haag nog in de picture zat.

Ik ontving toen nog in Salon 261, Alphen ad Rijn.

Cor kwam mij, zoals gebruikelijk, weer ophalen en we reden naar huis. In de bocht waar de a5 overgaat in de a9 mag je maar 90 km pu bij droogte! Het zeikregende die dag en we gingen de bocht in met 90 aan de rechterzijde. Links worden we ingehaald door een andere auto, dus die reed duidelijk te hard. Die auto raakt in een slip en botst links tegen de vangrail aan en stuiterd terug regelrecht Cor z'n deur in. Hij ramt ons zo tegen de vangrail aan de rechterkant en we reden langs de vangrail nog een flink stukje verder. Ik zal never ever dat geluid v staal op staal meer vergeten!!

De deur van Cor was geheel ontzet, dus hij moest veel kracht met z'n schouder geven om de deur open te krijgen. En ik zat geheel verdwaasd op mijn stoel te proberen te begrijpen wat er net gebeurd was.

Cor stapt uit de auto en loopt naar die andere auto, waar alle airbags eruit van lagen. Die chauffeur was inmiddels ook uitgestapt, ik hoor niets maar zie Cor vragen van 'wat doe jij nou?' Hij draait zich om en kijkt naar onze auto en zie gewoon zijn gezicht heel triest kijken. Op dat ogenblik ontwaak ik uit mijn soort v trance en janken joh!! Mijn mascara zat meteen onder mijn kin...

Maar... ik moet die auto uit! Alleen mijn kant zit tegen de vangrail aan 🤔, dus na kruipen en ploeteren via de bestuurderskant eruit. En dan is het wachten op de sleepwagen die ons naar Haarlem zou brengen, vanaf daar zoek je het maar uit hoe je thuiskomt 🤷‍♀️ Dus mijn zus gebeld en die is ons komen ophalen.

De dag erna wel een gangbang he! Dus dezelfde dag nog een leenauto kunnen fiksen. Er moet heel wat gebeuren voordat ik mijn team en de gasten in de steek zou laten! Zelfs een auto ongeluk gooit geen roet in 't eten.

De volgende dag naar Den Haag. En toen kwam ik er pas echt achter wat dat ongeluk bij mij veroorzaakt had. Iedere keer als ik mijn ogen dicht deed zag en hoorde ik alles weer! Je begrijpt vast dat mijn ogen niet meer dicht gingen die paar uurtjes.

Volgens mij was die gangbang op vrijdag.. en maandag moest ik weer naar Salon 261. Maar spierpijn van een ongeluk komt niet direct, dat duurt een dag of 2/3. Dus maandag deed mijn arm, mijn schouder etc behoorlijk pijn. Dus heb ik mij afgemeld bij de Salon. Toen ik weer beter was, kreeg ik als extra aandenken voor mijn auto-ongeluk een boete vd Salon van €40,= omdat ik mij te laat had afgemeld. Ja echt! Wat een menselijkheid van hun he? Zo aardig en meelevend... mag ik ff 40 euro vangen?

Oh ja... vergat nog te melden dat mijn voorwiel 50 meter achter mij onder de vangrail zat geplakt incl een of andere afgebroken stang die daar aan vast zat.. creepy 😱 Er zat een flink stuk berm in de wielkas! 😵‍💫

Sinds dat ongeluk ga ik nooit meer graag door die bocht en heb ik een trauma van vangrails. En Salon 261? Daar wil ik nooit meer iets mee te maken hebben...
Jullie hebben echt geluk gehad.😲

Salon 261 moet zich schamen zeg ze wisten wat er gebeurd is. Je doet nog een poging uit goedheid van je hart. Maar als je dan ziet dat het gaat en je naar huis gaat. Moet jij nog 40€ betalen.😡 ze hebben er al genoeg verdiend aan je dat ze dat konden laten zeker.
 
Dus ga ik nu 3 weken proberen om mij niet zorgen te maken 🙄
omg 3 weken is dan ineens heel lang!

Ik heb 8 jr gelesen zelf zo een body scan laten maken in de privé kliniek omdat ik bang was voor k. Bleek een aangeboren afwijking in mijn alvleesklier te zijn.
Alvleesklierkanker is gewoon einde oefening..
Uitslag binnen 3 dagen.

Oprecht sterkte lieverd met het wachten. Maar ik geloof dat alles goed komt omdat dit gewoon moet!!

Hartje hartje
Knuffel kusje
❤️❤️🤗😘
 
Joke, je bent een verstandige vrouw door niet op alle vragen een antwoord te geven. Dat komt ook omdat je al wat ouder bent.

In het andere draadje zie ik namelijk hetzelfde gebeuren (er wordt doorgevraagd naar "sappige details"), maar daar komen de details wel op straat te liggen. En daarmee brengen ze die jongere collega uiteindelijk in de problemen.
 
Waarschijnlijk komt dat doordat er gedacht wordt met "the dickhead" zoals je zei laatst
🤭😂

Maar inderdaad het is een openbaar forum je kan niet alles delen. Dat doet Joke goed ❤️
Wij klanten zijn een stuk veiliger. Wij zitten weg achter een schuilnaam en avatar.

Maar bij jullie is het anders. En moet je opletten wat je zegt en deelt.
 
Wij klanten zijn een stuk veiliger. Wij zitten weg achter een schuilnaam en avatar.

Maar bij jullie is het anders. En moet je opletten wat je zegt en deelt.

Dat klopt. Als je tekeer gaat over een locatie waar je ooit zat of zelfs nog zit, dan kan dat serieus problemen opleveren.

Mijn naam is bekend in Nederland, houdt niet in dat iedereen mij persoonlijk kent hoor! Anders was ik rijk geweest 🤭

Weet je dat ik ooit benaderd ben door Diana Secrets? Die wilde dat ik bij hun zou komen werken. Begreep daar geen ruk van, want die hebben een leeftijdsgrens ( waar ik toen al dik overheen zat ). Maar mijn recensies op hookers gaven de doorslag. Ze wilde kwaliteit, dus wilde ze mij. Alleen had ik goede redenen om het niet te doen ( de afstand bijv ).
 
Weet je dat ik ooit benaderd ben door Diana Secrets? Die wilde dat ik bij hun zou komen werken. Begreep daar geen ruk van, want die hebben een leeftijdsgrens ( waar ik toen al dik overheen zat ). Maar mijn recensies op hookers gaven de doorslag.
Je moet je zelf niet zo naar beneden halen, is nergens voor nodig, voor mij ben je een topper.
 
Dat klopt. Als je tekeer gaat over een locatie waar je ooit zat of zelfs nog zit, dan kan dat serieus problemen opleveren.
Het heeft ook niet zoveel zin denk ik, want wat bereik je er mee? Jijzelf bent er al lang weg en komt er niet meer terug. De meiden die er zitten doe je er geen dienst mee. De klanten hebben het misschien prima naar hun zin. En wie weet heeft de tent sowieso ondertussen zijn leven gebeterd. Ouwe koeien. Heb je niks aan.

Begreep daar geen ruk van, want die hebben een leeftijdsgrens ( waar ik toen al dik overheen zat
Dat is toch hartstikke vleiend! Leuk als je toch nog gewild bent door een toko die eigenlijk niet jouw leeftijdscategorie in de etalage heeft staan. Daarbij: alle dames zijn toch minstens tien jaar jonger dan ze zijn, dus dan viel je misschien nog wel in de juiste leeftijdscategorie. ;)

Ach, zolang je nog een beetje jong van geest bent toch!
 
Dat klopt. Als je tekeer gaat over een locatie waar je ooit zat of zelfs nog zit, dan kan dat serieus problemen opleveren.

Mijn naam is bekend in Nederland, houdt niet in dat iedereen mij persoonlijk kent hoor! Anders was ik rijk geweest 🤭

Weet je dat ik ooit benaderd ben door Diana Secrets? Die wilde dat ik bij hun zou komen werken. Begreep daar geen ruk van, want die hebben een leeftijdsgrens ( waar ik toen al dik overheen zat ). Maar mijn recensies op hookers gaven de doorslag. Ze wilde kwaliteit, dus wilde ze mij. Alleen had ik goede redenen om het niet te doen ( de afstand bijv ).
Het is wel een mooi teken voor al die jaren hard en goed werk. Dat zoals ik begrijp een hoog aangeschreven huis zegt kijk joke eigenlijk aanvaarden wij geen mensen boven die leeftijdsgrens. Maar wij willen jou er bij.

Dat maakt het nog eens extra knap van je. Zo iets gebeurt niet zomaar. 😁
 
En dan komt toch mijn loyaliteit tevoorschijn, ook al hebben ze mij er min of meer uitgewerkt.. afkraken is niet mijn ding.
Heb al iets laten vallen, maar wil niet aangeklaagd worden voor smaad en laster. Want als ik echt vertel hoe of wat, dan worden ze daar niet vrolijk van.
Wat dat betreft is het net als met restaurants en is het voor als klanten misschien maar beter dat wij niet weten wat er in "de keuken" gebeurt.
Aan de andere kant is dat juist het bestaansrecht van dit forum en de evenknie waar men restaurants kan beoordelen.
 
Klopt. Maar dit forum gaat over sekswerkers, niet over de locaties waar ze zitten.

Als ik nou alles zou vertellen hoe sommige uitbaters 'hun' dames behandelen, ga jij dan daar niet meer heen? Daar heb jij toch geen last van? Jij komt voor een vrijpartij, niet voor een locatie die de dames van alles laten doen/laten betalen voor v alles/eisen stellen aan je kleding en schoeisel etc etc etc. Wat veel uitbaters van ons eisen en zelfs verplichten, mogen ze niet eens doen! Maar ze doen het wel... en ze komen er nog mee weg ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan