Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat betreft contact houden is dat niet anders dan in het bedrijfsleven hoor.

Zoveel collega's die een andere baan nemen waarbij je elkaar belooft in contact te blijven, maar het verwaterd vrijwel altijd. Hooguit eens in de zoveel jaar dat je elkaar ergens tegenkomt en dan is het vaak best weer leuk.

Het lijken tijdens het werk close friends, maar ik weet dat dat niet zo is, dus koester ik wat ik wel heb en waardeer ik elk moment dat er wel contact is. Vriendschappen zijn altijd een vluchtig iets.

Klanten afpakken is wel echt een rotstreek.

Ik heb eigenlijk ook nog wel heel specifieke vragen over hoe het is als niet bi om seks te hebben met een andere vrouw, maar weet niet of dat nou zo netjes is om te vragen. 😅
 
Ik houd niet van dat getril.
Een vrouw trilt ook niet op deze manier (hoogfrequent en met kleine amplitude). Dus voor mij niet levensecht en niet stimulerend.

Speeltjes zijn er om te gebruiken op personen die dat willen, niet omdat het moet. Het is leuk dat ik ze juist heb, want dan wordt je mogelijkhedenlijst groter en interessant voor personen die getril in combinatie met iets anders wel leuk vinden.

Dat jij dat niet leuk vindt, dat mag toch? 😉
1. Het lijken tijdens het werk close friends, maar ik weet dat dat niet zo is, dus koester ik wat ik wel heb en waardeer ik elk moment dat er wel contact is.

2. Klanten afpakken is wel echt een rotstreek.

3. Ik heb eigenlijk ook nog wel heel specifieke vragen over hoe het is als niet bi om seks te hebben met een andere vrouw, maar weet niet of dat nou zo netjes is om te vragen. 😅

1. Dat doe ik tegenwoordig ook, maar dan blijft er toch altijd ergens een beetje hoop zitten.
Dus eigenlijk wil ik gewoon helemaal niets meer met andere sekswerkers te maken hebben, want die hoop is vrij pijnlijk als die voor de zoveelste keer lucht blijkt te zijn.

2. Ja, dat is zeker een rotstreek. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan, daarom komt het best binnen als je achteraf hoort dat vrouwen die je vertrouwde dit bij mij wel deden.

3. Kom maar op met die vragen.
 
Laatst bewerkt:
1. Je kunt vind ik ook best vriendschappelijk met elkaar zijn en het leuk hebben, zonder dat het nou meteen een dikke mik vriendin is. Niet iedereen kan een hartsvriendin zijn. Als ik naar mijzelf kijk en vrienden, liever niet zelfs. Maar misschien definieer ik vriendschap anders dan jij dat doet.

2. Ja, dan is het ook meteen klaar met zo iemand. Niet onder mijn duiven schieten. Als je het nou vooraf aan me vraagt of het ok is als ... dan is het nog tot daar aan toe. Maar nee, erg vervelend als het zo gaat.

3. Nou ... even moed verzamelen. 😅 Ok, beffen.

Gebeft worden door een vrouw kan ik me nog bij voorstellen dat je denkt: "prima, en als ze nog een beetje op de juiste plek likt heb ik er ook nog een beetje lol van".

Maar hoe ervaar je zelf het beffen van een vrouw? Is dat: "Iew iew, gatver, even doorbijten." Uhm niet letterlijk bijten natuurlijk. Of is het meer: "Mwach, niet geweldig, maar als zij er plezier aan beleeft, word ik ook blij." Of: "Best lollig om te doen voor een keer." Of compleet onverschillig? Wat is, met een rotwoord, jouw beleving als je dat doet/deed?

Sorry, ik ben niet subtiel, en ik vind mezelf ook raar dat ik zoiets vraag, maar oprecht nieuwsgierig hiernaar en ik ken je als vrij openhartig, dus misschien wil je hier iets over zeggen? 😳
 
Nou net als jullie ben ik iemand die ook niet houdt van een haringlucht zonder uitjes. Begrijp me niet verkeerd, vindt haring erg lekker maar niet als ik zoiets ruik tussen de benen v een vrouw.

Ik let altijd goed op wat mannen bij mij doen, de ene keer is dat slaapverwekkend ( zo moet het dus niet ) en de andere keer is het geweldig. De beste manier is toch liggend tussen de benen! Dan kan de vrouw relaxt liggen en zich focussen op het gevoel. Alle andere manieren zijn eigenlijk niet echt de goede manier, zoals standje 69. Dan kan je je niet concentreren op het gevoel en wordt het vaak helemaal niets. Wel leuk voor degene die onderop ligt, maar voor de vrouw is het totaal niet ontspannen en zelfs pijnlijk voor schouders en polsen al dat hangen en leunen.

Toen ik er ooit mee begon was het wel een iew moment. Want je kan sappen in je mond krijgen waar je misschien afschuw bij voelt. Vanaf die tijd ben ik mij gewoon gaan concentreren op flink kwijlen! Dan spoel je die sappen gewoon weg 😁
Dat kwijlen vinden mannen trouwens ook erg leuk! Dus we kwijlen er maar op los.


Maar tot nu toe heb ik al meerdere vrouwen met mijn gelik en gekwijl klaar gekregen en bij sommige zelfs meer dan 1x.

Vind het echt cool om te doen, maar piemels blijven wel mijn voorkeur.
 
De beste manier is toch liggend tussen de benen! Dan kan de vrouw relaxt liggen en zich focussen op het gevoel
Absoluut de beste manier en voor mij als man ook de geilste positie om in te liggen en de makkelijkste om vol te houden.

Standje 69 is ook voor mij minder, want kan er dan met mijn tong en mond net niet goed bij. Om over vingers nog maar te zwijgen. Krijg het dan juist wel in mij nek en als de dame door vermoeidheid volledig op me gaat leunen, wordt het er ook niet prettiger op. Dus wat mij betreft ook voor die onderop ligt echt niet zo fijn.

Nee, laat mij maar met mijn hoofd tussen je benen liggen. Dan kan ik overal goed bij en veel beter met je speelgoedje spelen. Of ik er dan iets van bak is aan de dame en of ze bereid is mij aanwijzingen te geven als ik niet goed bezig ben.

Dank je voor je openhartigheid Joke. Leuk (en best geil) om te lezen dat je er toch wel lol in kunt hebben. 🤩
 
Standje 69 is ook voor mij minder, want kan er dan met mijn tong en mond net niet goed bij. Om over vingers nog maar te zwijgen. Krijg het dan juist wel in mij nek en als de dame door vermoeidheid volledig op me gaat leunen, wordt het er ook niet prettiger op. Dus wat mij betreft ook voor die onderop ligt echt niet zo fijn.
Standje 69 met de man vanboven werkt wel goed voor mij. Moet je ook eens proberen
 
Standje 69 met de man vanboven werkt wel goed voor mij. Moet je ook eens proberen

Idd, voor jou! Maar dan kan je niet overal goed bijkomen. Voor een vrouw is deze stand niet fijn. En kan zelfs heel pijn doen bij stoppels op je kin.
En hoogst waarschijnlijk zit ook je pik in haar mond, dus weg is haar concentratie.
 
Alle andere manieren zijn eigenlijk niet echt de goede manier, zoals standje 69. Dan kan je je niet concentreren op het gevoel en wordt het vaak helemaal niets. Wel leuk voor degene die onderop ligt, maar voor de vrouw is het totaal niet ontspannen en zelfs pijnlijk voor schouders en polsen al dat hangen en leunen.
Goed om te weten. Ik vind beffen leuk om te doen. Dvp's die ik voor het eerst meemaak laten je vaak beginnen met een soort van 'vooruit dan maar en ik doe wel of ik het leuk vind'-houding.
Een van de mooiste persoonlijke overwinningen vind ik altijd als deze dvp's tot de conclusie komen dat het toch wel prettig is en zich ontspannen.
Maar er zijn ook dames die het niet leuk vinden om even niets te doen, dan wordt vaak 69 voorgesteld (door de dame) en ik zeg meestal ja omdat zij het voorstelt. Dan ga ik er namelijk vanuit dat ze dat liever doet.
 
Nou net als jullie ben ik iemand die ook niet houdt van een haringlucht zonder uitjes. Begrijp me niet verkeerd, vindt haring erg lekker maar niet als ik zoiets ruik tussen de benen v een vrouw.

Ik let altijd goed op wat mannen bij mij doen, de ene keer is dat slaapverwekkend ( zo moet het dus niet ) en de andere keer is het geweldig. De beste manier is toch liggend tussen de benen! Dan kan de vrouw relaxt liggen en zich focussen op het gevoel. Alle andere manieren zijn eigenlijk niet echt de goede manier, zoals standje 69. Dan kan je je niet concentreren op het gevoel en wordt het vaak helemaal niets. Wel leuk voor degene die onderop ligt, maar voor de vrouw is het totaal niet ontspannen en zelfs pijnlijk voor schouders en polsen al dat hangen en leunen.

Toen ik er ooit mee begon was het wel een iew moment. Want je kan sappen in je mond krijgen waar je misschien afschuw bij voelt. Vanaf die tijd ben ik mij gewoon gaan concentreren op flink kwijlen! Dan spoel je die sappen gewoon weg 😁
Dat kwijlen vinden mannen trouwens ook erg leuk! Dus we kwijlen er maar op los.


Maar tot nu toe heb ik al meerdere vrouwen met mijn gelik en gekwijl klaar gekregen en bij sommige zelfs meer dan 1x.

Vind het echt cool om te doen, maar piemels blijven wel mijn voorkeur.
Bij 69 en het likken voelt leuk voor de dame.

Dan vindt ik het fijn dat ze zich ontspant, door haar armen zakt en haar lichaam op mij laat rusten.

Dat de blowjob dan even stopt vind ik totaal niet erg.
 
Deze mensen hebben veel gefrustreerde negativiteit in zich, daardoor zuigen ze al dan niet bewust andermans positiviteit.
Ze kunnen niet anders en zijn meestal niet in staat dit te veranderen. Daarom is afscheid nemen eigenlijk de enige oplossing. Je zal ook merken dat je niet mist, ze laten geen lege plek achter. Dan weet je genoeg.
 
@Tank
Ik herken me zelf in beide kanten van de medaille.

Ben zelf door een zware tijd gegaan, waarin ik niet een fijn persoon was. Niet voor mezelf, maar zeker ook niet voor anderen. Daardoor hebben mensen, die mij zeer dierbaar waren, afscheid genomen en dat kan ik ze niet kwalijk nemen.

Aan de andere kant heb ik, om uit mijn eigen ellende te komen, afscheid genomen van mensen die mij negative energie bezorgden. Dat heeft mijn kring heel klein gemaakt, maar mijzelf gelukkiger. Nog altijd kap ik negatieve energie keihard af.

Van zelf negatief en anderen kwijt raken te ver doorgeslagen naar de andere kant denk ik soms. Het accepteren dat niemand perfect is, maar daarmee niet een slechte invloed op je eigen leven hoeft te zijn, is een balans die nog niet gevonden is.
 
@ForumLurker
Dat je het zelfinzicht hebt deze negativiteit bij jezelf te zien en die blijkt uit wat je schrijft zegt me dat jij niet iemand bent waar ik afscheid van zou nemen.

Ik merk bij mezelf, meestal achteraf als ik bepaalde sociale interactie nog eens overdenk, dat ik ook wel kan zuigen. Het is een manier van je ego om je beter te voelen, maar dit gaat dan vaak wel ten koste van anderen. Dit ego is erg primair, vaak onbewust en meedogenloos maar wel een manier om je zelf staande te houden. Dit klinkt erg dramatisch maar zo werkt het wel.
Hoe iemand hiermee omgaat, een plek geeft en vooral zichzelf vanuit zichzelf en dus niet ten koste van anderen van "het goede" wil voorzien is waar het om gaat.

Je schrijft: "Van zelf negatief en anderen kwijt raken te ver doorgeslagen naar de andere kant denk ik soms. Het accepteren dat niemand perfect is, maar daarmee niet een slechte invloed op je eigen leven hoeft te zijn, is een balans die nog niet gevonden is".
Niemand is perfect (behalve sommige dames tijdens een samenzijn😁), je moet soms achtergronden van mensen kennen om negatief gedrag te kunnen plaatsen. Ik kan het gedrag, of "copingmechanismen" dan begrijpen en accepteren en dan verdampt de ergernis etc. vrij gauw.
Als het voortdurend manipulatief gedrag is, is het tijd om afstand te nemen. In dat geval gaat het ten koste van anderen die gebruikt worden. Dat moet je NOOIT accepteren, van wie dan ook.

Over balans: als je hiernaar op zoek gaat, moet je de juiste richting volgen. Op gevoel en een beetje verstand. Die balans ontstaat, het is niet iets wat er opeens is. Ik schat je zo in als iemand die dit wel kan, die positieve energie heb je wel.

Liefs van Mona van de Libelle😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan