Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Opschrijven en lezen komt niet in de buurt vh echte gevoel. Ik heb het globaal beschreven, maar als je enkel leest zal je het nooit ervaren. Er is iets met mijn tong wat altijd het verschil zal blijven houden met andere tongen. Maar wat dat verschil is.. dat verklap ik niet 🙂
Daar twijfel ik geen seconde aan. Geloof me... als ik alleen was had ik al lang een afspraak gemaakt. Naast je foto's, waar ik laatst al over schreef, vind ik je ook hoe je je hier opstelt heel aantrekkelijk. Volgens mij kan dat een hele leuke, gezellige en spannende sessie worden.

Ik ga wel even nadenken daarover, maar een m/v stel daten werkt alleen als de sekswerker niet vies is van beffen en pijpen. Wil ze niet beffen, dan heb je er niet zoveel aan. Ik heb er iig geen problemen mee en tot nu toe is het erg succesvol.

Ik beloof (nog) niet dat we komen. En ik neem je ook zeker niks kwalijk als je er niet te veel tijd aan wil besteden. Ik geloof best dat sekswerkers belachelijk veel berichten ontvangen en er niks voor terug krijgen. Zo iemand wil ik niet zijn, maar ik wil dus ook geen beloften doen die ik niet waar kan maken.

Mijn vriendin staat wel voor veel open maar ook wel omdat ze het voor mij doet denk ik soms. Daarom ben ik ook wat voorzichtig want ik wil niet dat ze een grens over gaat die ze niet over wil. Ze is zeker niet BI of zelfs BI-schierig maar kon wel genieten van de erotische handelingen in de massage salon. Dus is dus niet bang voor vrouwelijke aanraking en het was ook haar initiatief om naar de salon te gaan destijds.

Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik haar met een verhaaltje van jouw kan overtuigen. Overtuigen in de zin dat ze dat ook echt zelf wil ervaren.

Maar alleen tijd aan besteden als je het ook leuk vind om te schrijven. Maar ik weet zeker dan veel mannen dit ook leuk vinden om te lezen. Mannen zijn visueler ingesteld dan vrouwen maar dat wil niet zeggen dat woorden ons niet kunnen prikkelen.

Meer dan dat kunnen we ook niet doen. We krijgen allemaal randdebielen op bezoek, maar hoe je daar mee handeld zonder dat iemand agressief wordt is iets waar je ervaring in moet krijgen. Dat lukt niet in 2 jaar. Toegeven om er vanaf te zijn is nou net niet de bedoeling.
Wat men vergeet is dat de tam tam niet enkel op openbare forums te volgen is, maar ook mondeling of via privéberichten...

Dan doe je al meer dan menig ander persoon zou doen. Mensen beschouwen iets tegenwoordig al heel snel als een "you problem". Daarom alleen al respect dat je toch die tips geeft.

Hopelijk krijgt ze ooit ook nog het vertrouwen in mannen terug al kan ik me voorstellen dat in jullie beroep wel moeilijk is. Ik heb ooit eens bij het UWV gelopen en dan zie je een doorsnede van de maatschappij... dan merk je pas in wat voor bubbel je normaal leeft. Sekswerkers zien dat "elke dag".
 
En al die opvulling van lichaamsdelen, dat moet iemand zelf weten. Maar persoonlijk hou ik van naturel.
Gisteren was er een vrouw op TV die een borstamputatie had ondergaan. Ze wilde graag implantaten. Dat is dan geen luxe zoals sommige vrouwen dat willen, maar aan de andere kant: die siliconen blijken keer op keer narigheid te kunnen veroorzaken.
Wat is wijsheid vraag je je dan af?
 
Gisteren was er een vrouw op TV die een borstamputatie had ondergaan. Ze wilde graag implantaten. Dat is dan geen luxe zoals sommige vrouwen dat willen, maar aan de andere kant: die siliconen blijken keer op keer narigheid te kunnen veroorzaken.
Wat is wijsheid vraag je je dan af?

Je kan ook zoutoplossing vulling nemen. Maar ik begrijp helemaal dat ze zoiets willen als vervanging. Zou ik zelf ook doen!
 
Oh, zeker, ik begrijp het ook, ze hebben een (groot) stuk van hun vrouwelijkheid moeten inleveren.
Maar als je dan verhalen hoort/leest over vrouwen die last hebben van lekkende implantaten word je er niet bepaald vrolijk van. (eufemisme)
Op die manier wordt het kiezen tussen twee kwaden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan