WHEM blonde dame bar Crystal 19A n°2 Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Dag allen,

Sinds ongeveer een 2-tal weken werkt er een nieuwe dame in de nightshift (start: ? tot zeker 02u00 of langer (?) in bar Chrystal 19A n° 2 Schepenenvijverstraat. Ze is nog piepjong (ik denk tussen 22 en 24j of zoiets). Ze is bijzonder fréle, een lichtgewicht, met een normale lengte, zonder heels (zwarte) ongeveer 1.60 denk ik en heeft een tattoo (er staat een tekst-tattoo op haar linker dij). Ze heeft blond opgestoken haar. Ze heeft een bijzonder mooie glimlach en looks die ze gebruikt om klanten binnen te lokken. Ze heeft een eerder bleke huidskleur (zeker niet bruin getaand). Hoewel ze er nog maar zeer recent werkt heeft ze bijzonder veel bekijks en ook veel werk. Bij haar is het opvallend dat mannen er soms langer zitten dan de gebruikelijke 20 minuten. Gisteren zat een man er zeker 45 minuten binnen en de volgende meer dan 1 uur... Als ze binnen haar 'werk' even goed doet als de uitstraling die ze heeft aan het venster dan is het zeker dik in orde... Ik denk dat ze ook niet extreem selectief is gezien ik er toch ook iets minder jonge mannen (60) zag binnen stappen (?). Opvallend is dat ze veelal sexy heupwiegend voor haar venster staat... (ze is dus zeer herkenbaar maar lang staat ze nooit voor het raam... veel klanten... Qua uitzicht zeker de top binnen de 'Rosse Buurt'. Haar naam en afkomst ken ik niet. Heeft iemand ervaring met die dame of weet iemand meer over haar ? Alvast bedankt voor de eventuele info. Grt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan