Gelderland 74
Vaste klant
Ik ben van plan deze dame te bezoeken maar ik zou graag willen of er al wandelaars zijn geweest
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhey andyw....wat was de reden waarom de sessie niet bijzonder was?Ben er wel eens geweest. Je wordt door haar man opgehaald...........
Sessie vond ik niet bijzonder.
Geen herhalingsgevaar voor mij
Is het gewoon bij haar thuis of in een privéhuis/club?Ben er wel eens geweest. Je wordt door haar man opgehaald...........
Sessie vond ik niet bijzonder.
Geen herhalingsgevaar voor mij
Je hebt dus geen sm massage gehadHet is bij haar thuis in de logeerkamer. Alleen aftrekken en b to b terwijl je handen vast zitten. Stelt echt niets voor.
Volgens haar welJe hebt dus geen sm massage gehad
Waarom vond jij het dan de moeite waard? Terwijl Andy zegt er niet meer heen te gaan….Is al een draadje van:
![]()
WHEM - Audrey, Machteloze massage, Valkenswaard
Wie kan vertellen hoe hij deze massage vond ? Iemand ervaring met deze dame die in Valkenswaard licht BDSM achtige massages geeft??www.girlsreview.nl
Ben er zelf ook geweest, moeite waard
Smaken verschillen hè, moet wel zeggen dat het voor mij enkele jaren geleden is geweest in België, andere locatie waar ze een fijne kamer had. Feit blijft wel dat je handen zijn vastgebonden en dat je lekker verwend wordt. Als je andere wensen hebt, zoals Andy misschien, dan kan het tegenvallen. Ze biedt meer dan alleen maar een handjob, jij krijgt een uitgebreide mail met opties, dus…Waarom vond jij het dan de moeite waard? Terwijl Andy zegt er niet meer heen te gaan….