WHEM Audrey, Machteloze massage, Valkenswaard

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Han

Wandelaar
Forumpionier
26
08/07/21
12
Wie kan vertellen hoe hij deze massage vond ?
Iemand ervaring met deze dame die in Valkenswaard licht BDSM achtige massages geeft??
 
Leuke dame, mooie tieten, lekkere massage, lekkere lichte SM. Meerdere keren mee afgesproken, destaijds in Belgie, daarna in Valkenswaard. Spreekt ook met haar man in SM Studio in Valkenswaard af. Betrouwbaar adres.

spreekt ook op cam af op thuis.nl (onder andere naam)
 
Bij Audrey eens een machteloze solo-massage ondergaan. Prima verzorgd, mooie vriendelijke vrouw (en man, die je ontvangt) neemt de tijd maar had er hogere verwachtingen van. Welbeschouwd kun je nergens bij en wordt het wat op de automatische piloot gedaan en afgewerkt. Leuk voor een keer.
 
Leuke dame, mooie tieten, lekkere massage, lekkere lichte SM. Meerdere keren mee afgesproken, destaijds in Belgie, daarna in Valkenswaard. Spreekt ook met haar man in SM Studio in Valkenswaard af. Betrouwbaar adres.

spreekt ook op cam af op thuis.nl (onder andere naam)
Weet je toevallig onder welke naam zit ze op thuis.nl
 
Wat wil je weten?
Hi Mike,
Zag idd dat jij ervaringsdeskundige bent.
Maar waar ik benieuwd naar ben:
- wat moet ik verstaan onder "lichte SM"?
- hoe is ze in de omgang?
- welke prijsstelling moet ik ongeveer rekening mee houden?
- is er een soort opbouw naar een hoogtepunt? Of is het "machteloze massage" en dan rap het hoogtepunt nog afwerken.

Je mag me eventueel ook een PB sturen
 
Hi Mike,
Zag idd dat jij ervaringsdeskundige bent.
Maar waar ik benieuwd naar ben:
- wat moet ik verstaan onder "lichte SM"?
- hoe is ze in de omgang?
- welke prijsstelling moet ik ongeveer rekening mee houden?
- is er een soort opbouw naar een hoogtepunt? Of is het "machteloze massage" en dan rap het hoogtepunt nog afwerken.

Je mag me eventueel ook een PB sturen
Pb gestuurd
 
Heren,
Ben in Valkenswaard geweest, leuke knappe dame....ze bind je vast en je mag nergens aankomen....prijs is oké, volgens mij toen iets van 90 euro voor een uur. Ik koos voor massage omdat sm niet mijn ding is.
Voor een echte sexdate zou ik ze graag weer ontmoeten maar voor een massage waar je de vrouw niet mag aanraken bedank ik
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan