Recensie Blondie, Hoek (voorheen Axel, Sas van Gent) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jamiejames89

Newbie
22
15/06/22
22
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-geile-bare-date-vandaag_7420156
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Adverteert voor ontvangst in Westdorpte, maar bevind zicht in SvG. Afspraak gemaakt voor een pijpbeurt. Ging vlot, eindelijk aangekomen op aangegeven adres zie ik een aantal heren voor de deur staan, dus ik rij door. Haar bericht of zij alleen is waarop ze antwoorden van niet. Dus heb voorgesteld voor een pijpbeurt in de auto, ik stel mijn privacy zeer op prijs. Ben achterin geparkeerd en zij kwam netjes instappen na 10 minuten zijn we ergens afgelegen gereden. Ze heeft mijn jonge heer lekker verwend en heb haar mondje lekker mogen volspuiten. Na de daad haar netjes achterin de woning afgezet

Prima voor de snelle hap, maar niet perse voor intiem. Niet mijn type.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-geile-bare-date-_7420156
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik moet zeggen, het was een beetje een vreemde gewaarwording, toendertijd nog in het centrum van terneuzen. Vond de ontvangst niet heel gemakkelijk en discreet. Huis was een beetje smoezelig. Slaapkamer was rommelig en er stond een raam open en was erg fris. Ze is wel lekker enthousiast en werkt er hard voor. Ik verbaasde me er vooral over hoe strak haar poes nog was. Ze leek er wat moeite mee te hebben, toen vroeg ik of ik wat voorzichtiger moest zijn, waarop ze zoiets zei als '' 't gaat niet om mij, 't is jouw uurtje, leef je uit'' pfoh dat wond me wel op. Al met al erg leuke en enthousiaste meid, maar ik vermoed dat ze wel wat problemen had met verdovende middelen. Zou er misschien nog heen gaan als ik toevallig in de buurt zou zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan