Recensie Blossom, j'aime la vie Zwolle 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
37
22/09/23
53
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Wat een chick! Leuk, spontaan, fantastisch lijf. Billen. Billen! F*ck. Die fotos op de site van Jaime La Vie doen haar absoluut geen recht! Schandalig hoe verlept en oncharmant die fotos zijn ten opzichte van de real deal. Ze is een real life Misty Stone https://babesource.com/galleries/misty-stone-playboy-plus-93293.html

Alleen jammer dat ze geen intiem en geen beffen doet, ondanks een fantastische klik. Zo te lezen in andere posts zat ze eerst in Salon Temptation Deventer, waar dat minder gebruikelijk is.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren voor een erotische massage voor het eerst afgesproken met Blossom. Wat een beeldschone Caribische parel is zij. Achter haar aan de trap oplopen deed mijn bloed al stromen.

Ze is een daarnaast echt een leuke meid om mee te praten. Heel vriendelijk en met humor. Tijdens de massage voelde ik me volledig op mijn gemak bij haar. Het was erg gezellig en we konden lachen met elkaar. Ik voelde een goede klik.

De massage zelf was heerlijk ontspannen en vooral het werken met haar ellebogen vond ik fijn. Ik houd wel van de stevige aanpak. Ook de body-to-body was zalig en zeer sensueel.

Haar lichaam is sportief en precies in de juiste proporties en haar gezicht beeldschoon. In een andere setting zou ik haar blik niet lang vast kunnen houden uit verlegenheid. Ik heb een zwak voor meiden uit het Caribische deel van ons koninkrijkje. Echt een mooi mens van binnen en van buiten.

Toen het uur voor mijn gevoel veel te snel bijna afgelopen was, kwam ik heerlijk klaar in haar fijne handen. Het is maar goed dat ik niet zo vaak in de gelegenheid ben Zwolle te bezoeken, want wat is deze meid verslavend.

Wat een chick! Leuk, spontaan, fantastisch lijf. Billen. Billen! F*ck. Die fotos op de site van Jaime La Vie doen haar absoluut geen recht! Schandalig hoe verlept en oncharmant die fotos zijn ten opzichte van de real deal. Ze is een real life Misty Stone https://babesource.com/galleries/misty-stone-playboy-plus-93293.html

Alleen jammer dat ze geen intiem en geen beffen doet, ondanks een fantastische klik. Zo te lezen in andere posts zat ze eerst in Salon Temptation Deventer, waar dat minder gebruikelijk is.
Pijpt ze wel inmiddels ( tegel meerprijs ? )

Inmiddels onder de knie hoe je afspraken maakt met deze prachtige dame.

Vanmiddag weer een heerlijke massage en super gezellig uurtje gehad.

Blossom is een pracht vrouw, met een geweldig lichaam, goed stel hersens voor een goed gesprek. Lief voor haar zijn en je hebt een unieke ervaring!

Dankjewel Blossom!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
100
Een tijdje geleden weer eens op de bonnefooi in Zwolle langs geweest en ik had eigenlijk mijn keuze al gemaakt totdat plotseling Blossom zich ook nog voor kwam stellen. Blossom is een jonge meid, krullend haar, een jaar of 25 en ze keek erg ondeugend en sprak mij in het Nederlands aan. Even was ik in de war toen de gastvrouw vroeg met wie ik mee wil, maar de daarna snel de keuze voor Blossom gemaakt.

Ze hadden ook een aanbieding, 120 euro voor een uur met jaccuzi, of ik daar interesse in had. Ik had nog nooit eerder een massage in een jaccuzi meegemaakt en voor die prijs kon ik het niet laten om eens te proberen. Vervolgens werd ik opgehaald door Blossom en wat een vrolijke verschijning is dat. Ze komt heel spontaan over, heeft mooie ogen en die krullende haarbos en is gewoon een hele lieve meid blijkt. Ik werd meegenomen naar een tuinhuisje achter in de tuin waarin een jaccuzi en douche bleken te staan. Na even gedoucht te hebben stapte ik wat onwennig de jaccuzi in, gelukkig kwam Blossom er al snel bij zitten. Ze heeft een paar kleine borsten met tepelpiercing, waarmee je mag spelen en langzaam kwam ze voor en op me zitten om me te teasen. Echt masseren is het niet, maar opwindend is het zeker wel. Een keer iets anders dan plat op je buik liggen, dit geeft weer een hele andere dimensie aan een massage. Dit ging zo even door en vervolgens samen onder de douche gestapt en alsnog op de massagetafel belandt. Ik kon direct op mijn rug liggen en het tradiotionele gedeelte van de massage begon. Dit was niet heel bijzonder, maar het body tot body gedeelte was meer dan prima en uiteindelijk heeft ze mij handmatig tot een hoogtepunt gebracht.

Blossom is echt een hele lieve, spontane meid en vooral daardoor was het een geslaagde afspraak. Een keer in de jaccuzi was leuk, het masseren was gewoon prima maar door haar spontane uitstraling, vrolijke babbel en ondeugende lach werd deze afspraak gewoon een dikke voldoende!

Terug
Bovenaan Onderaan