Blowbang Noordwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen,
Hier de vriend van Sonja.
Altijd interessant om de wisselende reacties te lezen. Soms leuk, soms minder leuk natuurlijk.

Smaken verschillen altijd natuurlijk. Wat de een mooi vindt, vindt de ander niks.
Iedereen tevreden en voldaan weg laten gaan is onmogelijk.

Ondanks alles war we mee maken aan negatieve dingen (aanmelden en niet komen, zeer onverzorgde types, onbeschofte types, dwingende types etc etc) maken we gelukkig ook genoeg leuken dingen mee waardoor we een kleine, maar leuke vaste klantenkring hebben opgebouwd.
Van onze kant proberen we altijd ons best te doen om de klant een goed bezoek te geven. Met een fijn en voldaan gevoel naar huis is ons doel.
Het een en ander is ook gerelateerd hoe de klant zich opstelt. Zie hierboven.
We zorgen altijd voor duidelijke communicatie.
In de advertentie staat wat wel en niet mogelijk is en dat ik bij pijpbeurten wel in de kamer zit op afstand. Dit kan overigens ook in de kamer als dit gewenst is. Maar dan maken we daar over goede afspraken wat wel en wat niet en de vraag of dit gerespecteerd kan worden. Als dat gevoel goed is, kan dit best met haar 1 op 1 in de slaapkamer.

We hebben eerder nare ervaringen gehad, vandaar.

Sonja doet altijd haar best, zuigt ook prima en slikt ook met plezier. Dus dat ze vies van zaad zou zijn is echt onzin! Maar een enkele keer komt het wel voor dat iemand zulk vies zaad heeft, dat dit even minder is als je daar niet op rekent. Maar in 90% van de gevallen slikt ze met veel genot en plezier. Verder als de man er voor in is, maakt zij en ik ook nog een leuk kort praatje zodat je niet t gevoel hebt dat je weg gekeken wordt. Wij zetten in op terug kamers en niet op eendagsvliegen.
Als iemand wel dat gevoel heeft, is het ook raadzaam om eens naar jezelf te kijken hoe je je opstelt, voor, tijdens en bij het verlaten hier.
Zelf ben ik echt geen mannetje of pooier team, maar gewoon easy going en sociaal....vind ik zelf.

Verder geef ik graag duidelijkheid op enkele vragen die hier rond gaan:

Is ze echt 34 jaar: JA

Zit haar vriend er ook bij, bij intiem: NEE, dit is in de slaapkamer met de deur dicht. Ik zit er gewoon in de woonkamer.

Zijn de foto's echt op SJ: JA
(Uiteraard maken de meeste dames van plezier de foto's zo dat je er altijd voordeliger uit ziet. Dat doet Sonja ook....)

Is Sonja dik en heeft ze heftige obese: NEE.
(Slank is ze zeker niet, te zit vooral bij haar buik. Iets voller dan slank maar absoluut geen obese type. Ze is 1,72 en rond de 80 a 85 kg. Dat noem ik geen zwaar obese maar goed....)

Verder zijn wij een stel en beleven naast dit ook veel andere geile dingen zoals naar parenclubs, ook GB dagen, blowbangs en bukkakes in clubs, geile thuisfeestjes etc. Dit alles vrijwillig en omdat we het leuk en geil vinden. We worden niet ingehuurd of betaald etc.
Het vervoeren geeft ons een kick en wat we verdienen, geven we meestal uit aan clubbezoeken etc.


Verder is t ook geen lopende bankwerk en we doen t wanneer er tijd en zin voor is.
We hebben beide hiernaast nog een drukke baan en andere verplichtingen. Vandaar de vreemde werktijden soms op SJ.

Nog vragen, stel ze gerust....

Groetjes,
Johan
Bedankt voor de toelichting, Johan - ik kom binnenkort ook eens langs voor Sonja
 
Ik ben vanmiddag bij Sonja en Johan geweest. Door alle vragen, beweringen en antwoorden op dit forum, heb ik zelf maar even de proef op de som genomen. Alleen op deze manier kan je daar zelf een oordeel over geven, toch?? Gister nog WA contact met Johan. Alles vlot, duidelijk en zeer vriendelijk in de communicatie. Vanochtend de locatie en vlak bij aankomst het juiste adres. Prima en heldere uitleg. Het beloofde volgens Johan een drukke boel te worden.... nou daar was niks verkeerd mee gezegd! Ik was op tijd en we liepen nog net niet in de rij buiten naar het appartement. Ik heb zeker 8 tot 10 man gezien volgens mij. Bij binnenkomst zat Sonja al op de bank met in haar mond al 2 lekkere stijve lullen. Zelf vond ik de kamer wat aan de donkere kant.... maar ach, wie ben ik om daar verder over te klagen..?? Sonja was volgens mij al direct klokslag 12:30 met dit heerlijke sabbelfestijn begonnen. Ze is een zeer vriendelijke en bijna verlegen, volslanke dame. Mooie volle borsten en lang zwart haar. Netjes en vriendelijk in de omgang. Al direct werden de eerste ladingen zaad met precisie in haar mondje gedeponeerd, en zag je er helemaal geen druppel van terug. Na een half uurtje zuigen en sabbelen, werd er gevraagd of je ook over het gezicht van Sonja mocht spuiten en na akkoord van Johan gingen alle remmen los!! Binnen no time zat het gezicht van Sonja onder een dikke laag warm wit sperma dat door een aantal aanwezigen zorgvuldig was opgespaard, klaarblijkelijk! Wat een ontzettend geil schouwspel was dat en ook Sonja was er helemaal beduusd van.....zo veel het was!! Wow...!!! Het droop aan alle kanten van haar gezicht. Daarna herpakte Sonja zich professioneel zonder ook maar iets van haar gezicht af te halen en begon gulzig aan de nieuwe reeks harde palen te zuigen, terwijl de dikke klodders vanaf haar kin nog op de grond en haar benen belande. 1 deelnemer vroeg nog of hij de volgende keer zijn vriendin mee mocht nemen omdat zei zelf ook graag wilde zien hoe haar vriend werd afgezogen. Geen probleem, vertelde Johan.....😉😋
Heren, als je tijd hebt om een keer richting Noordwijk te gaan is Sonja een ware aanrader. Voor het geld hoef je het niet te doen. Ik heb heerlijk genoten en is mij prima bevallen!
Dank nog voor de gastvrijheid @Sonja en @Johannw Ga zo door! 👍
 
Ik leef enorm mee met de mannen dit als een geile ervaring omschreven..
Wat moeten jullie veel missen dan in jullie seksleven.

Had afgesproken om eerst nog even 1 op 1 te kijken of er een klik was. Om vervolgens morgen op de blowbang te komen.
Dame is idd wat ouder en wat voller dan op de foto's. Maar erg dik zou ik haar zeker niet noemen.

Voor 15 minuten afgesproken en 20eu extra betaald voor deepthroat. Na 5 minuten aan de dame gevraagd wanneer ze ging deepthroaten en toen kreeg ik van dr vent te horen dat ik geduld moest hebben. Daar is niks van gekomen en uiteindelijk maar zelf handmatig dr mond volgespoten en weer vetrokken.

Dus 80eu lichter en een zure nasmaak.. Dit nooit meer. Snap het alleen echt niet dat er mannen zijn die haar pijpkunsten geil of goed vinden.
 
Na lang wikken en wegen toch ook nog een recensie van mijn kant.
Ben laatst bij een blowbang geweest. Een paar punten.

- zorg voor een fris ruikend huis. Ik ging bijna over mijn nek van de geur van de kattenbak die al een tijd niet verschoond was. De penetrante geur van kattenurine maakt niet geil..

- een beetje sfeer kan geen kwaad. Nu is het pijpen, spuiten en wegwezen. Totaal geen geile sfeer. Beetje verplicht nummer leek het wel. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten.

- handboek en zeep moet men zelf meenemen. Hygiëne is zeer belangrijk, zeker zonder condoom. Een zeep pompje en een paar handdoeken kost niks. Als men dit vaker wil organiseren is dit een must vind ik...

Voor mij dus helaas de laatste keer..
 
Na lang wikken en wegen toch ook nog een recensie van mijn kant.
Ben laatst bij een blowbang geweest. Een paar punten.

- zorg voor een fris ruikend huis. Ik ging bijna over mijn nek van de geur van de kattenbak die al een tijd niet verschoond was. De penetrante geur van kattenurine maakt niet geil..

- een beetje sfeer kan geen kwaad. Nu is het pijpen, spuiten en wegwezen. Totaal geen geile sfeer. Beetje verplicht nummer leek het wel. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten.

- handboek en zeep moet men zelf meenemen. Hygiëne is zeer belangrijk, zeker zonder condoom. Een zeep pompje en een paar handdoeken kost niks. Als men dit vaker wil organiseren is dit een must vind ik...

Voor mij dus helaas de laatste keer..
Even een reactie..
Ik weet nog precies wie je bent namelijk.. je begon zelf als eerste, terwijl de andere mannen op de rest wilde wachten, wat natuurlijk het leukste is bij een blowbang.. maar jij had blijkbaar haast, spoot binnen 5 minuten en zei verder te moeten ivm werk.. Dus als je het dan hebt over sfeer... erna kwamen er nog een aantal en werd het een gezellig geil spuit festijn..

Wij verwachten dat je schoon en hygiënisch bent als je aankomt, daar dien je zelf zorg voor te dragen dat lijkt me niet meer dan logisch. Zeep staat er altijd en bij even vragen zijn er genoeg handdoeken aanwezig.

Gelukkig hebben we ondertussen een vaste leuke klantenkring die terug blijven komen, en zich niet kunnen vinden in bovenstaande. Maar goed, wens je alsnog een fijne dag hoor
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan