Blowbang Noordwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er vorige week maandag geweest. Eerst mail en app contact gehad met haar vriend. Hij gaf aan dat er niet genoeg mannen zich hadden opgegeven voor een blowbang, maar dat ik wel één op één klaar gepijpt kon worden voor het zelfde bedrag.
Zo gezegd zo gedaan, richting Noordwijk gereden, even 60 euro gepind bij de Albert Heijn die vrijwel naast de locatie is.
Toen ik aan kwam was er nog iemand voor mij die Sonja voor zich zelf wilde hebben, dus moest even voor de deur wachten tot dat hij klaar en weg was.
De vriend van Sonja appte mij dat ik kon aanbellen, aangebeld ontvangen door haar vriend en bij hem afgerekend waarna ik plaats kon nemen op de bank naast Sonja. Broek ging (half) uit en ze begon mij zeer lekker te pijpen. Ik kwam snel klaar in haar mond en ze slikte alles netjes door. Ik deed mijn broek weer aan en ging er weer vandoor.
De volgende keer zou de vriend van Sonja mij op de hoogte houden wanneer er wel voldoende mannen voor een blowbang zijn.
 
Ik ben er vorige week maandag geweest. Eerst mail en app contact gehad met haar vriend. Hij gaf aan dat er niet genoeg mannen zich hadden opgegeven voor een blowbang, maar dat ik wel één op één klaar gepijpt kon worden voor het zelfde bedrag.
Zo gezegd zo gedaan, richting Noordwijk gereden, even 60 euro gepind bij de Albert Heijn die vrijwel naast de locatie is.
Toen ik aan kwam was er nog iemand voor mij die Sonja voor zich zelf wilde hebben, dus moest even voor de deur wachten tot dat hij klaar en weg was.
De vriend van Sonja appte mij dat ik kon aanbellen, aangebeld ontvangen door haar vriend en bij hem afgerekend waarna ik plaats kon nemen op de bank naast Sonja. Broek ging (half) uit en ze begon mij zeer lekker te pijpen. Ik kwam snel klaar in haar mond en ze slikte alles netjes door. Ik deed mijn broek weer aan en ging er weer vandoor.
De volgende keer zou de vriend van Sonja mij op de hoogte houden wanneer er wel voldoende mannen voor een blowbang zijn.
TZ mogelijk? Is ze naakt?
 
Ik zie de advertentie van Sonja al wat langer voorbijkomen op SJ, en deze spreekt me wel aan. Locatie Lisse/Noordwijk.
Maar ook na zoeken nog nergens ervaringen gelezen.

Iemand al eens bij Sonja langs geweest?

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zaadgeil-sletje-voor-pijpbeurt-slikken_7783910
Ik vermoed dat dit een andere Sonja is dan de Sonja van de blowbangs (daarbij worden meerdere mannen tegelijk bediend, een soort gangbang dus maar dan met pijpen) al zou het qua leeftijd kunnen kloppen.
 
Tip van Flip; blijf weg daar. De dame is voller-dan-vol; (obese is een understatement) Pijpen is een beetje voorbij de eikel. Dat noemen we bij ons thuis geen "deepthroat"
Wegduiken voor een ladinkje daarentegen; geen probleem!
Al-met-al raad ik af om in de file naar het Noordwijkse te rijden (zeker in de zomer)
Heeft ze een leuk gezicht? Is het pijpen echt zo belabberd?
 
Ik zou de dame in bovenstaande link afgaande op de foto's niet omschrijven als "voller dan vol" laat staan "obese is een understatement" dus zeg het maar.
Hi Yuma-Ushi; Afgaande op de foto's zou ik dat ook niet doen…. Echter Ik ben er geweest "in the flesh"
Natuurlijk is "beauty in the eye of the beholder"
BMI daarentegen is zeker niét in "the eye of the beholder"
Als ik Yuma-Ushi was, zou ik de tip van flip negeren, en meteen naar Noordwijk (file) rijden, achterom de AH aansluiten, en dan kijken of er nog een andere Sonja's in Noordwijk/Lisse actief zijn, opdat we dit mysterie voor altijd op kunnen lossen. Ik zie de recensie graag hier verschijnen.
 
En haar figuur en gezicht? Wat vond je daarvan?

Beauty is in the eye of the beholder…..
Vind ik nooit zo heel belangrijk bij een blowbang. Als de dame in kwestie goed kan pijpen. En ik merk dat ze er zelf ook van geniet (wat voor mijn gevoel in beide gevallen zo was) wie ben ik dan om niet haar mondje ff te 'misbruiken' en te vullen met een lading zaad.
 
Vind ik nooit zo heel belangrijk bij een blowbang. Als de dame in kwestie goed kan pijpen. En ik merk dat ze er zelf ook van geniet (wat voor mijn gevoel in beide gevallen zo was) wie ben ik dan om niet haar mondje ff te 'misbruiken' en te vullen met een lading zaad.
Dit is synoniem voor; ziet er niet uit? Ik denk dat de meeste van ons visueel zijn ingesteld (al zien we er zelf niet uit 🙈 dat zien we zelf niet)
 
Dit is synoniem voor; ziet er niet uit? Ik denk dat de meeste van ons visueel zijn ingesteld (al zien we er zelf niet uit 🙈 dat zien we zelf niet)
Persoonlijk zie ik liever een wat mindere schone die het met pretoogjes ondergaat dan een wat knappere dame die het onverschillig laat of zelfs met zichtbare tegenzin doet. Voor dat laatste is menig ander dan weer blind.
 
Laatst bewerkt:
Ja en nee...het hoeft zeker geen supermodel te zijn, maar zeker bij een pijpbeurt vind ik het toch fijn als ze wel een beetje leuk smoeltje heeft.
Precies dat. Er zijn betaalbare alternatieven. Nogmaals, voor deze Sonja geldt; deepthroat is het niet, zaadgeil is het zeker ook niet, en in het echt is ze vele malen "voller" dan de foto's doen vermoeden. Maar (ook nogmaals) dont take my word for it. Een wijs man zij hier ooit "beauty is in the eye of the beholder"
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan