Blowbang Noordwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies dat. Er zijn betaalbare alternatieven. Nogmaals, voor deze Sonja geldt; deepthroat is het niet, zaadgeil is het zeker ook niet, en in het echt is ze vele malen "voller" dan de foto's doen vermoeden. Maar (ook nogmaals) dont take my word for it. Een wijs man zij hier ooit "beauty is in the eye of the beholder"
dat was deze wijze Aziaat 😎
 
Bij Sonja ben ik ook eens geweest voor een pijpdate in Noordwijk.
Zoals in de advertentie op Sexjobs staat kom voor het pijpen, je komt klaar in haar mond, zij slikt, en je gaat weer weg.
Ook staat erbij dat haar vriend op gepaste afstand in de kamer is vanwege negatieve ervaringen.
Ik vond het een duidelijke advertentie zodat ik wist waar ik aan toe was.

Het contact ging via haar vriend.
Toen ik binnen kwam zag ik Sonja al op de bank zitten. Eerst gaf ik het bedrag aan haar vriend, en kon ik naar Sonja naast op de bank zitten.
Het was weinig kletsen voor het pijpen. Toen ik naast haar zat begon zij gelijk over mijn broek te wrijven om in de piemel al leven in te krijgen, dat werkte.
Dus ik deed mij broek naar benden tot mijn enkels en ik voelde haar warme mond rondom mij piemel zonder condoom.
Het pijpen voelde goed.
Zo gezegd klaarkomen, ik deed mijn broek omhoog en ik ging weg.
 
Jazeker, ik dus. Op een GB feestje in Noordwijk (April jl) Met 2 andere wandelaars. Voorzover dat "intiem" is. We hebben geneukt.
Normaal zou ik dit niet aanbevelen, de sfeer was relaxed, en de Dom van Sonja ook. Dus dat is allemaal dikke prima.
Voor het geld daarentegen, zijn er echt wel betere alternatieven te vinden in Zuid-Holland…
 
Al vaker bij Sonja geweest, en onlangs ook voor intiem (vluggertje) haar vriend is daar niet bij, vind gewoon plaats in de slaapkamer.

Vind sommige opmerkingen hier boven echt misplaatst.. 'obese'.. is een wat vollere vrouw odd,maar daarentegen heerlijke volle borsten en billen.. en prachtige geile blauwe kijkers!

ik houd ervan! Bijsomihge is het respect ver te zoeken lees ik.. is gwnkwestie van smaak en voorkeur.
Mijn zaad slikte ze heerlijk weg ☺ dus weg duiken voor zaad??? Voor t mijne ckr niet!
Flexibel qua tijden ook.. eens zeer laat op de avond geweest en ook dat was geen probleem..
Ik vind het een aanrader
 
Goedemorgen,
Hier de vriend van Sonja.
Altijd interessant om de wisselende reacties te lezen. Soms leuk, soms minder leuk natuurlijk.

Smaken verschillen altijd natuurlijk. Wat de een mooi vindt, vindt de ander niks.
Iedereen tevreden en voldaan weg laten gaan is onmogelijk.

Ondanks alles war we mee maken aan negatieve dingen (aanmelden en niet komen, zeer onverzorgde types, onbeschofte types, dwingende types etc etc) maken we gelukkig ook genoeg leuken dingen mee waardoor we een kleine, maar leuke vaste klantenkring hebben opgebouwd.
Van onze kant proberen we altijd ons best te doen om de klant een goed bezoek te geven. Met een fijn en voldaan gevoel naar huis is ons doel.
Het een en ander is ook gerelateerd hoe de klant zich opstelt. Zie hierboven.
We zorgen altijd voor duidelijke communicatie.
In de advertentie staat wat wel en niet mogelijk is en dat ik bij pijpbeurten wel in de kamer zit op afstand. Dit kan overigens ook in de kamer als dit gewenst is. Maar dan maken we daar over goede afspraken wat wel en wat niet en de vraag of dit gerespecteerd kan worden. Als dat gevoel goed is, kan dit best met haar 1 op 1 in de slaapkamer.

We hebben eerder nare ervaringen gehad, vandaar.

Sonja doet altijd haar best, zuigt ook prima en slikt ook met plezier. Dus dat ze vies van zaad zou zijn is echt onzin! Maar een enkele keer komt het wel voor dat iemand zulk vies zaad heeft, dat dit even minder is als je daar niet op rekent. Maar in 90% van de gevallen slikt ze met veel genot en plezier. Verder als de man er voor in is, maakt zij en ik ook nog een leuk kort praatje zodat je niet t gevoel hebt dat je weg gekeken wordt. Wij zetten in op terug kamers en niet op eendagsvliegen.
Als iemand wel dat gevoel heeft, is het ook raadzaam om eens naar jezelf te kijken hoe je je opstelt, voor, tijdens en bij het verlaten hier.
Zelf ben ik echt geen mannetje of pooier team, maar gewoon easy going en sociaal....vind ik zelf.

Verder geef ik graag duidelijkheid op enkele vragen die hier rond gaan:

Is ze echt 34 jaar: JA

Zit haar vriend er ook bij, bij intiem: NEE, dit is in de slaapkamer met de deur dicht. Ik zit er gewoon in de woonkamer.

Zijn de foto's echt op SJ: JA
(Uiteraard maken de meeste dames van plezier de foto's zo dat je er altijd voordeliger uit ziet. Dat doet Sonja ook....)

Is Sonja dik en heeft ze heftige obese: NEE.
(Slank is ze zeker niet, te zit vooral bij haar buik. Iets voller dan slank maar absoluut geen obese type. Ze is 1,72 en rond de 80 a 85 kg. Dat noem ik geen zwaar obese maar goed....)

Verder zijn wij een stel en beleven naast dit ook veel andere geile dingen zoals naar parenclubs, ook GB dagen, blowbangs en bukkakes in clubs, geile thuisfeestjes etc. Dit alles vrijwillig en omdat we het leuk en geil vinden. We worden niet ingehuurd of betaald etc.
Het vervoeren geeft ons een kick en wat we verdienen, geven we meestal uit aan clubbezoeken etc.


Verder is t ook geen lopende bankwerk en we doen t wanneer er tijd en zin voor is.
We hebben beide hiernaast nog een drukke baan en andere verplichtingen. Vandaar de vreemde werktijden soms op SJ.

Nog vragen, stel ze gerust....

Groetjes,
Johan
 
Goed geschreven Johan, ik ben een keer geweest en ik vond het prima geregeld en Sonja gaf mij een heerlijke pijpbeurt. En ze genoot er ook nog eens van.. Dat ze voor sommige mensen niet haar type is, so what,.. Die zoeken maar iemand anders. Hopelijk komt ze weer een keer online want om ff stoom af te blazen is het perfect...
 
Goed geschreven Johan, ik ben een keer geweest en ik vond het prima geregeld en Sonja gaf mij een heerlijke pijpbeurt. En ze genoot er ook nog eens van.. Dat ze voor sommige mensen niet haar type is, so what,.. Die zoeken maar iemand anders. Hopelijk komt ze weer een keer online want om ff stoom af te blazen is het perfect...
Dank je!
Verder hoef ik niet naar complimentjes te vissen hoor. Alleen ik vind een aantal dingen misplaatst en niet kloppen met hoe wij het zelf ervaren en zien.

Natuurlijk zijn er ook ontevreden klanten vinden wij ook vervelend. Maar komt vaak door henzelf.
De advertentie niet goed lezen bijvoorbeeld?
"Oh zit je vriend er ook bij???" Dit staat duidelijk vermeldt. Vaak proberen we het dan nog op te lossen door het alsnog 1 op 1 met haar op de slaapkamer te doen. (Vluggertje is sowieso altijd 1 op 1 in de slaaplamer). Maar bij pijpen al vaker gehad dat mannen haar hard bij d'r haar en hoofd pakken en ongevraagd hun pik naar binnen duwen en ze weerloos is. En dat is jammer.
Dus met afspraken maken, maken we uitzonderingen als iemand liever 1 op 1 is.

En trouwens, sonja is weer online en ontvangt nog steeds.
 
Ongelooflijk, wat een vervelende figuren zijn er ook. Bah...
Ik denk dat dit wel eens onderschat wordt op forums als dit. En ik vermoed dat t precies die figuren zijn die dan hun gal spuwen dat een dame geen zij heeft, niet geil is etc. Maar vergeten te zeggen hoe dit komt....ook als ze net bezig is en dan tijdens t pijpen maar vragen blijven stellen. Mag ik tongzoenen, mag ik misschien toch aan je kutje zitten. Of t niet eens vragen Maar gewoon doen en dan....oh ik wist niet dat dat niet mocht.
En t dan raar vinden als het enthousiasme er een beetje af is tijdens de date. En dan na de date op t forum hun gal spuwen. Het begint vaal bij jezelf hoe een date verloopt. Zo zien wij het ook dus we proberen altijd goed duidelijk te zijn vooraf en een positief ontvangst bij binnenkomst zodat we er alles aan proberen te doen om t een leuke date te laten zijn.
 
Ik ben ook een keer geweest en vond de pijpbeurt goed. Meen dat ze best diep kon pijpen ook.

Snap niet dat mensen op der hoofd duwen ofzo zoek dan een deepthroat advertentie
Dank je!
Ze kan 'm er helemaal in krijgen Ja. Maar als je dat niet vraagt, doet ze het niet uit zichzelf.
Niet iedereen wil dat. En als iemand niet echt fris is, weerhoudt dit ook uiteraard.
 
Goedemorgen,
Hier de vriend van Sonja.
Altijd interessant om de wisselende reacties te lezen. Soms leuk, soms minder leuk natuurlijk.

Smaken verschillen altijd natuurlijk. Wat de een mooi vindt, vindt de ander niks.
Iedereen tevreden en voldaan weg laten gaan is onmogelijk.

Ondanks alles war we mee maken aan negatieve dingen (aanmelden en niet komen, zeer onverzorgde types, onbeschofte types, dwingende types etc etc) maken we gelukkig ook genoeg leuken dingen mee waardoor we een kleine, maar leuke vaste klantenkring hebben opgebouwd.
Van onze kant proberen we altijd ons best te doen om de klant een goed bezoek te geven. Met een fijn en voldaan gevoel naar huis is ons doel.
Het een en ander is ook gerelateerd hoe de klant zich opstelt. Zie hierboven.
We zorgen altijd voor duidelijke communicatie.
In de advertentie staat wat wel en niet mogelijk is en dat ik bij pijpbeurten wel in de kamer zit op afstand. Dit kan overigens ook in de kamer als dit gewenst is. Maar dan maken we daar over goede afspraken wat wel en wat niet en de vraag of dit gerespecteerd kan worden. Als dat gevoel goed is, kan dit best met haar 1 op 1 in de slaapkamer.

We hebben eerder nare ervaringen gehad, vandaar.

Sonja doet altijd haar best, zuigt ook prima en slikt ook met plezier. Dus dat ze vies van zaad zou zijn is echt onzin! Maar een enkele keer komt het wel voor dat iemand zulk vies zaad heeft, dat dit even minder is als je daar niet op rekent. Maar in 90% van de gevallen slikt ze met veel genot en plezier. Verder als de man er voor in is, maakt zij en ik ook nog een leuk kort praatje zodat je niet t gevoel hebt dat je weg gekeken wordt. Wij zetten in op terug kamers en niet op eendagsvliegen.
Als iemand wel dat gevoel heeft, is het ook raadzaam om eens naar jezelf te kijken hoe je je opstelt, voor, tijdens en bij het verlaten hier.
Zelf ben ik echt geen mannetje of pooier team, maar gewoon easy going en sociaal....vind ik zelf.

Verder geef ik graag duidelijkheid op enkele vragen die hier rond gaan:

Is ze echt 34 jaar: JA

Zit haar vriend er ook bij, bij intiem: NEE, dit is in de slaapkamer met de deur dicht. Ik zit er gewoon in de woonkamer.

Zijn de foto's echt op SJ: JA
(Uiteraard maken de meeste dames van plezier de foto's zo dat je er altijd voordeliger uit ziet. Dat doet Sonja ook....)

Is Sonja dik en heeft ze heftige obese: NEE.
(Slank is ze zeker niet, te zit vooral bij haar buik. Iets voller dan slank maar absoluut geen obese type. Ze is 1,72 en rond de 80 a 85 kg. Dat noem ik geen zwaar obese maar goed....)

Verder zijn wij een stel en beleven naast dit ook veel andere geile dingen zoals naar parenclubs, ook GB dagen, blowbangs en bukkakes in clubs, geile thuisfeestjes etc. Dit alles vrijwillig en omdat we het leuk en geil vinden. We worden niet ingehuurd of betaald etc.
Het vervoeren geeft ons een kick en wat we verdienen, geven we meestal uit aan clubbezoeken etc.


Verder is t ook geen lopende bankwerk en we doen t wanneer er tijd en zin voor is.
We hebben beide hiernaast nog een drukke baan en andere verplichtingen. Vandaar de vreemde werktijden soms op SJ.

Nog vragen, stel ze gerust....

Groetjes,
Johan
Duidelijk, Johan - bedankt! Ben benieuwd naar Sonja!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan