Recensie Bolleken, Lokeren/Aalst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

slaapmuts

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
1.367
01/07/21
641
44
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-ontvangst-483520215.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik was in de buurt van Aalst
ik had een dubbel middagpauze
dus ideaal om wat stoom af te laten
mijn oog viel op deze dame
berichtje gestuurd ik kon direct komen
aangebeld voor haar leeftijd ziet ze er nog vrij goed uit
beetje curvy maar dat heb graag
haar poes is ongeschoren maar wel, lekker fris en bijgewerkt
pijpen doet ze goed zacht en diep
het neuken was lekker het doggy gedeeltje geniet ze van

ja mss ooit nog eens
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze ontvangt nu in Lokeren, op een zeer discrete plaats en gemakkelijk bereikbaar. Ze kwam op mijn radar omdat ik een groot liefhebber van ongeschoren kutjes ben. Ze heeft een zeer mooi exemplaar en ook nog zalige tieten. Ze pijpt lekker en lang, maar voor mij mocht het wel wat passioneler. Misschien ga ik nog wel eens langs.
 
Goh, pijpen was goed. Echter bij spuiten, liet ze me niet echt / 2 druppels in haar mond klaarkomen, ook al had ze gezegd van wel... Dus, pijpen was ok, echter spuit in graag in mondje en dat viel wat tegen.
 
Ga er binnenkort nog eens bij . Heeft me al een paar keer lekker gepijpt . Doet dat echt zeer goed . Heeft ook mooie tieten met super tepels waar je heerlijk mag aan zuigen . Een aanrader !
 
Inderdaad . Ik hou het graag bij een 69 . Ik lig dan op de rug en zij komt dan op mijn gezicht zitten , lekker likken tot ik alles in haar mondje spuit .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-ontvangst-483520215.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net langs geweest bij bolleke nu in Lokeren en ik moet zeggen een heel fijne date gehad! Ze was makkelijk te bereiken en was correct in de afspraak. We zijn begonnen met heerlijk te tongzoenen waarna we op bed zijn belandt. Daar begon ze me lekker te pijpen en na een tijdje begon ik haar lekker behaarde kutje te likken. Dan over gegaan naar 69, het was zalig! Ik heb zeker een half uur liggen likken en ze genoot samen met mij. Daarna heb ik haar stevig geneukt in missionaris houding met haar benen over mijn schouder. Ik moet zeggen ik hield het niet lang😅 alles lekker in het condoom gespoten en nog wat na genieten. Ze is niet echt spraakzaam maar dit was het enige wat ik negatief kan zeggen. Ik ga zeker nog eens bij haar terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/100-vlaamse.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar enkele weken geleden bezocht. Ze ontvangt in een villa gelegen aan een invalsweg naar Lokeren. Ze deed de deur open gekleed in een niemendalletje en nam me gelijk mee naar boven.
Ze leek me wat verlegen, maar dat is waarschijnlijk omdat ze niet zo een prater is, zoals iemand al opmerkte. Ik nam na een paar minuutjes van onwennig babbelen dan maar het initiatief. De kleren gingen al gauw volledig uit en ze bleek best wel een goed gevormde vrouw te zijn.
Ze begon me wat te pijpen terwijl ik haar borsten en de rest van haar lichaam streelde. Van daaruit ging de vrijpartij vanzelf over in een standje 69. Vervolgens vroeg ik haar om boven op mij te komen zitten, zodat ik haar eens goed kon beffen en tegelijk een mooi uitzicht had op haar hangende borsten. Eén van mijn favoriete standjes daarom.
Zo heb ik haar wel een poosje gelikt en ik denk ze het ook wel fijn vond. Ze kreeg althans een heel nat kutje en dat was het teken dat het tijd was om een condoompje te gebruiken. Eerst in missio en dan op zijn hondjes. In de spiegel kon ik ons bezig zien; ik met mijn kont stotend tegen haar billen en zij met haar borsten wiebelend op het ritme. Zo begon ik haar dieper en sneller te neuken. Toen ik voelde dat ik ging klaarkomen, greep ik haar bij haar enkels en grommend van genot spoot ik mijn zaad in het condoom.
Even later lagen we naast elkaar wat bij te komen. Ik zag de blos op haar wangen en haar huid voelde warm aan. Het was ook voor haar intens geweest.
Evenwel kwam ons gesprek niet echt op gang. Ze is inderdaad geen grote prater. Ik mocht mij wat gaan opfrissen in de badkamer. Na nog even discreet het financiële aspect van ons afspraakje in orde gebracht te hebben, gingen we weer de trap af en ik vervolgens de straat op.
Is er kans op nog een keer ? Ik weet het niet. GFE was het niet echt en dat moet je ook niet verwachten. Pas op, ik begrijp dat wel; iedereen heeft zijn eigen karakter en daar kunnen we niet aan doen. Toch een tikkeltje jammer, want fysiek mag ze er best wel wezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan