Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, zouden ze het ook over mij hebben? Ik kom eigenlijk maar bij één Oost-Europese regelmatig. Vorige week toevallig een nieuwe leren kennen, bespreking volgt later. Maar ik denk eigenlijk dat ik bij te weinig dames bekend ben om roddelobject te zijn.Zou ook zomaar kunnen zijn dat ze lekker op de chat zit om met collega's te praten. Zit ze meteen weer een beetje in de scene. Het beroddelen van klanten is bij sommige dames een ook fijn tijdsverdrijf voor in de slappe uurtjes...
Al met al is de activiteit een teken van hoop voor diegenen die naar Bonnie uitkijken. Ik denk dat er binnenkort ook een wisseling van dames in Amersfoort aanstaande is.
Ik mag nog bij ze komen, dus al roddelen ze: het schaadt me niet.Als regel wordt alles bijgehouden. En eventueel ook opgeslagen in de beroemde lijst....
Ik weet niet of het zo werkt, heb zo m'n twijfels en zal je uitleggen waarom.Precies dat.. zolang je mag komen, mag je waarschijnlijk ook elders komen. Mocht het ergens tegenzitten... kans op big trouble![]()