WHEM Bonny, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb in t verleden weleens mailcontact met haar gehad. Zat toen blijkbaar gekoppeld aan haar Facebook. Heb toen wel wat foto's van haar gezien. Ik vond haar toen wel wat hebben, zeker niet onaantrekkelijk.
Afspraak is er uiteindelijk nooit van gekomen… maar ik ben toch ook wel benieuwd naar ervaringen met haar.
Ben wel fan van een paar enorme borsten.
 
BEn er aardig wat keren langsgeweest .. aardige dame .. super grote hangtieten dikke buik en dunne benen klein kontje .. voor de rest is de massage prima .. hangt van de dag af of er meer mogenlijk is bij haar
 
Kan iemand mij vertellen wat de (extra) mogelijkheden zijn bij Bonny en is dit standaard in haar tarief of moet je extra betalen?
Normaal is er niks extras mogenlijk .. met een goeie click misschien wel .. ik weet dat ze graag gebeft word en ook tegen bijbetaling is sex mogenlijk maar ze is heel erg strikt .. en ik heb het idee dat je haar moet kennen voor er een verdere stap genomen kan worden ..ze is erg kortaf zeker via telefoon
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan