Bornedries, Sint-Truiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben donderdag avond in bornedries geweest en het is mij goed bevallen. Gezellige club en zeker ook gezellige mensen. Leuke gesprekken gehad met meerdere koppels en daarna ook nog heerlijk met koppels mee mogen doen het ging er soms heftig aan toe šŸ¤£šŸ¤£. Ook het fenomeen huisdames vind ik prima zeker voor de redelijk opdringerige mannen die waren al snel de druk kwijt . Ik moet zeggen een geslaagde avond met alles er op en er aan en zeker voor herhaling vatbaar
 
Hallo . zoals sommige mensen toeristische attracties bezoeken (kathedralen, musea, kerken, kastelen, enz.), dus ik hou ervan om plaatsen te bezoeken waar mensen seks hebben... swingerclubs, bordelen, theaters, bioscopen voor volwassenen, nudistenstranden, enz. Ik vrijdag naar Bronedries geweest, ik kwam om 22.00 uur aan, de parkeerplaats was al vol, ik vond een plekje op straat en ging naar de receptie. Ik ontmoette een heel mooie dame die me een rondleiding wilde aanbieden, maar ik wil elke plek die ik bezoek zelf ontdekken. Ik vroeg alleen wat informatie om de kleedkamer te vinden. Ik vond de bar en vroeg om wat te drinken, ik drink meestal rum en daar. En na een tijdje. alleen water. de club is erg groot verdeeld over 3 niveaus. Beneden is de disco/bar, het restaurant, de kleedkamer, de receptie, een paar speelkamers, de sauna plus het terras met het strand en het zwembad, ze hebben ook een jacuzzi, sommige dappere mensen hebben er gebruik van gemaakt, het was behoorlijk koud . Het bovenste gedeelte en de zolder. Hier vind je bijna alle onderwerpen voor een club van dit profiel. Ik was aangenaam onder de indruk van twee plaatsen, het strand hoewel het niet werd gebruikt en de bioscoop. Er was actie, maar ik had er meer van verwacht. Ik had het geluk om met een stel te spelen in de hamamkamer en met een ander in de bioscoop. Ik heb ook seks gehad met twee huisvrouwen. Ik ging speciaal voor de orgie vanaf 23.30 uur, ik was benieuwd om getuige te zijn van zo'n evenement. De orgie was eigenlijk een gangbang met twee dames, ik denk van thuis, en meer dan 10 dames, van wie ik er Ć©Ć©n was. Ik bleef maar 10 minuten en ging weg. Het was niet zoals ik me had voorgesteld. Er waren veel paren van alle leeftijden en maten aanwezig, de paradox is dat de jonge en magere niet aan de actie deelnamen. Er waren ook veel alleenstaande heren die geen problemen veroorzaakten. Ik herinner me een fase die plaatsvond in de glory hole, een dame gaf haar vriendin een pijpbeurt en ze werd omringd door 8 alleenstaande mannen plus de twee volledige holes. Niemand nam de moeite om haar aan te raken, iedereen keek naar de show en wachtte op haar beurt. Niemand had geluk, de dame wilde even pauzeren om iets te drinken, toen ze terugkwam stond ze echt versteld van zoveel toeschouwers. Ik kom terug en ik hoop dat het overdag open is, zodat ik kan genieten van het strand en het zwembad. Mijn excuses voor de grammaticale fouten.
 
Gisteren had ik zin in een FKK-avond en ben naar Bornedries gereden. Ter plekke nog even de prijzen gecontroleerd, 120 euro voor een alleengaande man, en dat, tezamen met het feit dat er om 20.45 nog geen 30 bezoekers waren, hebben mij doen besluiten niet naar binnen te gaan.
 
Ja het is en blijft een afweging.
Uit nieuwsgierigheid:
Jij bent niet n binnen geweest, hoe heb je kunnen vaststellen dat er nog geen 30 bezoekers aanwezig warenā€¦gewoon nieuwsgierig, misschien heb je een methode die wij ook kunnen gebruiken. Want bij Divine overkomt ons dat altijdā€¦ welgeteld 18 mensen en dat weten we omdat wij binnen zijn en rond 18:00 vetrekken de meeste gasten zodat je dan met je vrouw in een club met 2 anderen en daarom blijven we nooit tot sluiting.. om half 8 vertrekken wij dan ookā€¦
Dus ja deel je methode zou ik zeggen
En wat B betreft:
We kunnen wel afspreken.
 
Ja het is en blijft een afweging.
Uit nieuwsgierigheid:
Jij bent niet n binnen geweest, hoe heb je kunnen vaststellen dat er nog geen 30 bezoekers aanwezig warenā€¦gewoon nieuwsgierig, misschien heb je een methode die wij ook kunnen gebruiken. Want bij Divine overkomt ons dat altijdā€¦ welgeteld 18 mensen en dat weten we omdat wij binnen zijn en rond 18:00 vetrekken de meeste gasten zodat je dan met je vrouw in een club met 2 anderen en daarom blijven we nooit tot sluiting.. om half 8 vertrekken wij dan ookā€¦
Dus ja deel je methode zou ik zeggen
En wat B betreft:
We kunnen wel afspreken.
Het opent om 19.00 en ik was er om 18.55, reed de parking op en zag al 2 auto's met daarin elk een alleenstaande man. Heb mijn auto zo geparkeerd dat ik de ingang goed in zicht had. En dan maar wachten en tellenā€¦ā€¦het vergt geduld maar ik had mijn mobiele telefoon als afleidingā€¦ā€¦..
 
Tsja, wij hebben de club al een paar keer op de donderdag bezocht.
Netjes behandeld bij binnenkomst en ook bij de bar.
Eerst afvinkjes en sinds kort niet meer.
Het bar personeel is correct en beleefd.
Jammer is, dat alleen singlemannen een massage krijgen. En ja die krijgen ook wrl een h- ending.
Jammer is dat mijn vrouw niet echt actief wordt benaderd. Dat vindt zij ook jammer.
Dus als er single heren zijn die op donderdag avond er naar toe gaan , mijn vrouw wil verwend wordenā€¦.šŸ˜›
Ik kom donderdag voor de eerste keer naar Bornedries. Ga ook wel regelmatig naar andere clubs... maar er gaat niets boven een naturistenavond. Ik wil met heel veel plezier jouw vrouw helemaal verwennen hoor. Hoe kan ik jullie herkennen... in jullie blootje
 
Afgelopen donderdag nog eens naar de Bornedries naturisten-avond geweest.

Aangekomen iets na achten,was er nog veel plaats op de parking. Binnen waren een tiental mannen en en vijftal dames, inbegrepen de twee huisdames (Afrikaanse Tatjana en een blonde wat oudere dame).

In de loop van de avond zijn er nog wat koppels en single mannen bijgekomen.

Helemaal niet druk dus. Waarschijnlijk zit de vakantie daar voor iets tussen. Er was de hele tijd wel aktie en vooral de huisdames deden goed hun best.

Wat me wel opviel was dat het merendeel van de aanwezigen een handdoek rond de heupen knoopte, mannen zowel als vrouwen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling op een naturisten-avond en droeg niet bij aan de sfeer.
 
We plannen zondag voor de eerste keer een bezoekje aan Bornedries. Maar de berichten hier stemmen ons niet echt hoopvol. Zijn regelmatige bezoekers van Eroxx (weekend en weekdagen). Gaan we van een ontgoochelende zondagnamiddag thuiskomen of is het de moeite waard?
 
Het hangt er helemaal van af wat je verwachtingen zijn. Op zondag bij goed weer is het daar buiten wel leuk vertoeven.

Single mannen zijn toegelaten op zondag, dus als het je bedoeling is om een extra mannetje mee in jullie spel te betrekken is dat zeker mogelijk. Wil je met andere koppels spelen, dan hangt veel (alles?) af van jullie sociale vaardigheden. En je kan natuurlijk ook gewoon met elkaar bezig zijn, als dat meer jullie ding is.

Het is de zondag van een lang weekend, dus de kans dat het heel druk zal zijn is eerder gering. Vakantieperiodes zijn meestal wat rustigere periodes in parenclubs.
 
Gaan we van een ontgoochelende zondagnamiddag thuiskomen of is het de moeite waard?
Hi, ik vind het buiten gebeuren toch wel heel leuk als je zo ziet stoeien, het verwachtte weer voor zondag zit jullie niet mee weliswaar.
Ik heb mij altijd goed vermaakt, zowel bij Eroxx als in Bornedries, maar daar moet je steeds wel zelf goed in je vel voor zitten en goed je eigen stinkende best voor doen, niets gaat vanzelf hĆØ! Zowel alleen als met gelegenheidsvriedin, ik heb zelden slechte ervaringen. Persoonlijk vind ik de zaterdagavond met enkel koppels wel aangenamer. Was er op vrijdagavond eens met een knap vriendinnetje en de opdringerigheid van de single mannen (niet van eigen bodem) was toen te extreem voor haar. Als je vrouwtje dat graag heeft valt dat mee, maar mijn dametje was er toen niet mee gediend en het was haar eerste keer bij BD. Dan was het jammer dat we niet even op ons eigen konden zijn en een ruimte afsluiten zoals bij Eroxx. Wel hebben we ons toen boven in de cinemazaal met een zevental in het zweet laten gaan (was er ook bloedheet). Daarna nog rond de dansvloer, er was veel ambiance en geflirt (wat franstalige ook), we hadden een klik met een wat jonger koppel. Met hun in een donker hok beland en gewisseld, waren ook toppertjes, jammer dat ik ze niet meer ben tegengekomen.
De sfeer maak je wat mij betreft voor een groot deel zelf, het resultaat kan erg verschillen met wie je kiest samen te gaan, ik heb het mij zelden beklaagd als ik er de tijd voor heb genomen. Geniet ervan, ben momenteel alleen anders zou ik jullie graag vergezellen šŸ˜‰
 
Donderdag avond, nudisten avond. Gelukkig stond mijn gelegenheidsvriendin ervoor open en dus ging ik haar om 21u uithalen om naar BD te gaan voor een avondje elkaar te verwennen.
Het weer was goed, we hadden eerst vroeger willen gaan om buiten te kunnen genieten van het zonnetje, maar helaas was er een wolkendek en dus besloten we toch maar later te gaan en de ambiance daar mee te maken in de disco. Disco toe, kleinere bar altijd open. Top dj met dikke schijven, lekker buffet, wat teveel venten dixit mijn vriendin. Ik zag anders wel wat leuke dames, maar omdat het vrouwtje nogal snel zweet zijn we als enig koppel buiten gaan spelen op de bedjes. Het was niet koud, windstil en er was een jonge dame de hele tijd aan het proberen op de rose badeend te geraken, hilarisch, wat een leuke en grappige meid was datā€¦ maar ze had niet direct interesse in mij als grijsaard en er hingen heel wat jonge gasten rond haar. Al snel begonnen met lange sessies tongzoenen en cava momentjes af te wisselen. Het was de eerste keer dat ik met haar naar een parenclub ging. Ze was in form, maar wou nog niet een tweede man toelaten. Wel wou ze graag een vriendinnetje erbij, maar het is er niet van gekomen. Ze vertelde voluit over haar laatste bi-ervaring en hoe leuk ze die had gevonden. Dedju, gemiste kans. Op een gegeven moment misten we beide wat geroezemoes, we beseften het niet maar het was al 01u30. We hadden drie uur lang non-stop zitten spelen met elkaar, de drie mannen die gaandeweg aan ons bedje kwamen staan hadden met een eenvoudig handgebaartje voldoende dat ze er geen vent bij wou deze keer, zeer voorbeeldig gedrag, fijn zo.
Een heel lange bef en vingersessie deed haar een handdoek kletsnat squirten, maar ik kon haar naar niet echt laten klaarkomen, al zei ze er enorm kortbij te zijn geweest telkens. Waar ligt dat dan aan šŸ¤·šŸ¼ā€ā™‚ļø nochtans was het allemaal top. Zo kwam mijn beurt en haar pijpkunsten waren weer voortreffelijk, maar deze keer gunde ze mij de achterkant van haar keeltje, dat laatste stukje diep is toch iets speciaal.
We waren enkele uren helemaal van de wereld en ontspannen aan het genieten. Toen we uiteindelijk terug naar binnen gingen was er nog wat luide actie in enkele kamertjes. Nog wat blijven kijken terwijl ze haar even bukte om mij opnieuw wat op gang te krijgen, ze stond nog heel geil, dus besloten we toch maar naar de bar te gaan op zoek naar een dame voor haar en mij erbij, maar daar was niemand meer.
Top avondje genieten, nu al weer zin om opnieuw te gaan, dus weer op zoek naar partners in crime šŸ˜‰
 
Ja die kennen wij ook en ook een paar voor corona geweest. Zij is steeds goed verwend.
Divine heeft ook op de 2 en 4 donderdag.
Wat opmerkelijk is dat je dus dan wel betaalt , maar op de 1 ste , 3 de en 5de donderdag betaal je geen entree als actief koppel..šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚
Maar op de 2 de en 4 de donderdag betaal je dus wel en ook als je een actief koppel bent? Krommer dan krom?
 
Gisteren vanwege de hoerenavond mij nog eens laten ompraten door mijn FWB om naar Bornedries te gaan. Helaas, een tegenvaller van formaat. De gloriedagen van deze club behoren nog steeds tot het verleden. De actieve dames waren op 1 hand te tellen. Het concept "hoerenavond" heeft ook elke geloofwaardigheid verloren. Luc bevoordeelt bij het hoerenspelletje al tijden zijn favoriete koppel(s) volgens een personeelslid. Mijn FWB vond het dan ook niet meer de moeite om deel te nemen toen ze dit hoorde. Ook van degelijk warm eten was geen sprake meer. Lauwe worsten, kabeljauw en kaaskroketten. De sauna en stoombad waren wel lekker, de muziek in de disco was opzwepend. Maar om daar nou voor naar een parenclub te gaan. Nee, dit is de laatste keer dat deze club mij ooit nog zag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe krijgen we die gloriedagen weer terug bij Bornedries? Ik heb er fantastische avonden beleefd en de zaak op zich heeft alle ingrediƫnten om er een fenomenale erotische avond van te maken.
William terug in huis halen en hem samen met Fabiola als gastheer en -vrouw alle beleid in handen geven. William deed dat fantastisch, al bij binnenkomst en hij vroeg altijd hoe het was geweest enz. Zeer begaan met de gasten, net als Fabiola als je eens de kans hebt haar te spreken. Zij lacht ook altijd stralend lief en laat je welkom voelen! šŸ‘ŒLuc kan er wat van leren en wat mij betreft kan hij met de bejaarde eigenaars aan die tafel in het restaurant gaan zitten, maar dan voor de rest šŸ¤.
 
Terug
Bovenaan Onderaan