Bornedries, Sint-Truiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is nu zijn vrouw die bij de ingang staat, hij zit er zelf niet meer. Ze doet dat wel goed. Wij gaan er binnenkort weer eens kijken. Het is een geil gebeuren. Jammer dat hij geen strengere deurpoliitiiek heeft. Ian is de enige die dat goed doet. Acanthus is wellicht nog erger dan de Bornedries.
 
Ik ga donderdag als alleenstaande Nederlandse man . Ik ben nog nooit bij bornedries geweest dus ben benieuwd. Ik kom graag met stellen in contact . Ik kom wel vaak in de bekende Duitse clubs en heb het daar altijd super naar mijn zin .
 
Ik ga donderdag als alleenstaande Nederlandse man . Ik ben nog nooit bij bornedries geweest dus ben benieuwd. Ik kom graag met stellen in contact . Ik kom wel vaak in de bekende Duitse clubs en heb het daar altijd super naar mijn zin .
Dat kan ik je afraden want de discotheek is dicht. Dat gaat ten koste van de sfeer. Beter op vrijdag komen, veel gezelliger.
 
Dat kan ik je afraden want de discotheek is dicht. Dat gaat ten koste van de sfeer. Beter op vrijdag komen, veel gezelliger.
Ow dat is minder dan. Ik ben veel weg voor werk en zo dus heb donderdag een avondje vrij . In Duitsland is er niet veel op donderdag avond . Ik denk dat ik toch ga. Of is er dan weinig actie ?
 
Ben er ooit eens op een donderdagavond geweest als single man en er was maar heel weinig volk, niets in vergelijking met vrijdag. Het leuke van Bornedries is de mix tussen dansvloer en sex. Vrouwen kunnen eerst even dansen en opgeilen in de discotheek en dan later naar achter of naar boven gaan.
 
Het is nu zijn vrouw die bij de ingang staat, hij zit er zelf niet meer. Ze doet dat wel goed. Wij gaan er binnenkort weer eens kijken. Het is een geil gebeuren. Jammer dat hij geen strengere deurpoliitiiek heeft. Ian is de enige die dat goed doet. Acanthus is wellicht nog erger dan de Bornedries.
Ian doet dat inderdaad fantastisch goed. Ook fijn dat er daar met leden wordt gewerkt. Scheelt in wachttijd heb ik al gemerkt.

Maar Bornedries laat teveel allochtonen toe, enorm veel in verhouding tot autochtonen volgens 2 single heren die ik in een andere club vorige maand sprak. Slechte deurpolitiek dus. William is een gemiste gastheer bij Bornedries. Die kerel maakte een leuke babbel, was doodeerlijk en altijd daar om te helpen bij problemen. Fabioloa is ook uit dat hout gesneden. Goed dat zij daarboven nu staat en jammer dat ze niet meedoet! :devilish: Maar Luc blijft Luc... een zelfverheerlijkend ego dat zich wat bescheidener zou mogen opstellen. Dat zou het verschil voor mij maken, samen met een fatsoenlijke deurpolitiek.
 
Laatst bewerkt:
Ja daar gaat Luc natuurlijk niet aan meedoen, zijn Fabiola laten spelen met al die mannen, forget it 😂
Haha, het zou anders wel wat zijn... één exclusieve dag per maand dat bijvoorbeeld Fabiola en graag ook Nina (van Eroxx) met een select groepje heren zou gangbangen. 😍 Ik denk dat een aantal heren (waaronder 'yours truly') daar wel wat extra eurootjes voor over heeft. Als ik me goed heb geïnformeerd waren die dames best actief voordat ze Luc (en Bart) leerden kennen.
 
Tsja, wij zijn een niet belgisch koppel.
Wij bezoeken de club op de donderdag. Dat vindt mijn vrouw heel opwindend. Iedereen naakt , maar ja je ziet ook bezoekers die continu met een doekje om hun middel lopen en ja het zijn vaak ( bijna uitsluitend) de btldse mannen. Wij hebben al helemaal niets met deze mannen dus blijven ze ver v mijn vrouw. Respectloos.
Een voorbeeld. Op een bewuste donderdag ongeveer 4 weken terug hebben we de club bezocht.
Een v d mannen maakte een babbeltje met ons. Tot zo ver niets aan de hand. Toen ik even n d bar ging en terugkwam zag ik hem mijn vrouw over haar ( overigens lekkere joekels) strelen. Ik dacht wat krijgen we nu? Mijn vrouw duwde zijn hand weg maar hij probeerde opnieuw. Toen ik hem aankeek trok hij zijn hand terug. En dan maar zeggen ja je vrouw heeft capsones en alle vrouwen hier zijn v d sex! Ben je bedonderd of zo? Ik weet niet hoe het bij hun werkt maar hier bepaalt mijn vrouw zelf met wie, wanneer en hoe vaak zij sex heeft. En daarbij uitsluitend met westerse mannen. En dat mag zij can mij al helemaal. Hoe meer mannen haar verwennen hoe beter.
Die gast is toen vetrokken.
Nogmaals wij zijn zelf buitenlands maar weren die mannen af!
Mijn vrouw wordt graag " verwend" door westerse mannen.
Voor wat betreft de oude vrouw met het boek. Klopt! Die hebben we iedere keer gezien en steevast in het restaurant, dus denken wij dat zij betrokken is bij de club.
Wat jammer is , is dat de ingehuurde vrouwen uitsluitend zijn v d singlemannen. Dat is jammer.
 
Hi ik denk dat we morgenavond er NIET zullen zijn….
We kunnen e-mailen dan informeer ik je wanneer we gaan.
Dat is ook prima. Maar nu begin ik toch weer meer te twijfelen of ik dan morgen naar amai moet gaat . Ik heb normaal niet veel moeite met bl mannen maar zoals ik lees zijn er in bornedries op donderdag avond wel erg veel of niet ? Ik weet niet hoeveel stellen er gemiddeld op een donderdag zijn ?
 
Dat is ook prima. Maar nu begin ik toch weer meer te twijfelen of ik dan morgen naar amai moet gaat . Ik heb normaal niet veel moeite met bl mannen maar zoals ik lees zijn er in bornedries op donderdag avond wel erg veel of niet ? Ik weet niet hoeveel stellen er gemiddeld op een donderdag zijn ?
Ik zou niet twijfelen - donderdag avond is't geilzellig in Amai. Meestal iets minder druk dan andere dagen, maar daarom niet minder leuk. Zorg dat je op tijd ben (30 min voor opening) zeker als je nog geen lid bent. Minder dames/koppels = minder heren. Elk voordeel heeft zijn nadeel & vice versa. Laat iets weten hoe 't is bevallen. Have fun.
 
Klopt van amai, maar denk eraan of neem mee dat vaak genoeg vrouwen met enkele kilo's meer aanwezig zijn…
Wat Bornedries betreft:
Aantal stellen varieert heel erg maar minstens 12 en dan zijn er nog de drie " huisvrouwen".
V d duidelijkheid : wij hebben geen moeite met blanke mannen, integendeel mijn vrouw heeft, als zij dat wil enkel en alleen sex met blanke westerse mannen en niet met mannen met een specifieke religieuze achtergrond.
 
Ik ben nog maar 1 keer op donderdag in de borndries geweest maar was toen heel gezellig. Ik vind het dan ook wel een boordeeltje dat de grote disco niet open is dat laat meer toe van een fijne babbel. :sneaky:
 
Ik zou niet twijfelen - donderdag avond is't geilzellig in Amai. Meestal iets minder druk dan andere dagen, maar daarom niet minder leuk. Zorg dat je op tijd ben (30 min voor opening) zeker als je nog geen lid bent. Minder dames/koppels = minder heren. Elk voordeel heeft zijn nadeel & vice versa. Laat iets weten hoe 't is bevallen. Have fun.
Dat is nu juist het mindere ik kan pas tussen 21 en 21:30 daar zijn .
 
Effe v d duidelijkheid:
In Bornedries zijn er op de donderdag bijna geen buitenlandse mannen. Misschien een of 2 maar niet meer. Het is immers naakt en dan durven ze niet😂😂Bij Amai daarentegen wordt er wel een deurbeleid gevoerd maar onze ervaring is toch dat er daar in amai beduidend meer buitenl mannen aanwezig zijn. En dan lopen ze in groepjes.
Nee in B is het een ander verhaal.
Wij zijn ook lange tijd niet geweest in kasteel wateloo dus weten niet hoe het daar is gesteld anno 2023 met de aanwezigheid v d buitenl mannen. Wij bezochten ook alleen het thema naakt op de vrijdag.
We hebben kortgeleden gezien dat landgoed de zaar op de maandag thema naakt heeft. Daar hebben met de zaar geen ervaring. Wie v jullie wel , expliciet met het thema naakt in relatie tot aanwezigheid v buitenl mannen?
We denken erover na om die club een keer te bezoeken…. Dus alle info is welkom….
 
Wij hebben al helemaal niets met deze mannen dus blijven ze ver v mijn vrouw. Respectloos. Een voorbeeld. Op een bewuste donderdag ongeveer 4 weken terug hebben we de club bezocht. Een v d mannen maakte een babbeltje met ons. Tot zo ver niets aan de hand. Toen ik even n d bar ging en terugkwam zag ik hem mijn vrouw over haar ( overigens lekkere joekels) strelen. Ik dacht wat krijgen we nu? Mijn vrouw duwde zijn hand weg maar hij probeerde opnieuw. Toen ik hem aankeek trok hij zijn hand terug. En dan maar zeggen ja je vrouw heeft capsones en alle vrouwen hier zijn v d sex! Ben je bedonderd of zo? Ik weet niet hoe het bij hun werkt maar hier bepaalt mijn vrouw zelf met wie, wanneer en hoe vaak zij sex heeft. En daarbij uitsluitend met westerse mannen.
Goed van je. (y)

Het lijkt alsof dat deze heren een verkeerd beeld hebben van dames van koppels in een parenclub. Al zeker bij dames van koppels die eens achterin lopen. En clubeigenaars schieten tekort in hun docerende en corrigerende functie. Mijn ex-vriendin moest de hele tijd de handen van haar billen en borsten afduwen boven op zolder en achterin. En eenmaal we bezig waren met een paar blanke heren kwamen de allochtoonse heren zich erbij drammen, handjes in het donker bij haar proberen te wringen totdat ik kwaad werd. Ik ben geneigd te denken dat het een opvoedkundige hiaat is waardoor het bij het merendeel van hen lijkt te ontbreken aan een beleefde gereserveerdheid. Wachten op een uitnodiging zoals wij singles doen gaat er volgens mij niet in, ook niet na meermaals 'nee' horen van dames. Ook dat eeuwige wachten tot er een dame achterin komt en er dan met een groepje achteraan lopen plakken. Vreselijk! Wel op een vrijdag telkens geweest, dat moet ik erbij vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Zo is dat! Zij denken en geloof me dat denken ze echt, want ik heb hun een beetje kunnen verstaan, dat de vrouwen in de club allemaal hoeren zijn. ( tegenwoordig kun je met google translatie bepaalde dingen doen). Ze praten echt minachtend daarom dat wij nooit iets met hun doen.
Zo erg zijn ze.
Om effe te illustreren dat wij niets met hun doen een volgende ervaring…
We waren in Divine en daar liepen ook een paar rond.
Mijn vrouw was al lekker verwend dus zat zij lekker effe te chillen aan de bar. Kwamen ze op haar af of zij met hun meewilde. Nee, konden ze niet begrijpen, want " je had al toch liggen neuken, dus waarom niet en we betalen dus willen we neuken'! De brutaliteit!
In de club was er een veel oudere blanke man en die zat er zo rustig bij. Ik schat zo tussen 65-70.
Hij keek n h tafereel.
Mijn vrouw zei tegen mij dat ze vandaag later iemand blij gaat maken. Ze vroeg mij om dichtbij de man te gaan zitten. We deden dat en we gingen daarna met die gast de kamer in.
Zij liet zich lekker verwennen door hem. Die andere kerels keken hun ogen uit. Hierna zijn wij n huis gegaan. Bij de uitgang v d club stonden ze te kijken n ons maar we keurden hun geen blik waardig. In de auto vertelde mijn vrouw dat zij het zo zielig v d oudere man vond en hem daarom een plezierige ervaring heeft bezorgd.
Ze zei liever hem dan die anderen en dat beaamde ik helemaal… dus no way komen ze met hun poten aan mijn wijfie…
 
Effe v d duidelijkheid:
In Bornedries zijn er op de donderdag bijna geen buitenlandse mannen. Misschien een of 2 maar niet meer. Het is immers naakt en dan durven ze niet😂😂Bij Amai daarentegen wordt er wel een deurbeleid gevoerd maar onze ervaring is toch dat er daar in amai beduidend meer buitenl mannen aanwezig zijn. En dan lopen ze in groepjes.
Nee in B is het een ander verhaal.
Wij zijn ook lange tijd niet geweest in kasteel wateloo dus weten niet hoe het daar is gesteld anno 2023 met de aanwezigheid v d buitenl mannen. Wij bezochten ook alleen het thema naakt op de vrijdag.
We hebben kortgeleden gezien dat landgoed de zaar op de maandag thema naakt heeft. Daar hebben met de zaar geen ervaring. Wie v jullie wel , expliciet met het thema naakt in relatie tot aanwezigheid v buitenl mannen?
We denken erover na om die club een keer te bezoeken…. Dus alle info is welkom….
Top info. Bedankt
Ik ga morgenavond gewoon naar bornedries thema naakt spreekt mij wel aan . Maar even over de zaar in Venlo . Ik hoor daar verschillende berichten over maar niet positief. Ik kom zelf daar uit de regio . Behoorlijk verouderd. Op forums lees ik ook dat het daar een zeer vaste groep is. Moeilijk contact te maken met anderen . Daarintegen zijn er in Duitsland zeer goede clubs met heel veel stellen en singels zeer druk bezocht en super gezellig. Ik heb wel voordeel dat ik vloeiend Duits spreek
 
Nou dan valt de zaar af! Je gaat je zeker vermaken in Bornedries! Jammer dat wij er niet zijn deze keer.
Over Duitsland gesproken.
Ja, we hebben steinenhaus 1 keer voor corona en 2 keer na corona bezocht. Zij heeft een heerlijke geile tijd beleefd. Maar nu hebben ze het thema naakt niet meer he?
Dat vindt zij jammer want zoals zij dat zegt: ze lust ook wel eens bradworst ".
Weet jij of steinenhaus dat thema heeft en zo nee welke ( niet zo ver over de grens) heeft die wel en wanneer?
 
Nou dan valt de zaar af! Je gaat je zeker vermaken in Bornedries! Jammer dat wij er niet zijn deze keer.
Over Duitsland gesproken.
Ja, we hebben steinenhaus 1 keer voor corona en 2 keer na corona bezocht. Zij heeft een heerlijke geile tijd beleefd. Maar nu hebben ze het thema naakt niet meer he?
Dat vindt zij jammer want zoals zij dat zegt: ze lust ook wel eens bradworst ".
Weet jij of steinenhaus dat thema heeft en zo nee welke ( niet zo ver over de grens) heeft die wel en wanneer?
Joyclub.de daar staan ze allemaal op en ook alle evenementen . Rond Mönchengladbach zitten er al 3 . Steinerhous en eentje in dortmund dat zijn mijn favoriete
 
Het is een mooie berichtgeving over naakt in Be-Ne-Du aan het worden maar staat hier wel specifiek onder Bornedries. Aangezien ik ook een voorkeur heb voor naakt is het wellicht een idee om een apart topic hierover te openen. Maar misschien bestaat het al op deze site.
 
Terug
Bovenaan Onderaan