Bornedries, St Truiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

driver6

Vaste klant
148
15/08/21
162
Vandaag 21 /8 , een zonnige dag, eindelijk. Leuke club sympathiek ontvangst, kwam binnen met seksvriendin, rond de middag vollop zon. Chillen op het buiten terrein, mijn vriendin hoopte op regen en dat kwam ook, dus werd haar droom waar, lekker hard geneukt worden door vreemde mannen en is goed gelukt. Mooie club, wel typisch parenclub.
 
Vandaag 21 /8 , een zonnige dag, eindelijk. Leuke club sympathiek ontvangst, kwam binnen met seksvriendin, rond de middag vollop zon. Chillen op het buiten terrein, mijn vriendin hoopte op regen en dat kwam ook, dus werd haar droom waar, lekker hard geneukt worden door vreemde mannen en is goed gelukt. Mooie club, wel typisch parenclub.
En jij dan niet van de dames genoten?
 
En jij dan niet van de dames genoten?
Nee, is een parenclub, ons kent ons gedoe of je moet een black zijn met een enorme lul, Ik had mijn handen vol met babysitten. Wel een mooie club, maar als single man zou ik daar nooit naar toe gaan, Ik had mijn puppy bij, dan is het anders. Maar als anderen mijn puppy willen, zij wil zo graag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan