WHEM Bounty Poe/Poe,Ham (Voorheen Tessenderlo)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ken ze niet.
oktober 21
Dan Fa Thai massage in Mol gebeld voor Nuru massage.
Po ziet er doorleefder uit dan gehoopt, er stond toen geen foto op RL.

Is haar eerste Nuru zegt ze, ze is wel aziatisch enthousiast, slecht Engels, klein en tenger, strak kontje, superzachte tietjes en knoppen van tepels.
Loopt eerst wat zenuwachtig heen en weer, maar komt goed.
Liggend op bed wast ze eerst m'n voorkant en soldaat al paraat, dan achterkant, ik zit intussen aan haar speelgoed.

Dan op mijn buik warme olie, zalig. Ze gaat er helemaal in op, doet ook nog wat massage, maar eens mijn pretstok geproefd is ze niet te houden.
Heerlijke PZC, en ik bef haar strak klein poesje, smaakt mierzoet, zo lekker tussen haar billen. Ik kom te vroeg, zij 'ontgoocheld' en ik moet direct voor n 2e gaan

Ze verwent mijn paal extra en we kronkelen over het bed, heerlijk glad van de olie.
Dit is geen massage meer maar gewoon goeie sex. Ze staat lekker heet, tongzoent zelfs (niet geweldig) terwijl ze dat eerst niet zag zitten.

Ze tovert n condoom over m'n tap en los in de kletsnatte strakke poes. Zalig op haar superzachte tieten en tepels zuigen en nog n 69 om in te kaderen.
We kronkelen en glijden van de matras. Samen douchen en ze zit nog is aan m'n soldaat, die wel content was.

210 euro is veel, maar echt de moeite,
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan