Boxershort of tangaslip?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Felix

Wandelaar
41
25/09/22
41
Als je een DVP bezoekt (of het bed deelt met je eigen vrouw/vriendin), trek je als man dan meestal een boxershort of een tangaslip aan?
En wat vind jezelf het meest sexy staan ?

Gek genoeg vind ikzelf een boxershort om te zien helemaal niet zo sexy. En als een vrouw dat wel vindt, is mij nooit duidelijk waarom.
Straalt een boxershort soms stoerheid en mannelijkheid uit ?
Persoonlijk vind ik een subtiel, doorschijnende tangaslip, van satijn of polyester, deels met gaaswerk, bij mezelf veel sexier staan. Je hebt ook minder stof aan je lijf en je (stijve) pik en ballen komen beter tot uiting, meestal ook je achterwerk.

Maar misschien denken jullie (en Joke!) hier anders over, - altijd leerzaam om te weten.

Altijd een strakke boxer (On That Ass is een aanrader). Met korte pijpjes. Ook weleens een rode boxershort met ritsjes aan beide kanten van de pik aangedaan. Vond ze wel een leuke variant. Van die overdreven sexy tanga's, jockstraps e.d. vinden ze meestal alleen maar lachwekkend. Is meer voor de (homo)clubscene.

Als je een DVP bezoekt (of het bed deelt met je eigen vrouw/vriendin), trek je als man dan meestal een boxershort of een tangaslip aan?
En wat vind jezelf het meest sexy staan ?
Niet alleen bij DVP bezoek maar sowieso altijd een strakke boxer.
Bij DVP bezoek kies ik dan wel de mooiste en meest favoriete uit. Ik heb denk ik een stuk of 8 a 9 verschillende merken maar vind die van Mexx het meest comfortabelst en mooist zitten.

Ik persoonlijk vind tangaslips er erg onaantrekkelijk uit zien en zou ze zelf nooit kopen/dragen, maar ik ben de doelgroep niet waar je het aan moet vragen. Daar kunnen de dames een beter oordeel over vellen.

Daarnaast, lekker doen waar je jezelf het prettigst in voelt, dit komt de date alleen maar ten goede.

Terug
Bovenaan Onderaan